娛樂滿紛 26FUN's Archiver

redstick 發表於 2005-10-12 02:56 PM

呢個香港警察正人渣

對不起..我用了咁下流既說話o黎做這個題目的名題.(版主如果覺得有問題可以刪徐左佢).
I? L U?A&}[ 而且牠唔應該用人渣黎形容,佢係狗,仲要係生野生到落春袋既狗公.
#k"ccv"gsSj'|+a
c:}hu,W%fQQ%R3M 今日"太陽"日報頭條.*j\2k*e'O|&Z)}
一名身世坎坷,又因服食過量藥物而慘變「長短腳」,以[b][size=6]出賣肉體來供弟妹讀書[/size][/b]的「私鐘妹」,因不甘心警員在「放蛇」時不止與她發生性行為—口交,還[b][size=6]把載了精液的安全套毀滅[/size][/b],再[b][size=6]屈她恐嚇偷竊[/size][/b]。私鐘妹滿腔怨憤[b][size=6]無法宣洩[/size][/b],又害怕坐監,於前晚留下六封遺書,要求弟妹努力讀書為她伸冤,然後在東頭村跳樓身亡,向警方發出死的控訴。
qJU(U6f _\0S(t-B 家人對李婉儀的死感悲憤,事件的導火線是警方在上周一次掃黃行動中,一名警員在放蛇時並無遵守規則,與[b][size=6]李女進行口交[/size][/b]。在翻閱李女死前的一本日記,家人發現她寫滿了三頁紙,詳細描述當日被警員硬屈的實情,她與放蛇警員口交後,還被屈恐嚇及偷竊,且面臨起訴。-C8k%?8fUrV,i
td\Y7@]/u

M5pY@7~.ul:V)^ 我睇完之後真係好嬲好嬲,嬲到想報警拉左個仆街人渣,但諗起原來個仆街都係差佬,!F|D3A*Oe:J_!I
我地香港市民居然要靠呢重人渣黎保護我地既生命財產,咁聽仆街啦.
!E&cw;Y_;r7P2['n5H 差佬廣告又話自己盡心為市民服務,點知原來係迫女人為佢地免費提供性服務.3]+K(q(^)I!z)A
個仆街迫條女同佢含就已經違反佢地既職業操手,點知仲要玩"老屈"...
#fA7A;w0@'Y'S 有無攪錯呀.!?!個仆街係咪人黎架..s.h(N JY:I e
究竟佢有無老母生架...定係佢老母都係做雞所以驚人地後生女搶佢老母臭西生意呀?
NPh(TP2F 死仆街......你話我話啦,特區政府又會當呢單野係普通新聞咁處理,聽日訓醒當無件事,
j!jG0b[tF 人地屋企人呢,就[b][size=6]傷心到成世訓唔著[/size][/b]....
~3@Mo4l$^9s1X
VjN%C.r"E5C 大家有無諗過,個仆街差佬家陣個狗樣,佢睇到呢單新聞之後會係點...笑定自豪自己做左咁既人渣行為而驕傲呢....死仆街...
/I,Vm xq&e\#v T 5? N{ P;Mv
呢篇野我知道我寫左好多粗口,但我真係好嬲,嬲到我諗乜就寫乜,
nb4[n;i%_c v 我唔糸呢d"留言版"到宣洩我真係唔知糸邊到寫....
3~w+J!Cd 我淨係諗到人地屋企人而家既心情,我真係覺得係咪真係咁無天理,差佬大哂呀?
D nh,E9u ,}.Pw!X}bZI
我真係好希望好希望大家各位26fun兄弟姊妹會重視呢單野,P&En7I O|8f
大家諗諗計可以幫條女覆灼.至少都盡一點綿力還人地屋企人一個公道.....S_-_F2FO;o

CAVt8R1YH [[i] Last edited by redstick on 2005-10-12 at 02:59 PM [/i]]

小狗狗 發表於 2005-10-12 03:11 PM

蘋果日報:W#I#ZKAR2O5V
掃 黃 被 捕 涉 偷 竊 襲 警 罪 x(Z(Uk W6[;UA*m
妓 跳 樓 死 控 警 砌 生 豬 肉
2`B C$[Hr _'@ l,{-y7Y{
)i9ck"oP"K)DK
【 本 報 訊 】 一 名 身 世 坎 坷 , 靠 出 賣 肉 體 維 生 的 女 子 , 不 滿 警 方 日 前 在 一 次 掃 黃 行 動 中 用 不 正 當 的 手 段 將 她 拘 捕 及 「 砌 生 豬 肉 」 , 前 晚 留 下 六 封 遺 書 , 在 黃 大 仙 東 頭  跳 樓 自 殺 喪 生 。 死 者 生 前 曾 向 母 親 表 示 「 寧 死 也 不 坐 監 」 , 其 家 人 昨 日 向 傳 媒 出 示 其 生 前 的 日 記 , 要 求 為 她 討 回 公 道 。   記 者 : 伍 浦 鋒 、 梁 偉 權 oTUes

W(U1s:W/o$N-|&mU-b6P4V
k8lZ!w)A8?^ Y(@_7n_*CW2Iq9EzV@
自 殺 身 亡 的 女 子 姓 李 , 二 十 八 歲 , 生 前 與 兩 名 胞 妹 同 住 旺 角 亞 皆 老 街 一 單 位 。 家 人 表 示 , 李 的 身 世 坎 坷 , 十 二 歲 時 患 上 羊 癇 症 , 三 年 後 因 父 母 離 異 出 現 情 緒 問 題 , 曾 服 食 近 百 粒 藥 丸 自 殺 , 雖 然 獲 救 , 但 因 腦 部 一 度 缺 氧 , 經 治 療 後 左 腳 出 現 微 跛 , 其 後 證 實 患 上 抑 鬱 症 , 要 定 時 接 受 精 神 科 醫 生 治 療 及 長 期 服 藥 , 更 曾 先 後 十 多 次 自 殺 獲 救 。
$I^+bn pT,r6q:u
"\/uoJ2@@ n.Y
vq1v&Y I`!QP 身 體 缺 陷 被 人 歧 視
fk"o6VP$v_ 據 其 家 人 稱 , 李 是 家 中 長 女 , 有 兩 妹 一 弟 , 父 母 離 異 後 , 母 親 改 嫁 , 與 現 任 丈 夫 住 在 彩 虹  , 並 育 有 一 名 女 兒 。 李 的 胞 妹 稱 , 胞 姊 曾 有 三 段 情 緣 , 但 每 次 均 被 人 欺 騙 感 情 及 金 錢 。 她 表 示 , 胞 姊 十 五 歲 開 始 任 「 私 鐘 妹 」 , 靠 出 賣 肉 體 賺 錢 , 但 因 身 體 有 缺 陷 , 常 被 人 歧 視 , 近 年 , 她 一 直 情 緒 低 落 , 聲 稱 自 己 只 能 活 到 三 十 歲 , 要 加 緊 儲 錢 買 樓 , 留 給 弟 妹 居 住 。 此 外 , 胞 姊 最 孝 順 外 婆 , 雖 然 收 入 不 穩 定 , 但 每 月 都 給 外 婆 一 千 元 買 零 食 。 8^P0eEi1K H*R
據 其 家 人 稱 , 最 近 , 李 透 過 一 名 淫 媒 「 Connie 媽 」 安 排 , 在 港 島 區 的 時 鐘 酒 店 接 客 , 每 次 交 易 三 七 分 帳 , 淫 媒 佔 七 成 。
/P2l&d;a K!X]rT 死 者 家 人 稱 , 上 周 四 深 夜 十 一 時 許 , 李 在 「 Connie 媽 」 安 排 下 , 往 灣 仔 一 間 酒 店 接 客 , 服 務 費 三 千 元 。 李 先 收 取 嫖 客 五 百 元 , 但 在 完 成 性 服 務 後 向 對 方 收 取 尾 數 時 被 拒 。
%T zl.M MV5E|:o 李 的 母 親 聲 稱 , 女 兒 事 後 向 她 表 示 , 為 防 止 與 客 人 爭 拗 , 她 曾 將 載  精 液 的 安 全 套 藏 在 手 袋 中 , 然 後 堅 持 要 對 方 付 清 尾 數 , 怎 料 , 該 嫖 客 將 銀 包 拋 在 桌 上 向 她 說 : 「 夠 膽 你 就  啦 ! 」 她 於 是 從 對 方 銀 包 內 取 出 二 千 五 百 元 放 入 手 袋 , 但 隨 即 被 人 毆 打 , 她 用 玻 璃 樽 反 抗 。 其 間 , 嫖 客 表 露 身 份 , 自 稱 是 警 員 及 正 在 執 行 掃 黃 放 蛇 , 稍 後 以 涉 嫌 賣 淫 、 偷 竊 、 刑 事 恐 嚇 及 襲 警 罪 名 將 她 拘 捕 。
@$K2kg0Y
2Uc ^@4Vs*x .{`q!oAA1j4_G0`
女 警 棄 放 蛇 警 精 液'[Wj3{0Sf`
李 的 母 親 稱 , 她 接 到 女 兒 電 話 後 趕 至 警 署 , 當 時 一 名 律 師 亦 在 場 , 警 方 稍 後 獲 准 女 兒 以 一 萬 元 擔 保 外 出 候 查 , 原 定 本 周 五 返 警 署 報 到 。 她 表 示 , 女 兒 事 後 向 她 說 , 在 警 署 內 曾 被 女 警 搜 查 手 袋 , 及 棄 掉 藏 有 放 蛇 警 員 精 液 的 安 全 套 。 她 感 到 被 「 屈 」 , 表 示 寧 死 也 不 坐 監 。 李 母 說 , 女 兒 將 事 件 經 過 寫 成 日 記 , 希 望 日 後 能 替 她 討 回 公 道 。
dR2a/\ TN9Ch o T 前 晚 九 時 三 十 分 , 李 身 懷 六 封 遺 書 , 在 黃 大 仙 東 頭  跳 樓 自 殺 身 亡 。

AWU 發表於 2005-10-12 03:19 PM

如果可以講粗口鬧,~Eq,W%h
真係打一板都打唔完:mad:
~.d)bt)c-f x/] p XYZ@#$%^&&*(X@#$%&~8................

so1874 發表於 2005-10-12 03:21 PM

[color=Blue]本人對此[b][color=Red]警界人渣[/color][/b]回應如下:[/color]
h Tn&J_:Y
#i6}G9L)w [IMG]http://tinypic.com/eijzbk.jpg[/IMG]
4D \6R?r+Sd e8`)vT:Lc%J8w!`
0y&bU8M^i1|{ KU[~
[IMG]http://tinypic.com/eijzib.jpg[/IMG]

kaixinren 發表於 2005-10-12 03:52 PM

香港警察變到同大陸公安差唔多啦!
Q#JkD4s)k m8b*B 其實就系拿正牌的爛仔,兵=賊,賊=兵!!

HansChan 發表於 2005-10-12 04:44 PM

人渣!!!!!!!!!!
`'pS(kt[[/zm*Y 我响公司未有報紙睇........ J0L%J;U9m%h1}
睇完上面位兄弟簡述, 真係燒撚著成間公司!P*lTSw/Oc
啲甘既蓋家剷, 又立功又攞著數......
d,{ J9eN0OA9U+DT 根本唔撚當人係人!cGIO ]%hH?-H
食屎啦, 香港差佬!PHPJ1]9HEpB Q
係鬧撚晒所有香港差佬喇!
|;F rXL5y2dRy 嗰啲懶有教養話唔講粗口, 又對香港差佬追崇備至既人收皮啦! 唔那好响哩樹講嘢呀!1t Zgs du#S?q j
唔撚講得粗口都要講o架喇!
Z$QtnkY ^!kyt/z^A#h
"仆街死啦, 香港差佬!!!!!!!!!!!!!!!!!"

AWU 發表於 2005-10-12 05:00 PM

[quote]Originally posted by [i]HansChan[/i] at 2005-10-12 16:44:uLU Eg}7{i
人渣!!!!!!!!!!
p8ry!N4S_ 我响公司未有報紙睇.... [/quote]0gi?/O6{/]H [[$H
$I M vg{ X|
我都好想爆過百字粗口狂X,:mad:
3vd4{2Z;[/cQ? \ 但為左呢d人渣而扣分或者禁言就唔抵啦!:(/k1gUu k#ZkS
VC,\8l[ [*W#b
如果版主可以破例就好囉:P(\6Oe%Q,Z3[ x$t

w A\)l6~S [img]http://filehost.to/files/2005-10-12_02/114456_9BD0C229252FFA6BCA35A53AF5396256.JPG[/img]
8H t8Nw5d m #m;ct;fgZh4}3?c
[[i] Last edited by AWU on 2005-10-12 at 05:45 PM [/i]]

拳王洛奇 發表於 2005-10-12 05:18 PM

講真, 對住這種咁既警察
H!v%{ _8iXZ^ 除了留低個裝作為證據外
$f(U C ZPk/B } 一定要用非人道的方法來對付他們
QA&uW2eDw(@ 例如: 宮刑, 凌遲等......:mad:

pkbrian 發表於 2005-10-12 08:09 PM

講真....UB2Ll??I2j
我好想殺左個警察..........
p/Gwz&A-e
1n:`'R4rtX 如果我係個警察....:T;~MB(v#t1r
我會偷偷的給她錢和放她走..........

alan123boy 發表於 2005-10-12 08:11 PM

真的喪盡天良!:mad:

kakeidevil 發表於 2005-10-12 08:41 PM

吊喇聲,呢d乜能野警察泥架!
5DH en J 叫完雞唔比錢咪算囉,仲要屈人,正一杏家橙!
Da5}!KVi 害到人地要跳樓,不能知所謂!V ]4W^n8j+v8b
以為自己係烏龜大能哂ar!
7\Qh8Vp&yt-v/y6| "可怒也"!應該將條仆街頂落樓一命還一命

pc20001103b 發表於 2005-10-12 09:18 PM

都唔係第一次架啦

三村信史 發表於 2005-10-12 11:22 PM

大家咪睇下邊個差佬會俾雷劈死啊
,Jd RU ] 仆街死啊咁囉@@%y7G+{,@0?2_E
如果係真既話H(t1v1K1t8W
我就唔信條女死左會放過佢喇!!
:T['b#K:j/EV:U(rP.o 係咪咁話先??

orck169 發表於 2005-10-12 11:22 PM

呢d咪大眾乞衣囉

aimarng21 發表於 2005-10-12 11:34 PM

一齊聲討香港警察無恥的行為, 真正社會的敗類.

Miz 發表於 2005-10-13 12:27 AM

出賣肉體來供弟妹讀書
;Tk1NMB)]TR 睇完樓主編簡述 真係成個心 頓起上黎 ,勁沉重咁 ,  睇埋編新聞 , 真係好燥4yQlY.[dT
佢掃黃我無野講 , 但係佢做d 咁既野
o~zQ!P8ja 真係恨不得個死差佬唔好咁早死  
1s]/^V1h A_OyT 等佢生花柳 生毒瘡 染晒性病 自殺又死都死唔去 直到100歲全身x爛 掛柴落地獄

vincentius 發表於 2005-10-13 12:27 AM

差人唔=好人...呢d唔止係人渣...

'nice' 發表於 2005-10-13 01:05 AM

其實又唔好意竹竿打曬一船人,警隊咁大點都會有害群之馬.
3f!m0{0gNlr V 我就比較理性啦,一人做事一人當,我希望呢位阿蛇"咬柴"之餘,永遠陽痿,4DU!b9~^:]["Z5R
果次戲佢最後一次歡娛了...

bitbtbt0 發表於 2005-10-13 01:23 AM

有啲警察係合法既古惑仔

日比野達郎 發表於 2005-10-13 03:06 AM

[size=6]你這頭穿著紀律部隊制服的畜生啊,快回你的家去吧![/size]:mad:
#Z J1ZP(e4Ug'{ dQ1\u~ A
[[i] Last edited by 日比野達郎 on 2005-10-13 at 03:07 AM [/i]]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.