娛樂滿紛 26FUN's Archiver

lammilk 發表於 2005-10-14 02:59 PM

12星座邊個打架最勁!!!!!!!!!!!!!!

牡羊座:打贏機率50% 牡羊跟人鬥嘴最強但是打架就只有被打的份了 7vu.top t

6wp ~%A8h2_6vpR? B 金牛座:打贏機率75% 金牛通常都是體積龐大的不過也許吃比較行吧
"sPI#In[0G'GHu %~9M9?'q,Q{
雙子座:打贏機率40% 雙子幾乎懶的根人打架而打起來還沒打下去就哭了 #T E0PZ}F/Bj;s

d!COr(e5[ 巨蟹座打贏機率80% 巨蟹打架超拼的粉利害唷雖然打道一半就哭了....
RhXL5CWG*es 2y)A d g+m0y B
獅子座打贏機率:90% 王者之風耶打起架來絲毫10打九贏的 #d!T'd6E|pz

1WW(X `C| X.a(c`1? 天坪座打贏機率20% 天坪幾乎都是書呆子所以體力時在是雖然有時是會打到要害 g|7^hO)o'}7e
#M8J n2~I5P!K/g;L
天蠍打贏機率95% 超強的打起架來決不手軟就算對手重傷也不手軟繼續打死他天蠍打贏機率95%
^1i*d3Bn K6A$d;n5C z#VpTsK
射手打贏機率80% 射手身體柔軟度粉好所以空手道比較強吧 *B Y }vFt+?
QvuJ#Po g(q
處女打贏機率78% 打架都不是亂打的頭腦好到連打架都在分析對手=.=
id|R.Z {)h3Y h6x
魔羯打贏機率24% 太悲觀了拉= = 還沒打就任定自己輸定了
NLby5lV_ x mC:TAP.G2|T$g
雙魚打贏機率40% 連打架都同情別人會不會痛=.=
,AW Uh2\
3g+].O9~qL} 水瓶打贏機率80% 打架愛硬碰硬出招都不按牌理出牌的高手耶

shaqkobe 發表於 2005-10-14 03:07 PM

獅子座打贏機率:90% 王者之風耶打起架來絲毫10打九贏的
3o rGBIP%Q8Bfn Xp K/rS aj&R+~ t
哈哈。第二名。。。—勁~

ar琳.. 發表於 2005-10-14 04:33 PM

冇山羊座既..???

AWU 發表於 2005-10-14 04:36 PM

處女打贏機率78% 打架都不是亂打的頭腦好到連打架都在分析對手
4TdOot(@,? ;__"j A+P'}Bv
都不太差=.=

AWU 發表於 2005-10-14 04:36 PM

[quote]Originally posted by [i]ar琳..[/i] at 2005-10-14 16:33:!IR ]GZ U.~+aeV5jh
冇山羊座既..??? [/quote]
1V*Dg9B/^6{B'y*?%R| 5h%aj&ji_
魔羯打贏機率24% 太悲觀了拉= = 還沒打就任定自己輸定了

guessw 發表於 2005-10-14 05:28 PM

水瓶打贏機率80% 打架愛硬碰硬出招都不按牌理出牌的高手耶

iknow 發表於 2005-10-14 06:17 PM

水瓶打贏機率80% 打架愛硬碰硬出招都不按牌理出牌的高手耶(|y&q e(]W
G8kE1lR@ C}
......打交一塌糊塗...

twh1110 發表於 2005-10-14 06:24 PM

[quote]Originally posted by [i]shaqkobe[/i] at 2005-10-14 03:07 PM:
3WjM+H3|*Z*~J 獅子座打贏機率:90% 王者之風耶打起架來絲毫10打九贏的 U7y |L#_R|w0j

kYy/T_!qT 哈哈。第二名。。。—勁~ [/quote]
Z%S']\%n/WZ 天蠍打贏機率95% 超強的打起架來決不手軟就算對手重傷也不手軟繼續打死他天蠍打贏機率95% ?0m;D(`#k0X0P _

,K Psng&B 勁過你~:P

nkt1000 發表於 2005-10-14 06:48 PM

我是天秤真係可憐!!!:(:(

neitly 發表於 2005-10-14 07:14 PM

雙魚打贏機率40% 連打架都同情別人會不會痛=.=      ---->真係喎,我

egg979 發表於 2005-10-14 07:15 PM

獅子座打贏機率:90% 王者之風耶打起架來絲毫10打九贏的
(T;_[!h H@0}+r9P#I 因為我係獅子座

egg979 發表於 2005-10-14 07:15 PM

獅子座打贏機率:90% 王者之風耶打起架來絲毫10打九贏的Wc MZ:C2~
因為我係獅子座

pakning 發表於 2005-10-14 11:31 PM

我係牡羊座~不過打咁耐交都未輸過~

腳指o 發表於 2005-10-14 11:34 PM

巨蟹座打贏機率80% 巨蟹打架超拼的粉利害唷雖然打道一半就哭了....

yuppies 發表於 2005-10-15 11:29 AM

打架講星座o甘攪笑?

香蕉仔OOOO 發表於 2005-10-15 11:33 AM

射手打贏機率80% 射手身體柔軟度粉好所以空手道比較強吧

steve123456 發表於 2005-10-15 06:10 PM

.

天蠍打贏機率95% N8c o}1V9`4WW
超強的打起架來決不手軟就算對手重傷也不手軟繼續打死他天蠍打贏機率95%

kakeidevil 發表於 2005-10-15 06:44 PM

我搾住枝炮你再好打又如何????

Rika 發表於 2005-10-15 07:25 PM

天秤得 20%,唔係化~

火龍219 發表於 2005-10-15 08:58 PM

水瓶打贏機率80% 打架愛硬碰硬出招都不按牌理出牌的高手耶
;t0zKit(Z
o6` mwR 我認為係一打就打死人就真,唔係不按牌理

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.