娛樂滿紛 26FUN's Archiver

BOYDWAN 發表於 2005-10-11 10:14 PM

[quote]Originally posted by [i]長江一號[/i] at 2005-10-11 10:04 PM:Wh+ez W;|!d9j[:AQ

1\%ch6~[gX 就係咁囉 [/quote]
.Pp/}|4~"aX6M]-g M6T1P5N PT,\
*N[{s:y8t%LS ?

!`;Yp!h;W-Cx{N 我就好d,c9出沒嘅地方我都好少行~~~:P

nono_comdan 發表於 2005-10-11 10:23 PM

如果係靚ga咪問佢羅電話...唔靚ga就打到講sorry

長江一號 發表於 2005-10-11 10:25 PM

[quote]Originally posted by [i]nono_comdan[/i] at 2005-10-11 10:23 PM:
8~c(GX3@,Bl?!M 如果係靚ga咪問佢羅電話...唔靚ga就打到講sorry [/quote]f$d*VDt
咁你打硬佢地都得喇
4c~`.q[^} 平均起碼都過四五十歲既師奶尾,阿毛頭

長江一號 發表於 2005-10-11 10:26 PM

咁邊個真係試過呀:D

nkt1000 發表於 2005-10-11 10:29 PM

我最怕被篤到眼!!!!tu4RRuN$moiq*l
所以我見到人開住遮迎面咁行過來我會閃開!!!wWqj WLv

I,G3Z`2yc0} [[i] Last edited by nkt1000 on 2005-10-11 at 10:31 PM [/i]]

長江一號 發表於 2005-10-11 10:34 PM

[quote]Originally posted by [i]nkt1000[/i] at 2005-10-11 10:29 PM:
,F$~J f4w:X 我最[color=Red]怕被篤到眼[/color]!!!!
8Z9j u6z/B6\ 所以我見到人開住遮迎面咁行過來我會閃開!!!
#_R(zP:q /l"U?wd%eo#r
[[i] Last edited by nkt1000 on 2005-10-11 at 10:31 PM [/i]] [/quote]*kA:RbU;P? u
呢樣就係人都驚喇:lol:

艾榮 發表於 2005-10-11 11:29 PM

咪玩啦, 想d師奶向你say sorry? 難度高左些少wor...

abc123aa 發表於 2005-10-11 11:53 PM

[quote]Originally posted by [i]nkt1000[/i] at 2005-10-11 10:29 PM:
a;~p2M:E/W 我最怕被篤到眼!!!!F%?p r#w T G{^
所以我見到人開住遮迎面咁行過來我會閃開!!!
t9ej!c9Tn RKH'?%h"U
[[i] Last edited by nkt1000 on 2005-10-11 at 10:31 PM [/i]] [/quote]
tE0s7Mo7p"i!P/L+a 係呀,我都會閃開:D

AWU 發表於 2005-10-12 12:23 AM

都係用手護一護隻眼先:cool:

shaqkobe 發表於 2005-10-12 03:49 AM

由得佢。如果成日咁計較咪好唔得閒。:cool:

iknow 發表於 2005-10-12 11:01 AM

咁又冇,我見到佢地多數唔會行埋去...

大優勢 發表於 2005-10-12 11:17 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-10-11 09:49 PM:
]}c(ls aT8Z`)x 睇睇靚唔靚先...............靚就有數圍 :P [/quote]cVCka1U

)j X6OXb qy 通常督人既人都係吾靚
$Ye3d4N#t'vls 因為自私既人好少靚;)

nkt1000 發表於 2005-10-12 01:52 PM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2005-10-12 11:17 AM:"h#W,Q!lHS&TO4MB
ATt3{2~|4\&uL
"Zb7B7y/X"F
通常督人既人都係吾靚
)t3NF_+yq7I|Y 因為自私既人好少靚;) [/quote] V!JhR H(a'}2O(A
佢地唔埋其他人的安全!!!:mad::mad:可惡

gundamman678 發表於 2005-10-12 02:23 PM

師奶係一種唔識禮貌既生物.......所以佢地唔識講sorry/對唔住的!

kaixinren 發表於 2005-10-12 04:02 PM

跟着她,然后找機會督返她。哈哈。。。。

長江一號 發表於 2005-10-12 07:08 PM

[quote]Originally posted by [i]kaixinren[/i] at 2005-10-12 04:02 PM:"L`X1q&^X9r
跟着她,然后找機會督返她。哈哈。。。。 [/quote]5c$vY~X+|
哈哈
;|{nY*IPH 咁都諗到:D

長江一號 發表於 2005-10-12 07:13 PM

[quote]Originally posted by [i]AWU[/i] at 2005-10-12 12:23 AM: w4j2Ws*~"H|nr+S
都係用手護一護隻眼先:cool: [/quote]
3Z8wB CXT 係督我後尾枕多
2hlEb I7W 從後特襲,鬼可以預知咩4zUZ8T"_yx3\
好多時係被班阿蟬督到至會知咋

長江一號 發表於 2005-10-12 07:15 PM

[quote]Originally posted by [i]abc123aa[/i] at 2005-10-11 11:53 PM:
0D3Y,F] @ p*QNm#I
!NJ$IL4gGwLy 係呀,我都會閃開:D [/quote]
o'?C%ne;n 我都會閃開'R'_ O'eK _
不過係被督完1V6A'W]y l+i]
摸住個頭至識閃開:(

長江一號 發表於 2005-10-12 07:32 PM

[quote]Originally posted by [i]shaqkobe[/i] at 2005-10-12 03:49 AM:
mm2KQRm+]&wKl 由得佢。如果成日咁計較咪好唔得閒。:cool: [/quote]
4S&vJgU sZl 緊係無得同佢地計較喇
l(Ms_+^ sr:F} 如果響個街同佢爭論
*XG}U^%UHW @x 蝕卓果個一定係自己z't%{'UegR B+}I
只不過係問有無人試過俾d阿蟬督過"M5rH ]M!Hu;`
被督完,會有乜行動
Slv*V8Gm 我既行動就係摸住個頭啤下佢o p$o0yu`
我見過有個三十零歲既中年男人
w*PAY;Ik[a;V,lA2R!`N 被督完,當時個阿蟬係知既
fs*Ob+^l 因為個男人,食得都幾正 cG/ti yk
又係摸住個頭雪雪聲
ZO$N}t y\k#Da 但係果個阿蟬.當無回事咁3OD _+~eb
直頭so都唔so個男人,繼續行
^e'd K JL1Xx 跟住被個男人問候雙親(e,s2o)X Ul
而個阿蟬就停步z{4Q8G"r8|\_/|
雙眼散發出怨毒既眼神j5~:X"VR7r a
跟住口中唸唸有詞
)OX \Rd }0L 當時我企響隔離避緊雨
B)G-o1jRa_/w\H,f 睇完都覺得幾攪鬼

蘇察哈爾燦 發表於 2005-10-12 08:36 PM

有次行緊街,有個c奶行緊過黎,條路好迫,係落緊雨,當時我冇帶遮,佢突然用把遮頂向住我,我本能反應用手擋住把遮,仲整鬼爛佢把遮

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.