唉...有冇人覺得26fun愈黎愈悶??
當初入黎有snap shot區,吹水區topic又正,4V2[,[*[/g然後就搞左個hk3x,都冇所謂啦,點知而家死左)A5FI!F7U:LW
吹水,戀愛,靈異,校園討論區傾既野好古板,冇新鮮感~~U7\B? x\DqM;a
希望將來真係會搞番好d啦!! 重開hk3x最好!!!:D:D 咁無可否認,d板係確實有d唔update既,不過始終板友都係喜愛體育,娛樂or吹下水...其他都無乜人入 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-10-13 21:54:Cp#t"Q&h }@
立法會議員梁耀忠曾說過一句: 臭坑出... [/quote]4eU4e%Yoo.D7Za Q
唯有靠9哥你喇~
再唔系由我和我細佬舖排多次像之前的劇目(乜乜青山區果單野)出黎提高留言率喇:D 我自己都係多數上黎睇下相....如果有好既話題先會回兩句...0@z7l |a1}%tK"I&X[7f
我入左黎都唔係好耐...唔知道依度既變化..8p0{K)@y
不過冇可否認依度既討論分區數目真係比其他香港大型討論區既少好多...p$u/tMY+Kz2u w
仲有一點...就係依度好多人都起晒角甘...講兩聲就會單單打打...`~k7p)m!uR
加上依家大部份人都要返學...係甘上下嫁啦... \7~+e5Lno
只有希望高層可以搞下D活動...帶起下啦...
到時小弟一定頂力支持... **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]甘國武[/i] at 2005-10-13 22:09:L;AS9|!I_5| W3z
03年本人初入EF時,大概是這樣:Q9F_ l@7P?N
P)|DrG(s
... [/quote](y~9F kTC:gV%GEu
咁甘爺認為改革得好唔好呢? 我每次上黎冇得唔做CD- ROM~c\l}6L}O0[,u1`
點解呢?? 冇野好發表,發表左冇人回,回左既野一或太簡單,thx,good個d啦 phW/U|g
一或太好文法,唔自然,搞到唔想睇個d回覆!!
我相信一定反對我講既野,不過回既人咪又係得個幾個~'I"_#w!g9vt`M"b
係咪先? [quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-10-13 09:54 PM:U*\z]Cn5k\d
立法會議員梁耀忠曾說過一句: 臭坑出... [/quote]我好想知你個topic係比人問d乜野?d人問既野都怪怪地既,冇心機睇 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]pkpkpkpkp[/i] at 2005-10-13 22:18:
我好想知你個topic係比人問d乜野?d人問既野都怪怪地既,冇心機睇 [/quote]
乜都問得架~ [quote]Originally posted by [i]甘國武[/i] at 2005-10-13 22:20:w/P]h.ax3Vf$K
其實我成日同自己講,以EF現時的規模,民情己經不錯...
但我始終懷緬小國寡民時的EF...
正如小鎮居民通常比大城市的人友善... [/quote]