娛樂滿紛 26FUN's Archiver

新經濟學巨人 發表於 2005-10-15 10:33 PM

我發現左一樣野

[size=6]26fun眾多成員中,4k d2[5}%sE rF
Tok_)]x
好似得我一個攪網,唔通個個都唔得閒?:D[/size]

cwleung1988 發表於 2005-10-15 11:01 PM

我都有搞論壇...不過個樣唔見得人...4?P d3B/xc
XDD...得閒教下小弟

新經濟學巨人 發表於 2005-10-15 11:05 PM

[size=6]26fun應該攪個網頁創意比賽, m)syt x'\+z

RC C5s(h] B`U 大大分享吓.經驗係一小小積番來,"_f/DZl
^P1j!t/ZU^ y:N~t
如科技的發展,$Z,T gG ?
~ O P*U#W/{,n
神五的楊利偉座定定,;?&rx4PC0Q#^-Ii

C/qszt-^ 神六的兩名太空人已可以食飯,痾X,拍吓照片,%\o I^5N4u

8Vb0} ? }6uQU[o 一點點進步.[/size]

CHECSS 發表於 2005-10-15 11:19 PM

我都有搞論壇...不過個樣also唔見得人...

新經濟學巨人 發表於 2005-10-15 11:25 PM

[size=6]這個係小弟近日為[color=Red]張慧慈[/color]姐姐%G?Z9b1?:Ze,S&i0r
pfK3d"g+Z
攪的PHPBB[/size]
.UX1Sc3p e8uTn [url]http://hknlp.no-ip.info/[/url]

abc123aa 發表於 2005-10-16 01:38 AM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2005-10-15 10:33 PM:
JM6T*h:v,~jm [size=6]26fun眾多成員中,]|^)C5Tu:Q~{a
HI6VggAR
好似得我一個攪網,唔通個個都唔得閒?:D[/size] [/quote]$E7Oe rT5y-E&~
我有論壇,有yumiko網頁,但都係小型的:D

清揚 發表於 2005-10-16 01:46 AM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2005-10-15 22:33:
%qZ/AX$N [size=6]26fun眾多成員中,
Ee/K+gJi1Iv'l -}#J*hY \
好似得我一個攪網,唔通個個都唔得閒?:D[/size] [/quote].wK~/r&~E:}*]*fx g
我同班fd有網頁架,系講D踼街波既野既,例如介紹一D"街場名將"咁~Z#iA$G ~7R~
幾無謂下架,仲一定要打英文添........

Gretzky 發表於 2005-10-16 05:56 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Gretzky 發表於 2005-10-16 05:58 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

nono_comdan 發表於 2005-10-16 07:45 AM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2005-10-15 10:33 PM:5r+yT2xPw0O2\@
[size=6]26fun眾多成員中,
*ifpO'TlI
An4P-Wv 好似得我一個攪網,唔通個個都唔得閒?:D[/size] [/quote]"xDh~s"J(d7^
我都有搞網站,我的是相馬茜,但都是小型的,在香港yahoo第十六,在台灣第一個
BX?-}kd Vnt.X7e$nz
a&pt8@JliP3@'])G
[img]http://home.pchome.com.tw/net/nono_comdan/678374AkaneSoma548.gif[/img] a%n~T AZ!}p;n
[url]http://home.pchome.com.tw/net/nono_comdan/[/url]

新經濟學巨人 發表於 2005-10-16 12:52 PM

[quote]Originally posted by [i]Gretzky[/i] at 2005-10-16 05:56 AM:0@+s'x!w.oU
I have a couple of blogs (one photo, one thoughts) and a 文化網 like 牛堋書院。But我估呢度無人有慶趣呢類嘢。 [/quote]
,o!H0q+L%r:K.@
*u VlXM [size=6]Blog越來越多,而且同一模式規劃,
/lThdH*S+^ Bg wo/]:[\"Y)^
悶少少.
z _!lC\$~'WdH
@TM4v$H5O5D Blog嚴格來講,唔可以講係網頁計劃:)[/size]

Gretzky 發表於 2005-10-16 02:18 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

新經濟學巨人 發表於 2005-10-16 04:27 PM

[quote]Originally posted by [i]Gretzky[/i] at 2005-10-16 02:18 PM:
o^5aS/ut The greatness of blogs is their con... [/quote]R6O:]7@{-C)C9N
tk_m_h7C'v N
[size=6]我的網頁,好多架,各自有不同的layout,gO[Ypn
1} @&[ [Qy3C
目的係將我在書本學到的應用到實在,反覆試驗,L {'b:NYq

%Z5te UD 然後在已有的基礎上,不斷提昇,一個網頁,4IPY&O2TNkN
&]BP0G:?5z:}
大大話話用了五種應用軟件,當然小小html, js知識少不了,
+u\9z6~w)Y7l7bx
0Ky(qc'pu.rr!q Blog的日誌方法,除非是名人或特殊人士,我諗,不會有人天天
b-K&dn*V6{U#D1n
4AF/C[n:K 看.
P/T(M2H\1\%\I1L
.P$O"YJ wBJs 至於NLP,我沒有興趣.:D[/size]

甘國武 發表於 2005-10-16 04:40 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

BOYDWAN 發表於 2005-10-16 05:27 PM

出錢搞網就無所謂、落手落腳就咪搞咯.........小弟乃電腦白痴一名,乜都唔曉,邊似巨人兄咁博學多材~^^"

新經濟學巨人 發表於 2005-10-16 05:52 PM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2005-10-16 05:27 PM:Fx{ydB
出錢搞網就無所謂、落手落腳就咪搞咯.........小弟乃電腦白痴一名,乜都唔曉,邊似巨人兄咁博學多材~^^" [/quote]
L&~#S^ e
yk*A ?U+ZI%H},r [size=6]都唔知你讚我或彈我,Ij3e;g-aLdo Y
;Wk~PU"t
小弟讀[color=Red]文史哲[/color]出生,工作與電腦冇關,9TF7Zf;hS

:i.O]?ZRG0| 只係以攪網作為[u][b]調劑品[/b][/u],m E RT\,S&IU

da_ T-M)W 我又怕死,周末唔敢行山,週日去吓Library,M!ezrt$vnK K
W A4z"w*J
看財經,電腦,軍事,八卦等雜誌,
%J-k`*u jWBe
({-Xc,Il O6p%UmU 每天做吓伸展操,一天做四十多次掌上壓當do exercise.:D[/size]

~極~ 發表於 2005-10-16 05:54 PM

唔識攪

BOYDWAN 發表於 2005-10-16 06:07 PM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2005-10-16 05:52 PM:gyJ8i-{P

D6A!O,V"J-~6x
Gm @;?p Q [size=6]都唔知你讚我或彈我,
.E?'Kd#p/[r)b
:_ gL{6H-~ ... [/quote]
aQCDr fkV?;|(z
Vx|+`1V$KlJ
!D1C(N1NR3Z(at3Q'k ;t?2\dt#Wr
梗係讚啦~我又唔識,彈嚟做乜,萬勿多疑:D~Rk#I0J,Y(D'm9l
小弟就讀心理同公管出身咯,一樣好怕死、巨人兄你所唔做嗰d我都一樣唔會做;至於你做嗰d我亦甚少/唔曉做~!我剩識吃喝玩樂溝女咋~:P

新經濟學巨人 發表於 2005-10-17 12:56 AM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2005-10-16 06:07 PM:
?2N ]Qy&M/h{
N:O:{*|G:[ R [t,aP I

8q tPu8r'L u*L
e&Dx P?#|*M 梗係讚啦~我又唔識,彈嚟做乜... [/quote]!py Dn'VTn
4^4f8z5n+w)K
[size=6]真令人羨慕:D[/size]

BOYDWAN 發表於 2005-10-17 04:56 PM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2005-10-17 12:56 AM:
8Q1W:|RD1C7A-A (Z5I.]l3U-K
(xB!K%XP?#f!qh
[size=6]真令人羨慕:D[/size] [/quote]l"oE0A:dh,K

$G^ghpF{
r3\Y?:^x7V
L0yqL ^ }k 彼此彼此啦~:D

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.