娛樂滿紛 26FUN's Archiver

research2005010 發表於 2005-10-14 07:42 PM

睇完呢個topic
&u"[!|E6t K 我真係覺得個樓主好小家!!!/I,[2U2QV?w&p-C [
YkH-N9F
你對版主的不滿點解唔係版務區講, 走去吹水板做乜?
c9L"}$B,Y-yWg 你貪依度後生仔多定係可以令唔熟悉版務區內運作之會員因為你既片面之詞以致投你一票??
5i(W"JI}&h` 先唔理內容講乜
[/p!gZ7Hp 就憑呢點已經令我對你既行徑極度反感!!!
2u,kEa4BtS j fe^#]?tO#@&z
呢篇野我初初睇到已經覺得好過份hZg]!du#^;Q
你唔單知侮辱緊吹水板 [c-WA3Diu
仲侮辱緊成個26fun既會員群組!!!6V3_ X(Z&g
你當呢度係乜野地方?T P@(?-XCw+gf
言論自由就可以刻意出個topic借勢攻擊他人??
YK,@ Y3i!Q@Y
r.HpZu6a0PY 既然係咁, 何不要求admin同你出埋公告??

research2005010 發表於 2005-10-14 07:43 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-10-14 01:21 PM: p#U+oep&}
X)V6^#}uG
版主想知會員有咩睇法. [/quote]
$z e/`V+e
,E/g vl.y 版主做野要你教呀

瑞比 發表於 2005-10-14 08:08 PM

我想知幾多分先可以俾圖落簽名度and發message??

nkt1000 發表於 2005-10-14 08:30 PM

[quote]Originally posted by [i]lettwan[/i] at 2005-10-14 02:26 PM:
u^b;tVT3Nyh
o|;ISec 唔準打粗口係死因之一:mad: [/quote]
R;J+{#b6CrP`V 唔可以打粗口比較好!!!

pkpkpkpkp 發表於 2005-10-14 09:07 PM

[quote]Originally posted by [i]research2005010[/i] at 2005-10-14 07:42 PM:
0c!N mg$uM 睇完呢個topic
T9f)u5M*TWkdR 我真係覺得個樓主好小... [/quote]1wE&K1L&|_;F
你既問題好易答到!!因為而家除左吹水版,其他討論區都唔會有積極回應

清揚 發表於 2005-10-14 09:08 PM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-10-13 23:05:
\5?g!t"|:L!J:F ^
|y{:ff8z 乜個名係你改咩? [/quote]
S8X V@)@ 哦~原來揸Lift人系出自青山既,明白~

research2005010 發表於 2005-10-14 09:11 PM

[quote]Originally posted by [i]research2005010[/i] at 2005-10-14 07:43 PM:
#}6jo~(a.~{#z 8bw-r\7uFZ
c2av$LE0K{/P
版主做野要你教呀 [/quote]
R$|HpMo\$w8N :Zw o9iPhLQ$d
216版主, 小的一時按錯制, 其實小的本來是想回亨九利, 不... ...是想回cash25, 不... ...是想回教宗的, 一時按錯制, 小的實無對216版主不敬之意, 216版主萬壽無彊, 萬歲萬歲萬萬歲, 小的一時不知216版主大駕光臨, 216版主字字珠磯, 可以說聽版主一句話, 勝讀萬年書, 216版主英明, 216版主大人有大量, 小的實是無意冒犯, 望216版主赦免小民死罪, 小的知道死罪可免, 活罪難饒, 不過望216版主容小的帶罪立功, 小的一定水裡水裡去, 火裡火裡去

pkpkpkpkp 發表於 2005-10-14 09:11 PM

finally,總之除左snap shot,吹水,娛樂,sport,成人區之外,其他乜都唔洗要~

research2005010 發表於 2005-10-14 09:14 PM

[quote]Originally posted by [i]pkpkpkpkp[/i] at 2005-10-14 09:11 PM:
j5W7]we{/_ finally,總之除左snap shot,吹水,娛樂,sport,成人區之外,其他乜都唔洗要~ [/quote]
zYjq3sa za$C(R!_2S
上諭, pkpkpkpkp接旨(B9m$L7l:[e/CM,m
~+Oh3ApaL
[quote]新板主設立的原因及準則*} f`-vP_P
坦白講, 現有既文字板區;r$~~&@e'}t
亦係以往係吹水板「起家」既
e] b ELaO%N ] 例如「玩具漫畫模型區」就係我見 Asurada兄 不斷努力post有關topic既成果^&X A{2D8B7`
而且asu兄既相關知識亦係無人能及*Z$j ABb{_
所以小弟先敢推薦俾adminF%j9L%[LkZMv
其實Asu兄之前亦係想開個新板 AK:o2KCu
不過我都係以相同原因婉拒左佢既提議
~.Y!^4ub4G 難得佢無放棄 e p)t y-`2cSCh `
新區先得以成立
8QkfH'W"F{D(C;b Y ?^:Ka!s0I
其他既新板qrFd+n`
例如「每日一篇好文區」係 crap兄 建議|;c\u-G&a9A
由於吹水板已累積一定數量之文章f9[4j]2eSP
而我亦已觀察crap兄一段唔短既日子
;y#k.Opj%dpx 我覺得佢既「能力」同埋「品行」適合做呢個板
aL~N3O'u 才會向admin提出開此新板既要求sL5U!E"G
bu+[2JS4D|C&i*B
「笑話區」「靈異區」亦因為市場導向
zn#WNWY*VBg 吹水板累積太多此類主題
lLb*pp8SuDv 所以先決定開此等區域 Xt_q`(k$F,R1N
幸好此時在吹水板發現唔少「高度活躍」之會員
Q7@H*Qn(m(v 其中 sfxc0000兄 及 左輪仔兄 願意幫忙k:T l V:H9U4X2?N
而佢地既條件亦適合
{b-e3j@*{5~5S 所以現居於上述兩新板區幫手「睇鐺」
TDw?mq'\Q B0mx1fd"{:Ch
「校園區」為 月月鳥兄 覺得可以增加人流 s c5TAa}Q+B
帶起論壇氣氛既新安排7Y0x-w2q$b[8{
由於鳥兄以往曾經「無條件」幫助小弟及其他舊板主處理snap板既板務
k9K4b SKv5a"s 亦因鳥兄同埋 tai1980兄 既努力睇板d k%\ Ea)v
snap板才得以穩定 i](xA2J!Hi$|
就因為呢個原因
8h b,X3WV-V7C` 我個人覺得佢會不負所托ys1I2w4pR g%jR
完成佢應允之事
)_?I[?&p%c8n2v 令校園區發揚光大
$mM#\RGj7w;]o vu/kIph^
成立「戀愛區」既最主要原因有二:
?5zPNc }.H'g&` 其一是為了抗衡「性板討論區」日益嚴重既過火言論5J[/h8Uzsn:q
讓有需要既會員可以有多一個選擇暢談兩性問題 F;sW9ROv6n)\;T
另一個原因是為了令本論壇內一直「噤若寒蟬」既女性會員
:Ikt3Yu4^F9mh 可以對一些女性喜歡既話題發言[ KV^*Bi\;B.w(P*mv
平衡EF陰陽失衡既歷史缺陷]L)s!Dr6]$_}
同樣地, 我方發現了兩位對兩性問題有深度瞭解既活躍會員6uu[ X zs0C:Qw
分別為 toro兄 及 trista cheong女仔l9J| r:s4H*\
佢地成熟穩重既回覆
c:KHoe+QF U 大大幫助解決該板區內少男少女既戀愛問題$DV(Ma q6N
區內日漸興旺
;x0w+Kr(D1` 女性會員日增
YN#dy&C 兩位功不可抹 O3Z)`[\Gh"p
v*CQ6I&^ O]1X B
除此以外, 板友 neptune1122 雖然工作繁重
L;hW!X_c)}:rt 亦願意於板務吃緊時刻伸出援手, 十分難得0vhx]d6~H4I
亦因為此原因, 安排 nep兄 做各板既支援工作
*_fDM&Vc"{8r _ 我相信nep兄一定可以令各新板面運作更暢順t5I8k6v@%~+Z5?

Qp u7[.ZJ#f 致於 dexter兄, tai1980兄 既觀感6\-\xn e9fS
由於HKsnapshot板, 海外板, 性板等已分柝入filter-120Xf9hTLQ$c)|,gk
有關公告會於該論壇登出 (如果小弟仲有時間既話)
uI(an?^3qt {xtcgp
自從新板區成立以來
7i"y#wW6CV"[ 以上之新板主每天都勞碌地清理板面
bVv8`!hy;E 始能令各新板運作正常^)^I$h%@
在線會員隨之不斷提升 S*}8p.Z3z
EF才得以壯大0n9f[+f0o Dl(g
小弟在此再一次感謝大家既努力
`;nNoB6p/Y 即使素未謀面+\5Bq6WQ.{F
亦盼友誼永固
9j3d5_e$cK 希望各位會員亦可以多分享, 多鼓勵
:M*xAHc w l 令此處成為大家舒壓取樂既開心地[/quote]0ob!K;JV*i2b[M
o[`h:mI+a^
pkpkpkpkp, 你再係度妖言惑眾, 就真係聽pkpkpkpkp

d228216 發表於 2005-10-14 09:32 PM

[quote]Originally posted by [i]research2005010[/i] at 2005-10-14 09:11 PM:p }2T t&`)?0c P

x)n'n4N g
z8ed(r0? z 216版主, 小的一時按錯制, 其實小... [/quote]
p^a#J{(_;~7?.c 一時按錯制冇咩大不了....况且就算你同我有不同意見亦好普通....無需介意

research2005010 發表於 2005-10-14 09:38 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-10-14 09:32 PM:
L"pq$\H;_\3g {%g*lS'S6OMY t
一時按錯制冇咩大不了....况且就算你同我有不同意見亦好普通....無需介意 [/quote]C{%B3z |5X9Y4L{
U2m!|#_0K9P*xb
小的自按錯制後, 寢食不安, 幸216版主英明, 明辨是非, 又有好生之德, 饒卻小的之死罪, 實是雄才偉略。 版主之言甚是, 小的才疏學淺,版主與小的有不同意見亦非奇事, 得版主指教, 每每茅塞頓開, 難得版主不嫌棄, 用寶貴的時間教誨小的, 小的受益不淺, 願小的男家人世世為奴, 女的家人代代為婢

steve123456 發表於 2005-10-14 09:59 PM

.

點解冇左snap shot?

garycheung 發表於 2005-10-14 10:00 PM

[quote]Originally posted by [i]瑞比[/i] at 2005-10-14 08:08 PM:
"T2w^;K:p \#h 我想知幾多分先可以俾圖落簽名度and發message?? [/quote]S9W']3iAg*n)U
簽名要1000分以上,message就只有版主可以用:(

瑞比 發表於 2005-10-14 10:15 PM

[quote]Originally posted by [i]garycheung[/i] at 2005-10-14 10:00 PM:-L?:lFaFqWp

r+A*e u)vks1U3gJx 簽名要1000分以上,message就只有版主可以用:( [/quote]
Z0PW;F-o j$sv}3m:Fd 洗洗呀-.-"3aS"_3B6]P
what a suck"
@*za+q J|*e 3O!r@I[5P
我想知點解.........

pkpkpkpkp 發表於 2005-10-14 10:53 PM

[quote]Originally posted by [i]research2005010[/i] at 2005-10-14 09:14 PM:
6p7b-i5t2P
K9rBBM
Y*y2z L!d i r 上諭, pkpkpkpkp接旨 N Jygm2YS
&n5r DqU['e(R
9]!B~ MA+R-C

Ou*? |$HZJC!F pkpkpkpkp, 你再係度妖言惑眾, 就真係聽pkpkpkpkp [/quote]你而家係咪要同我嘈丫?我咩妖言惑眾丫?講野用下大腦好喎!!識唔識咩叫言論自由?我有我睇法,你有你賤格,你唔鐘意我講既野可以complain,但就一定唔可以話我妖言惑眾!我上ef2年幾都冇見過有會員好似你咁口出狂言!!你既態度我真係不能接受!!而家我係俾suggestion,聽唔聽接唔接受係你地既事!"k*_DK/T x-i K
如果你覺得而家26FUN係好好既,okay fine!不過我相信一樣有人唔滿意!!!~@-w$M;M+e v{
凡事說話都要三思!!你copy人地既野冇用架!!你真係有意見咪提出黎law~大家好言相與者!!係咪先??我出呢個topic緊有理由架啦~~我唔通真係食飽飯冇野做??pJ:|'tzR n!a
我再強調多一次!! 我係俾suggestion,唔係搞事!! 你唔好誤會!!

kfc066566 發表於 2005-10-14 10:54 PM

而家真係好小野玩=0="

research2005010 發表於 2005-10-14 10:54 PM

[既然樓主已經看到, 咁我就delete左我寫的野先]_6X3\'vu+hp
N^+p)ay,kJ5c
[[i] Last edited by research2005010 on 2005-10-14 at 11:00 PM [/i]]

清揚 發表於 2005-10-14 10:55 PM

[quote]Originally posted by [i]pkpkpkpkp[/i] at 2005-10-14 22:53:;ai;b_ Y ^
你而家係咪要同我嘈丫?我咩妖言惑眾丫... [/quote]
;VCBm o(th 咪激動,你既苦心一片系大家有目共睹的,何必要為別人的瘋言瘋語動肝火~

research2005010 發表於 2005-10-14 10:57 PM

PK兄, 看到77樓未?看到我就要delete 啦

pkpkpkpkp 發表於 2005-10-14 10:57 PM

我大不了可以唔再上黎架者~係咪先?
k+S1J+iY/X 我一句88就可以唔再上黎啦~~而家26fun根本就出現左問題!! 呢d問題你同我都有目共睹!V:N]:I `$U]t
或者你覺得26fun好正,the best,但係sorry,唔係個個都係咁諗law!!
Q-I0H7Z)p0^ 版主如果唔岩聽,即管ban我,冇問題~ 不過呢度就唔再係吹水版!

頁: 1 2 3 [4] 5 6

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.