娛樂滿紛 26FUN's Archiver

lammilk 發表於 2005-10-14 02:21 PM

99%好笑到死!!!!!!!!!!

99%好笑到死 b ]q(o3AOp$L j3T+a%q

n&|7q lOO0}*Hf 有一天..(x0J!s a%E9P k
A和B坐飛機要去玩..^+{;r \ g%U+v
結果飛機失事4?^&P1f.T dW$Z;O
兩人掉到有大批食人族的小島上_{U0DVM v
猶長說:[你們兩個去找100個同樣的水果來,我就饒你們一命!!]M U8A'eDPp
他們兩個就去找了...8n n c;Eo;o\u
A先帶了100個草莓回來
xGh"mrcH 猶長說:[把他們全部塞到屁眼裡就饒你一命]O\4SUn~nT }V
A就開始塞.......
G)T#mj3D4um 塞到98個的時候沒有事,4A&x]_/EJ3Zk
可是塞到99個時候他"笑"了!!!!(哈哈哈哈哈哈哈)
/N$t'E ~a 結果草莓通通噴出來了..........
Gt s![}n 他就被殺掉了.
EU*x2Jx-YDx^X:z$K3[ 到了天堂
D$r ~#jh|y!Z 天使問他說:[你差一個就免死,為什麼笑了呢?????] .(G+{@^~3E7W-~K
9V#`M`.L.CF*UG V
甲說.............什麼呢?? Fq8zdAO3c
4S"zT2mh)nzO,g~+d A
[[i] Last edited by lammilk on 2005-10-14 at 02:36 PM [/i]]

JINSHI14 發表於 2005-10-14 02:28 PM

fuuuy5DHEV{
thanks for share

My heart will g 發表於 2005-10-14 02:33 PM

i dont understand==

lammilk 發表於 2005-10-14 02:38 PM

[quote]Originally posted by [i]JINSHI14[/i] at 2005-10-14 02:28 PM:oC5i~#[u
fuuuy
M9^"z)B\7Cq thanks for share [/quote]3z"}Y-Z X
okwbw!x
*~3N+qv:L(A*\+R;u
{gPL0Lz,n)UM

5k)jx(?q;P#L+x$H U,LAKFo
!l!\'wyt6I i3V
um.....
:Cb @sZuQ_%EE THIS IS A QUESTION

d228216 發表於 2005-10-14 02:41 PM

[quote]Originally posted by [i]My heart will g[/i] at 2005-10-14 02:33 PM: M M5x/m.c,{
i dont understand== [/quote]|~v1zO8m'D]#n]
因為B 剛拾了100個榴槤返來

shaqkobe 發表於 2005-10-14 03:08 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-10-14 14:41:\/Xl b I
F)A+AdrCqr5o
因為B 剛拾了100個榴槤返來 [/quote]2M\F!^nT2?#^+l
哈哈。肯定係啦。。:lol:

SEEK 發表於 2005-10-14 03:50 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

bitbtbt0 發表於 2005-10-14 03:59 PM

哈哈
/L3f8or@A5z 好好笑

HansChan 發表於 2005-10-14 04:24 PM

九唔搭八!

ar琳.. 發表於 2005-10-14 04:37 PM

我睇過了...s|D!Ba!T]
我睇個個版本係拿左100個西瓜番黎!!

man001234 發表於 2005-10-14 04:52 PM

唔係好明

lammilk 發表於 2005-10-14 05:00 PM

[quote]Originally posted by [i]ar琳..[/i] at 2005-10-14 04:37 PM:
U,bVDM#[N4c 我睇過了...
ou%E6]7H? 我睇個個版本係拿左100個西瓜番黎!! [/quote]
[9ynHRGq FNN
b-P K[2d ] J 'RY,O@W(k.yv

]H)kj)recH O :DY/REk0Y
榴槤 just more scary!!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D

fmchelloauntie 發表於 2005-10-14 07:00 PM

車...唔好笑...

kakeidevil 發表於 2005-10-14 07:09 PM

笑位o係邊度???

neitly 發表於 2005-10-14 07:19 PM

因為猶長說:[把他們全部塞到屁眼裡就饒你一命]1?E5hd&o^]
咁個B就攞左100個榴槤/西瓜返黎,個笑位就係話個呀B攞啲生果咁多刺又咁大個,咁個B又點塞呢...?

stopfree 發表於 2005-10-14 09:23 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

nkt1000 發表於 2005-10-14 09:25 PM

原來係咁!!!8L@:F~.`:B
多謝分享

steve123456 發表於 2005-10-14 10:01 PM

.

係唔係草莓100%呀?

kfc066566 發表於 2005-10-14 10:54 PM

哈哈~~~低能架!!

easonwing 發表於 2005-10-16 07:29 PM

[quote]Originally posted by [i]SEEK[/i] at 2005-10-14 03:50 PM:
^7x1eM j,c'i [b][size=5][color=Blue]題目係99%好... [/quote]
Zi G/Og9Q 你up乜呀!!?

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.