娛樂滿紛 26FUN's Archiver

tomken 發表於 2005-10-13 04:15 AM

呢d咁既人..都講多都無謂

小虫 發表於 2005-10-13 06:23 PM

一名女警搜查李女的手袋,除檢走三千元肉金作為證物外,並將她與該放蛇警員口交時所用、且已載有警員精液的避孕套拋棄。
I6s"z]"Z{k5g,Fg1`r
%]}3qX^g)b f .W9i!Cb'M]8W e,J7x
警方發言人昨表示,不會評論個別事件,若市民懷疑警務人員行為不當,或對警方行動有任何意見,歡迎向警方反映,警方會跟進處理。
Qj s5Te9[D!a+]$q_ d-K7Bkp} KK5GS.P9u

YB*W2Gf 痴能線,個女警肯定同個仆街差佬夾埋,唔通警察真係可以為所欲為,隻手遮天!?呢D橋段我以為只有電影先會發生,估唔到現實中都會有,而家香港有警察=冇警察,真係睇到我火都黎.`1V1Y}3w}
仲有果個咩警方發言人,講野咁Q冷淡,好似當咩都冇發生過咁

寧靜 發表於 2005-10-14 05:08 PM

唔該唔好一竹萵打一船人

waterfire 發表於 2005-10-17 02:06 AM

駛乜咁嬲, 因果報應 Q9WA:I`C }
睇下呢d 人點樣死, haha

joe159357 發表於 2005-10-20 04:17 AM

呢d咪大眾乞衣囉Zz(Rk4_FxD5L)e4i
一齊聲討香港警察無恥的行為, 真正社會的敗類.

Seiko1130 發表於 2005-10-21 05:49 AM

d死差佬除咗識抄牌重識乜丫﹐不嬲對差佬無乜好感:mad:

gogo8281 發表於 2005-10-21 09:34 AM

[quote]Originally posted by [i]Seiko1130[/i] at 2005-10-21 05:49 AM:
3_+{%T.IP J7J PI d死差佬除咗識抄牌重識乜丫﹐不嬲對差佬無乜好感:mad: [/quote]X4G2he5~FY1M
何解咁中意一竹竿打沉一船人﹖往往一件個$D{$y5^u:~ c
別事件就批判晒所有相關人事物。%KVpuru!PR
你地要發言人點講﹖好激動咁講你地話做戲,p9[ }^3]:y;{@
﹐好平淡咁講就話冷淡。不如叫佢唔好講﹐
T;F9zSQ 你地又話唔透明。
"U3A'S2f7s4TY+fI IF 咩地方冇害群之馬﹖如果只係因為一個人而
a#K%@Qk!I 批判整體會唔會太過﹖
/H_ @)lF 你違規唔抄你牌你點睇﹖未一樣會雞蛋里挑DV'bKV
骨頭話佢地枉法。
2P$s#lx!`$[ h 佢地用命去破案就係應份﹐違規抄牌做份內E*lSR M\C
事就唔應該﹖2Z9HbE9AJ QN7C
請想像一下
1_PS%]6GUtg 一個冇人執法既社會同死城有何分別﹖

gogo8281 發表於 2005-10-21 09:40 AM

[quote]Originally posted by [i]小虫[/i] at 2005-10-13 06:23 PM:
2PNEw$L/H:u k$I?j 一名女警搜查李女的手袋,除檢走三千... [/quote]
!ukQE&o6U8l|aJ3R 我替盡心盡力執法既警察可悲Y-@|!S\F
因為冇人會感激你地既付出。
f-Z `3vcy$^2b W W 但當出現個別負面事件就比人
8C@qK9~ Sj 狂踩。
7a%Q6R9]q%K&RB M3\ 建議全香港警察集體辭職唔謂
4h}akw8S"m$y 在受氣。

dennis3814 發表於 2005-10-22 02:28 AM

扣分都要....小個死仆街察佬!

大家樂1234 發表於 2005-10-22 02:04 PM

[quote]Originally posted by [i]dennis3814[/i] at 2005-10-22 02:28 AM:*~xO*b3g4`0G
扣分都要....小個死仆街察佬! [/quote]
xN$x:STs8MQ:e,@4V 無錯
,ld)G/B9yKH[p3V g 個死差佬應該個老婆去做雞個仔比人踢入黑社會再做道友
$@-N ^*j4p| ^ n 個女做舞女

adam1 發表於 2005-10-22 04:34 PM

如果係真ga,個police真係好仆街,)`V r2D2x9v G!UD
不過我地唔可以咁武斷ga,冇證冇據...and then唔係個個police都係咁ga,f1}v"s&@Z\`
都有d為左市民中左唔小槍,6Qjlb6`/wk
(只為討論不存偏幫)

opus 發表於 2005-10-22 09:03 PM

God will judge him!

發表於 2005-10-23 01:14 PM

標題應改為:
S.tg;tK K7~.` 如果係真既話, 呢個香港警察正人渣。

機密 發表於 2005-10-23 02:05 PM

[quote]Originally posted by [i]HansChan[/i] at 2005-10-12 04:44 PM:`z v;@)Z
人渣!!!!!!!!!!~o]FFA
我响公司未有報紙睇........
-Ln#Sn3m y.Z,E:Bv'E 睇完上面位兄弟簡述, 真係燒撚著成間公司!
YH c7MG6X^f 啲甘既蓋家剷, 又立功又攞著數......
N-ksN(hb-lpM 根本唔撚當人係人!
h4@/w l!a~1sa 食屎啦, 香港差佬!6z5i.P,?9a
係鬧撚晒所有香港差佬喇!
UOP$O+q?6Dth 嗰啲懶有教養話唔講粗口, 又對香港差佬追崇備至既人收皮啦! 唔那好响哩樹講嘢呀!1U%p \v;\H"CUU'w#Sx
唔撚講得粗口都要講o架喇!AXIO*iPk T*T
P.WGYc\
"仆街死啦, 香港差佬!!!!!!!!!!!!!!!!!"
V4g8Y0C3Zj)n/b0q [/quote]
%qaLN/X,o uu2T 8p$Z-jd5D4?'I
人渣!!!!!!!!!!
` A-W+Ju2oL kmbm6bO 我响公司未有報紙睇........1S,vz$\ng:sgs
睇完上面位兄弟簡述, 真係燒撚著成間公司!8W[2M'f%A a T1Xy
[color=Red]啲甘既蓋家剷, 成日犯法!又打劫、又叫雞、又行騙、又吸毒、又販毒、又......[/color].{_"dcL/i-c\
根本唔撚係人!`*V?g-HNy ze
食屎啦, [color=Red]香港市民![/color]RP o i |]2}!B[
係鬧撚晒所有[color=Red]香港市民[/color]喇!
*P%LnC/Tk3\Y 嗰啲懶有教養話唔講粗口, 又對[color=Red]香港市民[/color]追崇備至既人收皮啦! 唔那好响哩樹講嘢呀!
` V)Nddtt"~ 唔撚講得粗口都要講o架喇!
6[ y/k*S T .G3u.eGL1i;{F~
"[color=Red]仆街死啦, 香港市民!!!!!!!!!!!!!!!!!"[/color]$B$V]Cg&O

-mEg-UP;j v RT [[i] Last edited by 機密 on 2005-10-23 at 02:29 PM [/i]]

kkkk789 發表於 2005-10-24 01:36 AM

一定要拉左個死仆街
"y'te~M!W#]n } 有冇人性嫁,點解可以做到咁x0od(}2Yq8M%tE
人渣

機密 發表於 2005-10-24 02:06 AM

蘋果D新聞都好信gei? 只有作大!

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.