睇完呢個topic
我真係覺得個樓主好小家!!!/I,[2U2QV?w&p-C[
Yk H-N9F
你對版主的不滿點解唔係版務區講, 走去吹水板做乜?
你貪依度後生仔多定係可以令唔熟悉版務區內運作之會員因為你既片面之詞以致投你一票??
先唔理內容講乜
就憑呢點已經令我對你既行徑極度反感!!!
fe^#]?t O#@&z
呢篇野我初初睇到已經覺得好過份hZg]!du#^;Q
你唔單知侮辱緊吹水板[c-WA3Diu
仲侮辱緊成個26fun既會員群組!!!6V3_X(Z&g
你當呢度係乜野地方?TP@(?-XCw+gf
言論自由就可以刻意出個topic借勢攻擊他人??
既然係咁, 何不要求admin同你出埋公告??
[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-10-14 01:21 PM:p#U+oep&}
X)V6^#}uG
版主想知會員有咩睇法. [/quote]
版主做野要你教呀
我想知幾多分先可以俾圖落簽名度and發message??
[quote]Originally posted by [i]lettwan[/i] at 2005-10-14 02:26 PM:
唔準打粗口係死因之一:mad: [/quote]
唔可以打粗口比較好!!!
[quote]Originally posted by [i]research2005010[/i] at 2005-10-14 07:42 PM:
睇完呢個topic
我真係覺得個樓主好小... [/quote]1wE&K1L&|_;F
你既問題好易答到!!因為而家除左吹水版,其他討論區都唔會有積極回應
[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-10-13 23:05:
乜個名係你改咩? [/quote]
哦~原來揸Lift人系出自青山既,明白~
[quote]Originally posted by [i]research2005010[/i] at 2005-10-14 07:43 PM:
8bw-r\7uFZ
c2av$LE0K{/P
版主做野要你教呀 [/quote]
:Zw
o9iPhLQ$d
216版主, 小的一時按錯制, 其實小的本來是想回亨九利, 不... ...是想回cash25, 不... ...是想回教宗的, 一時按錯制, 小的實無對216版主不敬之意, 216版主萬壽無彊, 萬歲萬歲萬萬歲, 小的一時不知216版主大駕光臨, 216版主字字珠磯, 可以說聽版主一句話, 勝讀萬年書, 216版主英明, 216版主大人有大量, 小的實是無意冒犯, 望216版主赦免小民死罪, 小的知道死罪可免, 活罪難饒, 不過望216版主容小的帶罪立功, 小的一定水裡水裡去, 火裡火裡去
finally,總之除左snap shot,吹水,娛樂,sport,成人區之外,其他乜都唔洗要~
[quote]Originally posted by [i]pkpkpkpkp[/i] at 2005-10-14 09:11 PM:
finally,總之除左snap shot,吹水,娛樂,sport,成人區之外,其他乜都唔洗要~ [/quote]
za$C(R!_2S
上諭, pkpkpkpkp接旨(B9m$L7l:[e/CM,m
~+Oh3ApaL
[quote]新板主設立的原因及準則*} f`-vP_P
坦白講, 現有既文字板區;r$~~&@e'}t
亦係以往係吹水板「起家」既
例如「玩具漫畫模型區」就係我見 Asurada兄 不斷努力post有關topic既成果^&X A{2D8B7`
而且asu兄既相關知識亦係無人能及*Z$jABb{_
所以小弟先敢推薦俾adminF%j9L%[LkZMv
其實Asu兄之前亦係想開個新板
AK:o2KCu
不過我都係以相同原因婉拒左佢既提議
難得佢無放棄 ep)ty-`2cSCh
`
新區先得以成立
Y
?^:Ka!s0I
其他既新板qrFd+n`
例如「每日一篇好文區」係 crap兄 建議|;c\u-G&a9A
由於吹水板已累積一定數量之文章f9[4j ]2eSP
而我亦已觀察crap兄一段唔短既日子
我覺得佢既「能力」同埋「品行」適合做呢個板
才會向admin提出開此新板既要求sL5U!E"G
bu+[2JS4D|C&i*B
「笑話區」「靈異區」亦因為市場導向
吹水板累積太多此類主題
所以先決定開此等區域 Xt_q`(k$F,R1N
幸好此時在吹水板發現唔少「高度活躍」之會員
其中 sfxc0000兄 及 左輪仔兄 願意幫忙k:T lV:H9U4X2?N
而佢地既條件亦適合
所以現居於上述兩新板區幫手「睇鐺」
B0mx1fd"{:Ch
「校園區」為 月月鳥兄 覺得可以增加人流 sc5TAa}Q+B
帶起論壇氣氛既新安排7Y0x-w2q$b[8{
由於鳥兄以往曾經「無條件」幫助小弟及其他舊板主處理snap板既板務
亦因鳥兄同埋 tai1980兄 既努力睇板d k%\Ea)v
snap板才得以穩定 i](xA2J!Hi$|
就因為呢個原因
我個人覺得佢會不負所托ys1I2w4pR
g%jR
完成佢應允之事
令校園區發揚光大
vu/kIph^
成立「戀愛區」既最主要原因有二:
其一是為了抗衡「性板討論區」日益嚴重既過火言論5J[/h8Uzsn:q
讓有需要既會員可以有多一個選擇暢談兩性問題
F;sW9ROv6n)\;T
另一個原因是為了令本論壇內一直「噤若寒蟬」既女性會員
可以對一些女性喜歡既話題發言[KV^*Bi\;B.w(P*mv
平衡EF陰陽失衡既歷史缺陷]L)s!Dr6]$_}
同樣地, 我方發現了兩位對兩性問題有深度瞭解既活躍會員6uu[ X
zs0C:Qw
分別為 toro兄 及 trista cheong女仔l9J|
r:s4H*\
佢地成熟穩重既回覆
大大幫助解決該板區內少男少女既戀愛問題$DV(M a q6N
區內日漸興旺
女性會員日增
兩位功不可抹O3Z)`[\Gh"p
v*CQ6I&^
O]1X
B
除此以外, 板友 neptune1122 雖然工作繁重
亦願意於板務吃緊時刻伸出援手, 十分難得0vhx]d6~H4I
亦因為此原因, 安排 nep兄 做各板既支援工作
我相信nep兄一定可以令各新板面運作更暢順t5I8k6v@%~+Z5?
致於 dexter兄, tai1980兄 既觀感6\-\xne9fS
由於HKsnapshot板, 海外板, 性板等已分柝入filter-120Xf9hTLQ$c)|,gk
有關公告會於該論壇登出 (如果小弟仲有時間既話)