娛樂滿紛 26FUN's Archiver

發表於 2005-10-17 07:22 PM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2005-10-16 05:52 PM:
9N%N)b9K-n9g@{ Pt*?2Hx^

j0b-`3_cP9\O [size=6]都唔知你讚我或彈我,n({(D.T5Y!zg+M~

n`8H$Kp+^']o ... [/quote]0K%t e1ipn3p!F
LWL!a(P4U;|_"_d
一日先四十幾下???

清揚 發表於 2005-10-17 10:32 PM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2005-10-16 17:52:
Hk:g"ukt Q5b J1x6hc$U!j

3lfc-M/k(_"bwh [size=6]都唔知你讚我或彈我,[color=Red]一天做四十多次掌上壓當do exercise[/color]Sf7@ ]/?"h5k

|"h5?ELip2c ... [/quote]
4K+X5JN'HDo+y | 太小,食之冇用丟之又可惜............

新經濟學巨人 發表於 2005-10-17 10:41 PM

[quote]Originally posted by [i]清揚[/i] at 2005-10-17 10:32 PM:
Oa~f8Py@7m .GL iVQ*}#~s
太小,食之冇用丟之又可惜............ [/quote]zO NQ)e,p:j
2ewk5p-fi
[size=6]儒家其中一個重要理念,過猶不及.N"Va F]
?$E'lcmD%IQ,F'J
[color=Green]最能表現孔子中庸思想的故事,莫過於「過猶不及」。有一次,子貢問孔子:「子張和子夏哪一個比較賢能?」孔子說:「子張做事過頭了一些,而子夏做事又稍嫌不足一點。」子貢就說:「那麼就是子張強一些了。」孔子回答說:「太過和不及同樣不好。」孔子又對眾多弟子說:「曾參的個性遲鈍,子張的志向過高而流於偏激,子路的性子太剛猛,顏淵是比較有希望能成就的,只是常困於貧窮!子貢不安於命而做生意,卻能每次猜中物價的漲跌,而賺了大錢。」由此可見,中庸最好的境界,就是不走極端,而取其中道。 [/color][/size]z;Z [P xMA9h
"J&^6IM S"XW
[[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2005-10-17 at 10:43 PM [/i]]

清揚 發表於 2005-10-17 10:57 PM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2005-10-17 22:41:1@p)X-jM
C%P(rOdg

J a$]Jo-B!} [size=6]儒家其中一個重要理念,... [/quote]'o_%p cE.?"SU~
HA~都唔知乜顏淵,顏良我系三國演義就見過,眼冤我都知系乜:D

BOYDWAN 發表於 2005-10-18 01:25 AM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2005-10-17 10:41 PM:
,lB,x]lny.o$XO[1b
nX)B;c;S2CT1r(cc
0^{Y:~Q&W0Pp/P"C"_ [size=6]儒家其中一個重要理念,... [/quote]
~@ekIMRR @P/AAN8W
9wX ?g\,P1_XG

6q(j$[7{"u 巨人兄意思係指凡事無最强最勁最叻可言、只要對自己有用對自己有益就夠,無須同人比較咁解..........啱嘛巨人兄:D?
.Z X;`?`1x
;l VT`P*l *小弟都幾認同咖~:P

艾奧羅斯 發表於 2005-11-3 02:57 AM

我想整架...$L@(v9Gs#P2Z GRi!e
但我係電腦白痴,學極都唔識架咋!

新經濟學巨人 發表於 2005-11-3 07:08 PM

[quote]Originally posted by [i]艾奧羅斯[/i] at 2005-11-3 02:57 AM:
B U oY!m3tu#n0^@ 我想整架.../X1i,Nn#E0Ve
但我係電腦白痴,學極都唔識架咋! [/quote]
6BR.d9YsX Ox&q6BnD
你係男or女.
AQ;D;kf/a0E*l1q ;JPIU_
女仔:我盡力教妳!I9A2HNA a!Lo
(w7n$tD7BT z
男仔:自己去睇書:D

FUWING 發表於 2005-11-4 09:16 AM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2005-10-15 10:33 PM:
T5] W _,A9\W``W [size=6]26fun眾多成員中,
:?`0Td'sa t1O_ A4T6aZDj
好似得我一個攪網,唔通個個都唔得閒?:D[/size] [/quote]
0rAx~9^W1f Q H-lx9@N'G
我自己都有個論壇開左幾年架啦。;)

機密 發表於 2005-11-4 09:53 AM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2005-10-17 22:41:
akn\'m_
x;Y:YuG wmE#x!hml n
[size=6]儒家其中一個重要理念,... [/quote]
A5z8{*Zrk,R6S 佛家亦說:『不執空、不執有而行於中道。更不執於中道!』

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.