娛樂滿紛 26FUN's Archiver

donaldlai 發表於 2005-10-13 04:06 PM

一次性沖晒公司

一次性沖晒公司vGH R'B R|k'Jzh
9m U n kEz"m
凱X攝影沖晒公司 ,大埔昌運中心商場地下5?号舖。
X3e&SDn mR%BEXJ 本人之前都收過一個講該公司服務差的E-mail,都有D唔信。今次主角係自己,唔到你唔信。噚日貪方便去咗呢間晒相舖晒相,嗰條乸樣叫我比晒錢時,我都有 D 唔順。今日去攞相時,因為唸住比晒錢,所以無帶銀包,咁就出事啦。原來條乸樣計錯數,計小咗三張相,要我補兩個幾銀,我話我無帶銀包,問佢點?條乸樣答我,你留低三張相其它攞走,我心唸咪即係要我再返轉頭攞,爭兩個幾咁少當打折都得啦(我晒咗五十幾蚊架),打兩個幾折頭,都算唔過份吖。佢話無咁過喎。跟住我念住簡三張唔要嘅相比返佢啦,唔睇由自可、一睇就火起,張張相都不知所畏,有D、白邊唔齊、中間張相細咗兩邊白邊好闊、色淡、仲一達達添。費時留返D相比佢釘飛標。跟住返屋企攞錢,比錢時見得一本相簿裝得36張相,咪問佢攞多本囉,最後都要比條乸樣串句:一本相簿裝六十幾張相,仲唔夠吖。
K/sYF heG
7L^ ]#qX r*~+U F 請各位仁兄、仁姊幫幫忙轉發,以免再有人中招。

superjackyy 發表於 2005-10-13 04:19 PM

[quote]Originally posted by [i]donaldlai[/i] at 2005-10-13 04:06 PM:
,ss8f rUBB 一次性沖晒公司
Fx"Kxb3u(S0^4V| p._},L R
凱X攝影沖晒公司 ... [/quote]
sv%z&j'I"` HXC
O!R}V6ZF-o2?6[ 出聲小xher la

jerichochoi 發表於 2005-10-13 04:35 PM

其實你底能3u!S%lw PO|@5k
你係客
@2dQL#` 你比左錢係要有應有既服務
;y8aC"z5@,Xm!D 你果時唔嘈佢
?R)rRn XD6? 你有問題

bigfish 發表於 2005-10-14 12:55 AM

[quote]Originally posted by [i]jerichochoi[/i] at 2005-10-13 04:35 PM:Ah@`$jr(B4{_3\
其實你底能#[4m,ii3s Q
你係客\.r:O)E u
你比左錢係要有應有既服務
/i;?+wVR^+y 你果時唔嘈佢
q4Xc?F9F+mB B%F 你有問題 [/quote]!Z2Q9E3@V r"{3a I L
樓主怕佢將d 相公諸於世, 放o係門口度俾大眾觀賞掛:D

shaqkobe 發表於 2005-10-14 01:07 AM

其實要品質,真係建議大家去快圖美曬。

SEEK 發表於 2005-10-14 01:22 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

tsubasa10 發表於 2005-10-14 09:21 AM

晒得咁差你都唔投訴...!!! 真係唔明你.....!!!

guessw 發表於 2005-10-14 05:45 PM

你真係要嘈佢啦
d,l iu T _6Ai3^-kW
u w9I'}^9f_z 相呢d野, 又唔可以話佢啦
Y"m Y$ES"Q*rLn+z 如果佢話你自己影成咁, 你咬佢咩Fu+h*KAqHu
&F r!X3S#r1[p
但係相簿果度, 係客叫佢俾多本, 佢都應該俾多本啦
OVR` n pr 又呢樣果樣....搞x錯

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.