pc20001103b 發表於 2005-10-14 10:07 PM
[quote]Originally posted by [i]neitly[/i] at 2005-10-13 21:37:
8Ln
Z?._%X`,ep+ge
)D&K'G-Zj:q1u*Qgs
啲人話ok~俾我表妹try下先~ [/quote]
R\[-L1t1D#T`
sony真係幾易hang機
steve123456 發表於 2005-10-14 10:10 PM
.
有米之人
fmchelloauntie 發表於 2005-10-14 10:19 PM
個人覺得sony ok wo...
L!~
Gc.[
不過部機真係唔口岩一個13歲女仔...
0EvrvI
部機好男人...仲有13歲用部咁勁既機有d浪費...