娛樂滿紛 26FUN's Archiver

neitly 發表於 2005-10-15 10:02 AM

我依家要帶我表妹去開戶口,我唔係好識開....

我依家要帶我表妹去開戶口,我唔係好識開....\P%x ` \.K8fI

8FP`.h-o,k(g e0E 1)我想問係邊間銀行開戶口會好啲??"KH.h(o+t:x.S
2)開戶口使唔使錢??要錢嘅,咁要幾多?O:S1wrzY5M5G+E
3)開左戶口唔放錢落去得唔得??%X)T^ k'DR0l

Dr"A;ij0MEV 盡快答我呀~~唔該~~~~
'l-y-R hwU0wod 星期六銀行好早閂門架!!!!

kakeidevil 發表於 2005-10-15 10:06 AM

你表妹唔係得13歲咩????

nkt1000 發表於 2005-10-15 10:21 AM

2)10蚊都可$z%LyP l+N1O:G
3)我有個匯豐的好耐冇入錢都仲可以用"U`S$Aj0bcD4O*_

7j}I|{/j!_ [[i] Last edited by nkt1000 on 2005-10-15 at 10:23 AM [/i]]

michaelwong71 發表於 2005-10-15 11:09 AM

n 年前就十蚊可以開戶口. 現在你用十蚊去開? 間野的手續費一個月就吃左你個十蚊喇. 依家無錢唔好去開呀.

tamsum 發表於 2005-10-15 11:21 AM

[quote]Originally posted by [i]neitly[/i] at 2005-10-15 10:02 AM:\r8v%dV }8x
我依家要帶我表妹去開戶口,我唔係好... [/quote]H2A] B5zgNQb

fu4H3z.a [email protected]W+l 放入我個戶口度...

kaixinren 發表於 2005-10-15 11:58 AM

匯豐比较好,应该系第一次最少100。

greatzelda 發表於 2005-10-15 12:26 PM

間間最少都要放5000喇

fmchelloauntie 發表於 2005-10-15 01:03 PM

咁細個開咩戶口... ^o.ur,b%c
要開就問下家長既意見同尋求佢地既幫助la..

-o- 發表於 2005-10-15 01:44 PM

匯豐有一個服務..你acc.唔夠錢都唔會扣你錢咖...
9S,f A7w|o-q 不過我唔記得左...你可以試下去個到問d人..RvU5R8ql{H [0H8|.^
d人好nice..

tottifung 發表於 2005-10-15 02:19 PM

而家有啲戶口係唔夠五千都唔會扣錢架,仲送埋提款咭添。
3~ A V"@q 但係我唔知第一次存款有冇下限喎‧‧‧‧‧‧

~極~ 發表於 2005-10-15 07:12 PM

[quote]Originally posted by [i]greatzelda[/i] at 2005-10-15 12:26 PM: O{)N6?+y
間間最少都要放5000喇 [/quote] lC5y-AB7x#E
每個月啫~ t%Ee"i+L)k!p]
第一次真係唔知

abc123aa 發表於 2005-10-15 07:39 PM

中銀好狼死下,每個月唔夠5000蚊扣50蚊手續費......匯豐就扣30幾蚊呀好似~YgRA5?0Ao^t.X"GD
開戶口既手續費係幾多就唔知,但好似要放10蚊落去個戶口到

abcde1918 發表於 2005-10-15 07:41 PM

[quote]Originally posted by [i]neitly[/i] at 2005-10-15 10:02 AM:
|GA!|t1x5o"? 我依家要帶我表妹去開戶口,我唔係好... [/quote]
+@I0y7Nt:}9bb 我幫唔到你

adamas 發表於 2005-10-16 09:55 AM

睇下你開咩戶口啦
r|7O&Hd;hps 最緊要有地址證明
"g&Crl7]-C#T%i 我上年返香港係恆生開個提款卡戶口入幾錢落去都得6xI _jxRE$Ew
唔會扣錢

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.