鍾唔鍾意飲紅酒?
而家香港紅酒都好普及,有無人鍾意飲紅或白酒?3sky&TS%k5P!v
鍾意飲乜葡萄酒??
或者乜野時候飲??? [quote]Originally posted by [i]AWU[/i] at 2005-10-11 07:19 PM:WC5b*X1P;N
而家香港紅酒都好普及,
有無人鍾意飲紅或白酒?e(_7?2n5sj%a.y#\;C
鍾意飲乜葡萄酒??#O/Eo!o `Y
或者乜野時候飲??? [/quote]
一係唔飲SbZd:z2DN \I
我飲親都要飲路易十三
ou3c(K:xa$^r-r6yC0S
P,[P\@&K&ZU
]fyNZ C&At
所以飲酒無我份:lol: [quote]Originally posted by [i]長江一號[/i] at 2005-10-11 19:34:
j"q!q+{4bd
一係唔飲
我飲親都要飲路易十三+gV(C8CIT
-~urr4p\},f&M.L
(K/zS"` o bY-n
!KT^#rHmHo
9?6ME(U/?5@`
所以飲酒無我份:lol: [/quote]1Z:u HfUt{
8uiE&d2hiC1^.n8Te
路易十三都係用葡萄做的:D [quote]Originally posted by [i]AWU[/i] at 2005-10-11 07:35 PM:
;lKg3D{/l'\
路易十三都係用葡萄做的:D [/quote];[ce/N8Cy0C
乜掘爛地都係葡萄做既咩
真係考起:P 廣告:[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=57023&fpage=1&highlight=%E9%85%92[/url] [quote]Originally posted by [i]長江一號[/i] at 2005-10-11 19:39:
乜掘爛地都係葡萄做既咩 A*| a@N \9@ q
真係考起:P [/quote]!T#y.uAC)_ @!|
1N,[a F%g,_-X&S2F(@\q
拔 蘭 地 的 是 先 將 葡 萄 榨 汁 、 發 酵 , 然 後 取 其 原 酒 蒸 餾 , 箇 中 過 程 是 不 會 加 進 任 何 水 份 , 而 純 以 葡 萄 汁 為 原 料 , 經 蒸 餾 後 成 為 烈 酒 , 隨 而 放 在 橡 木 桶 內 陳 化 , 待 一 定 年 期 後 再 取 出 與 其 他 年 期 的 拔 蘭 地 混 和 調 配 , 方 成 市 面 上 可 購 買 得 到 的 拔 蘭 地 。 [quote]Originally posted by [i]長江一號[/i] at 2005-10-11 07:39 PM:.m*ln ^Um
@%Ul~1xbm
乜掘爛地都係葡萄做既咩 _;v*Z/@9y'zh
真係考起:P [/quote]'rOQ(L [V+j O[
係呀, 除紅白酒, 白蘭地, 重有香檳 [quote]Originally posted by [i]AWU[/i] at 2005-10-11 07:43 PM: