娛樂滿紛 26FUN's Archiver

zaestau 發表於 2005-10-12 06:47 PM

明日頭條

今日有兩件大事法生,/u8z.rKn6|
一件係香港家事,
)FNSGz$_1y3u;[ 一件係國家大事,
6t.}Q@,?O? D報紙會以邊樣黎做頭條呢?
8be3c[Z7l
rn-k2{` ] 唔知大家有無D咩意見呢

長江一號 發表於 2005-10-12 06:50 PM

[quote]Originally posted by [i]zaestau[/i] at 2005-10-12 06:47 PM:
hC!Z}Ebx'a:`2_nT'J 今日有兩件大事法生,;k:v-s/{&F&av3t
一件係香港家事,
1v(Q9i/{ K 一件係國家大事,
Y)iG I6},c D報紙會以邊樣黎做頭條呢?Q!?+w^Y F+WZ
:gL lZ)j Gi6vkiO
唔知大家有無D咩意見呢 [/quote]y4T7y_9Xl:wd4IZDrW
聽日香港報紙頭條大多數會係 神六升空]&E.P.vL
唔使問阿貴
v&R&^+JP8\ 同你睹一餐茶:lol:

AWU 發表於 2005-10-12 06:57 PM

神六升空. 多謝長江兄:D

zaestau 發表於 2005-10-12 07:00 PM

D太空人次次都係講 感覺良好,
^$g#v:yE3f 頭條既 heading 應該係用 "感覺良好" 啦

SEEK 發表於 2005-10-12 07:20 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

abcde1918 發表於 2005-10-12 07:21 PM

聽日香港報紙頭條大多數會係 神六升空

fmchelloauntie 發表於 2005-10-12 07:23 PM

希望係曾蔭權...
H9l h:@uTC 我覺得蘋果最頂會係曾蔭權...下面大半版係神六...

shaqkobe 發表於 2005-10-12 08:39 PM

施政報告啦。。。。話晒多D人會注意。
nr:X*VK6A 上太空坦白講關我地普羅大眾咩事丫。

shaqkobe 發表於 2005-10-12 08:41 PM

聽日標題::曾特首施政報告,缺乏突破避重就輕:cool:

清揚 發表於 2005-10-12 08:52 PM

[quote]Originally posted by [i]shaqkobe[/i] at 2005-10-12 20:41:6DKj W(DG
聽日標題::曾特首施政報告,缺乏突破避重就輕:cool: [/quote]
5`!FI5z?6S2@7N 曾特首"[size=6]痴線[/size]"報告,缺乏突破避重就輕

ciger 發表於 2005-10-12 09:03 PM

[size=5]神六升空今日都做左頭條喇[/size]

YUEN_LOUIS 發表於 2005-10-12 09:37 PM

樓盤廣告^^

szeto 發表於 2005-10-12 09:50 PM

我估都係神六升空

長江一號 發表於 2005-10-12 10:21 PM

[quote]Originally posted by [i]shaqkobe[/i] at 2005-10-12 08:39 PM: E/FNG'O/{L
施政報告啦。。。。話晒多D人會注意。9R}6YV0^D
上太空坦白講關我地普羅大眾咩事丫。 [/quote]
:z3D+r-sl K 應該係神六
XXcJ#p 話哂都係中國大事
1DDa'JL z{@f 我地都係靠邊站咋:lol:

長江一號 發表於 2005-10-12 10:24 PM

又有可能係d精神有問題既傻佬裸跑都唔定

ciger 發表於 2005-10-12 10:25 PM

[quote]Originally posted by [i]長江一號[/i] at 2005-10-12 22:21:
i.V9ox'y1r kw 6^O Ir7Q v1B
應該係神六$h6x J{6n?;y5Z
話哂都係中國大事a0z9g6T9Z7S;I+p&@w
我地都係靠邊站咋:lol: [/quote]
%n{o$BIl ry2Z 睇下邊份報紙啦,蘋果今日都用左神六做頭條,唔會連續兩日都係啩

長江一號 發表於 2005-10-12 10:31 PM

[quote]Originally posted by [i]ciger[/i] at 2005-10-12 10:25 PM:/x6HUg/| |o(o
\ O`(F)\Y*G
睇下邊份報紙啦,蘋果今日都用左神六做頭條,唔會連續兩日都係啩 [/quote]
HKiU&ew)En'K6y s'^ 今日係講佢預備
'l3|b(O!s&m [ 明天係講佢成功:lol:

AWU 發表於 2005-10-13 04:25 AM

10月13日蘋果日報頭條
A;e*B2xtYaW [img]http://filehost.to/files/2005-10-12_03/222632_head_4104.jpg[/img]
R,a7m|}d K H [size=5][color=Red]曾 蔭 權 為 兩 年 後 鋪 路[/color][/size]
Y zh0uJd6} \6o;aInC(t'D#[\
[[i] Last edited by AWU on 2005-10-13 at 04:27 AM [/i]]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.