娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Asurada129 發表於 2005-10-15 12:10 PM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2005-10-14 03:30 PM:-k9b,K7X/rkY#k9H
$D nH R1De8kGa2d
我都同意K3V~.{/dxP^;V z
衣家俾人的感覺係貼圖的人幫EF賺錢
"?l'n(r2nk 而EF本身好少出相pp z*ee)M
多數係D俾錢DL相的會員再POST俾我地睇!^Rw[*Y
_!^*e9NB9F
績分已經令不少人DL不到舊POST
3g F?*i+F!gw7b s 再+埋《頻寬-用者自付計劃》
/Y m} \;V \ Q#\o'x 真係令到新黎或者低分的人DL唔到幾多野g:@S[aY

#b^[fK}V@Br 我地有幾百分的都好DLT.},t0NZ
唔夠100真係做唔到乜野
b|7V0rHY 一套相分分鐘DL2,3日
a4KJC3PPyHK 又因為咁D新人又不斷貼舊圖0l BPg.i|I2c U
r \ x"`9a+H.S
[color=Red]可能版主級都有10000分打底#}&u%s(M ti
唔會明白低分的人的苦處 [/color][/quote]!bk2R:Nv ])p
SORRY打斷左樓上版友既對話...咁啱睇到呢到想講少少~~\V W0|HHCO K
《頻寬-用者自付計劃》由ADMIN決定我冇野發表但... X V;x| mQ BL
[b][color=Orange]我D分...我都是由0分起手的....我都經歷過低分階段...當然我果時就冇《自付計劃》....但我明白你們自稱"低分...DL唔到相既心情".....[/color][/b]
c(pe \1wP bs6k{}h
其實樂兄係吹水區出咁多加分題就是配合番...等版友們可攞分....從而帶起各區討論氣氛...就是這樣簡單的意思(這是我認為的)...但說真的...多唔多人參與真的好清楚看到,....雖然加既分唔係太多致無人問候...但起碼我見仍有些所謂"CD-ROM"既版友都出現務求攞埋些少分...而其他的就是支持該區既版友...其實自己係TOY區都見好多版友樂意分享所以人數唔多但我都好滿足.........暫時咁多~~~遲下有機會再傾...

Asurada129 發表於 2005-10-15 12:27 PM

[quote]Originally posted by [i]pkpkpkpkp[/i] at 2005-10-14 09:11 PM:}qk q%sH
finally,總之除左snap shot,吹水,娛樂,sport,成人區之外,其他乜都唔洗要~ [/quote]
g+s6u"e6]bdN 雖然10個中有9個或以上係為snap shot,吹水,娛樂,sport,成人區而上~~但有冇想過一D係其他區"真的"分享既版友~~~雖然各人有唔同既喜好..但這樣講不但對其他版區, 該區版主, 該區版友(我可以肯定有些版友只係一該出現...不過可能係極少數)有點兒不公平........須知道每一個區不論你有冇興趣,但本身都有自己存在既價值....就算..全壇只得一個版友支持...都唔應該刪除...
]fg!Tl
?$NC0b/Qs ANYWAY...此說話不論你想明示,暗示都好...個人來說..我照字面解...這是令人失望的事...但不是對版區既失望.:o

kaixinren 發表於 2005-10-15 02:31 PM

[quote]Originally posted by [i]lettwan[/i] at 2005-10-14 04:26 PM:
&rQ!CXW dw'newNeP @
唔準打粗口係死因之一:mad: [/quote]
ZV{.fuJ9[
};[r?6V{ W)L 唔准打粗口都细另讨论环境更好更健康,难道你好想给粗口×??:o

丹山 發表於 2005-10-15 03:47 PM

[quote]Originally posted by [i]Asurada129[/i] at 2005-10-15 12:27 PM:}6[r3o8a6sV F
q3H?5@ EP v
雖然10個中有9個或以上係為snap sho... [/quote]cR7M.ghMr
某程度上因為其他蚊型板的板主都缺乏其板的知識以及熱誠;w.uAj8Ze
才會有今日的局面|H;Z^dR2X#a G2V
唯獨吹水 玩具 sport區 比較好一點
QF%}!]n7_ 政治區也甚少板主參與5b's;?_eT-bA$OR{
-^]Q r&A
aio 新人根本不可能玩得了...1000分少得可憐 收費制度更是有點奇怪
0? H#Lm-I6yN+X0J 竟要設下使用限期...實在想不通 坐底100蚊=1000分 用3個月
4wn!pI$|B[] 老實講 非常 唔經濟  其他接近大少的論壇可能都只是希望用戶隨心地捐數十元z`pR _;H!`K
換回相近的積分  更別說要使用限期...
iY*JAE}
lRkS+vH s3l ly 如此這樣 某程度就是強迫新人盲目出貼 獲得些許積分 相出也是令各位板主所說工作量大的其中原因
W!?;P&P[U|;R5QN {#k.?w)tZ8^2D
在各種制度下 好明顯人手不太足夠以及配套不足
(Se&T,`8M9q 加分方法過份嚴緊  加分的類別也甚少W)qs'T(~U,JI

v6e Kf:C0n 希望更為高層能盡快想出解決的方法

丹山 發表於 2005-10-15 03:50 PM

[quote]Originally posted by [i]kaixinren[/i] at 2005-10-15 02:31 PM:;^ dh a,w'w
P*}P%r(@#Q

_ {!?4IM D j,` 唔准打粗口都细另讨论环境更好更健康,难道你好想给粗口×??:o [/quote] EE2O0q-FE iDi1X
這個我也可以理解k7B!fVO,C
回想初到貴境時 樂壇兄還未是板主 但卻喜歡用粗口作出轟炸 的確不好受

research2005010 發表於 2005-10-15 04:27 PM

[quote]Originally posted by [i]丹山[/i] at 2005-10-15 03:50 PM:
"];Sal4i"}5I
2SmYT3k Yz&P 這個我也可以理解%C9s1lke O9F
回想初到貴境時 樂壇兄還未是板主 但卻喜歡用粗口作出轟炸 的確不好受 [/quote]U _ Z$o.C}
+s]:lvm?wsIPn
「7」少陣同「9」up如果算粗口的話, 我對你的第二行就有點保留了5f%rY2A?7Q

X!f9\`TM 資料來源: 版務區

丹山 發表於 2005-10-16 07:52 PM

[quote]Originally posted by [i]research2005010[/i] at 2005-10-15 04:27 PM:
#Yf'Fk#}6S!c:i K
$c?i~k zO:IQb{ x~ R$cU)r
「7」少陣同「9」up如果算粗口的話, 我對你的第二行就有點保留了
UHH2QC*ce$w)Kn 9OI"?u8OK
資料來源: 版務區 [/quote]#d(z3wPLN%|b3T'd z
那不是在版務區能找到的 甚至應該不可能找的到...c([@&Xg5C
因為那是我剛註冊 在aio的一些討論
9RL Csv 而且可不是這麼少的...那時可是每句都會有xxx
-?)]){F6H5n'B 什麼都有  詳細當然記不清楚  並非如你所想的版務區那些...
6K,@:gf5Bj 沒記錯也有不少只對人不對事的人生攻擊:D
JYFWP3]
FaZrT;D&u,W [[i] Last edited by 丹山 on 2005-10-16 at 07:53 PM [/i]]

jenniferlee 發表於 2005-10-17 12:17 AM

[quote]Originally posted by [i]pkpkpkpkp[/i] at 2005-10-13 09:34 PM:
)q\kdV%Y8iBY 當初入黎有snap shot區,吹水區topic又... [/quote]
5Ue*Gl,v"P-s yes

頁: 1 2 3 4 5 [6]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.