娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 唉...有冇人覺得26fun愈黎愈悶??
Asurada129
發表於 2005-10-15 12:10 PM
[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2005-10-14 03:30 PM:
-k9b,K7X/rkY#k9H
$D nH R1De8kG a2d
我都同意
K3V~.{/dxP^;V z
衣家俾人的感覺係貼圖的人幫EF賺錢
"?l'n(r2nk
而EF本身好少出相