娛樂滿紛 26FUN's Archiver

新經濟學巨人 發表於 2005-10-15 10:33 PM

我發現左一樣野

[size=6]26fun眾多成員中,t_9xp%p(Sr1a
&rQ f7FgLp6n
好似得我一個攪網,唔通個個都唔得閒?:D[/size]

cwleung1988 發表於 2005-10-15 11:01 PM

我都有搞論壇...不過個樣唔見得人...pN/u djW7u:i
XDD...得閒教下小弟

新經濟學巨人 發表於 2005-10-15 11:05 PM

[size=6]26fun應該攪個網頁創意比賽,
I&N!lH f4B)i#v9Oi.e :ib)Q e7UnQc
大大分享吓.經驗係一小小積番來,
S5e2P"Y#Xp qY #i7Cn:~:wE%W
如科技的發展,
e Z&U)\]4d7U"\l] LX-kI'Zs g
神五的楊利偉座定定,
@r ~V;w4Y 'O)W%d&s(e!~
神六的兩名太空人已可以食飯,痾X,拍吓照片,Ix,~h$C!Dv!Q3l

/}U8Uj1UV{8J\ 一點點進步.[/size]

CHECSS 發表於 2005-10-15 11:19 PM

我都有搞論壇...不過個樣also唔見得人...

新經濟學巨人 發表於 2005-10-15 11:25 PM

[size=6]這個係小弟近日為[color=Red]張慧慈[/color]姐姐
aH3j+XO;SQ e`1Rd g"uO(L+i#N
攪的PHPBB[/size]
j?0H_-LVf [url]http://hknlp.no-ip.info/[/url]

abc123aa 發表於 2005-10-16 01:38 AM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2005-10-15 10:33 PM:
8g1j1K}pQd7]"d;V [size=6]26fun眾多成員中,O-e%X%fz
3V;m6s/IB5W9l
好似得我一個攪網,唔通個個都唔得閒?:D[/size] [/quote]I2s(Z`*Z8Hk3Db}3I
我有論壇,有yumiko網頁,但都係小型的:D

清揚 發表於 2005-10-16 01:46 AM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2005-10-15 22:33:
Z4{:l$dl"Ms0a [size=6]26fun眾多成員中,
I3YV/@.d@ DtI
#z"D6nM9[5[*R9_'B 好似得我一個攪網,唔通個個都唔得閒?:D[/size] [/quote]I7Z:Q9WR
我同班fd有網頁架,系講D踼街波既野既,例如介紹一D"街場名將"咁~$Z P e!]H
幾無謂下架,仲一定要打英文添........

Gretzky 發表於 2005-10-16 05:56 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Gretzky 發表於 2005-10-16 05:58 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

nono_comdan 發表於 2005-10-16 07:45 AM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2005-10-15 10:33 PM:J"E,~tex"O
[size=6]26fun眾多成員中,aM6o(]_:l f
*ZI a UM"j0W
好似得我一個攪網,唔通個個都唔得閒?:D[/size] [/quote]
}$x-L%}{S 我都有搞網站,我的是相馬茜,但都是小型的,在香港yahoo第十六,在台灣第一個
f$GW eb1s&oj .|*K(I~|"U Z

.vjWi*][_1S y [img]http://home.pchome.com.tw/net/nono_comdan/678374AkaneSoma548.gif[/img] `"@q`5Z p!H&e
[url]http://home.pchome.com.tw/net/nono_comdan/[/url]

新經濟學巨人 發表於 2005-10-16 12:52 PM

[quote]Originally posted by [i]Gretzky[/i] at 2005-10-16 05:56 AM:&wT+kU4t
I have a couple of blogs (one photo, one thoughts) and a 文化網 like 牛堋書院。But我估呢度無人有慶趣呢類嘢。 [/quote]?Z.AP9^|Sti

fO(pc'Ai{{] [size=6]Blog越來越多,而且同一模式規劃,$|z3S a jk
%z2y!E&@Z
悶少少.
dn p!v3i/l)} .mcL| Aj}9w2q
Blog嚴格來講,唔可以講係網頁計劃:)[/size]

Gretzky 發表於 2005-10-16 02:18 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

新經濟學巨人 發表於 2005-10-16 04:27 PM

[quote]Originally posted by [i]Gretzky[/i] at 2005-10-16 02:18 PM:OnibKN8~
The greatness of blogs is their con... [/quote]If+L[2jD1N

*~m1jC$[we2X,C{V [size=6]我的網頁,好多架,各自有不同的layout,,z1YP])K La6sel9}

6v)o/nL(^uu 目的係將我在書本學到的應用到實在,反覆試驗,
$q9B$b6T2w7ydd0[kq 9W vD a"J5v
然後在已有的基礎上,不斷提昇,一個網頁,
j5\#iJ Q~8h
;UQ3ytfS2m(x 大大話話用了五種應用軟件,當然小小html, js知識少不了, i/F?{qUYpS

\?8Da w Blog的日誌方法,除非是名人或特殊人士,我諗,不會有人天天A.c*l8SA,V
:] V4|!QH%I(k5I
看.2FJ a,b,r0Tj ~V|_#S

o-I#JAOE 至於NLP,我沒有興趣.:D[/size]

甘國武 發表於 2005-10-16 04:40 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

BOYDWAN 發表於 2005-10-16 05:27 PM

出錢搞網就無所謂、落手落腳就咪搞咯.........小弟乃電腦白痴一名,乜都唔曉,邊似巨人兄咁博學多材~^^"

新經濟學巨人 發表於 2005-10-16 05:52 PM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2005-10-16 05:27 PM:-j;QP i#W_
出錢搞網就無所謂、落手落腳就咪搞咯.........小弟乃電腦白痴一名,乜都唔曉,邊似巨人兄咁博學多材~^^" [/quote] V J7\"^3c k\sl!}
#D#H [p%eU!p9D
[size=6]都唔知你讚我或彈我,
e&a)Ya |JI_,p n:|#dce0h%L
小弟讀[color=Red]文史哲[/color]出生,工作與電腦冇關,Ni uG)k
L_0bZ$Y3O
只係以攪網作為[u][b]調劑品[/b][/u],
U:Bf)}+\+b `
sstqM8R&Gt8B 我又怕死,周末唔敢行山,週日去吓Library,
)` F-Is6seyy0Y 'T"`/a iHr.Fx~&w8bpS
看財經,電腦,軍事,八卦等雜誌,p,~&S(S\#v.N#OM B

;e8N,P`,F2d2R3Jh 每天做吓伸展操,一天做四十多次掌上壓當do exercise.:D[/size]

~極~ 發表於 2005-10-16 05:54 PM

唔識攪

BOYDWAN 發表於 2005-10-16 06:07 PM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2005-10-16 05:52 PM:
` PC.@Py^T W 2Q1z7Ko J n

y_4o3w9]|a,J4e [size=6]都唔知你讚我或彈我,
'N8G:G [.~ h xS`,|\2\;U8i
... [/quote]u%P{,Q,t kL

mUR4p-RQ+_\
G~%p cU ?2],k+_
OH%Za Q\hI 梗係讚啦~我又唔識,彈嚟做乜,萬勿多疑:D~$RB4g J#oC:~,f uU
小弟就讀心理同公管出身咯,一樣好怕死、巨人兄你所唔做嗰d我都一樣唔會做;至於你做嗰d我亦甚少/唔曉做~!我剩識吃喝玩樂溝女咋~:P

新經濟學巨人 發表於 2005-10-17 12:56 AM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2005-10-16 06:07 PM:B H ^ n#JF U

%_s9~1aP\5}%A /Y+m4Iv/?p%r.v o

%[qB_0J4T(q2I
W)]v^w,x2M 梗係讚啦~我又唔識,彈嚟做乜... [/quote]6RFyQZ Q
7{p6q&`+h*cl'O
[size=6]真令人羨慕:D[/size]

BOYDWAN 發表於 2005-10-17 04:56 PM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2005-10-17 12:56 AM:8Vx8d,JsE
!P m7^5A0c5[uF

F+S Z1ej7m#x`X&b!Jq [size=6]真令人羨慕:D[/size] [/quote]
[F-{r'kG2QQ1gO%u }a I4VxJ4S
!h9}w0s/P+E;h~Z
(} E?@W4bS:K:K
彼此彼此啦~:D

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.