我發現左一樣野
[size=6]26fun眾多成員中,t_9xp%p(Sr1a&rQf7FgLp6n
好似得我一個攪網,唔通個個都唔得閒?:D[/size] 我都有搞論壇...不過個樣唔見得人...pN/u djW7u:i
XDD...得閒教下小弟 [size=6]26fun應該攪個網頁創意比賽,
:ib)Q e7UnQc
大大分享吓.經驗係一小小積番來,
#i7Cn:~:wE%W
如科技的發展,
LX-kI'Zsg
神五的楊利偉座定定,
'O)W%d&s(e!~
神六的兩名太空人已可以食飯,痾X,拍吓照片,Ix,~h$C!Dv!Q3l
一點點進步.[/size] 我都有搞論壇...不過個樣also唔見得人... [size=6]這個係小弟近日為[color=Red]張慧慈[/color]姐姐
e`1Rdg"uO(L+i#N
攪的PHPBB[/size]
[url]http://hknlp.no-ip.info/[/url] [quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2005-10-15 10:33 PM:
[size=6]26fun眾多成員中,O-e%X%fz
3V;m6s/IB5W9l
好似得我一個攪網,唔通個個都唔得閒?:D[/size] [/quote]I2s(Z`*Z8Hk3Db}3I
我有論壇,有yumiko網頁,但都係小型的:D [quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2005-10-15 22:33:
[size=6]26fun眾多成員中,
好似得我一個攪網,唔通個個都唔得閒?:D[/size] [/quote]I7Z:Q9WR
我同班fd有網頁架,系講D踼街波既野既,例如介紹一D"街場名將"咁~$Z P e!]H
幾無謂下架,仲一定要打英文添........ **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2005-10-15 10:33 PM:J"E,~tex"O
[size=6]26fun眾多成員中,aM6o(]_:lf
*ZI a UM"j0W
好似得我一個攪網,唔通個個都唔得閒?:D[/size] [/quote]
我都有搞網站,我的是相馬茜,但都是小型的,在香港yahoo第十六,在台灣第一個
.|*K(I~|"U Z
[img]http://home.pchome.com.tw/net/nono_comdan/678374AkaneSoma548.gif[/img] `"@q`5Z p!H&e
[url]http://home.pchome.com.tw/net/nono_comdan/[/url] [quote]Originally posted by [i]Gretzky[/i] at 2005-10-16 05:56 AM:&wT+kU4t
I have a couple of blogs (one photo, one thoughts) and a 文化網 like 牛堋書院。But我估呢度無人有慶趣呢類嘢。 [/quote]?Z.AP9^ |Sti
[size=6]Blog越來越多,而且同一模式規劃,$|z3S a jk
%z2y!E&@Z
悶少少.
.mcL|Aj}9w2q
Blog嚴格來講,唔可以講係網頁計劃:)[/size] **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]Gretzky[/i] at 2005-10-16 02:18 PM:OnibKN8~
The greatness of blogs is their con... [/quote]If+L[2jD1N
[size=6]我的網頁,好多架,各自有不同的layout,,z1YP])K La6sel9}
目的係將我在書本學到的應用到實在,反覆試驗,
9W vD a"J5v
然後在已有的基礎上,不斷提昇,一個網頁,
大大話話用了五種應用軟件,當然小小html, js知識少不了, i/F?{q U YpS
Blog的日誌方法,除非是名人或特殊人士,我諗,不會有人天天A.c*l8SA,V
:]V4|!QH%I(k5I
看.2FJ a,b,r0Tj ~V |_#S
至於NLP,我沒有興趣.:D[/size] **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 出錢搞網就無所謂、落手落腳就咪搞咯.........小弟乃電腦白痴一名,乜都唔曉,邊似巨人兄咁博學多材~^^" [quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2005-10-16 05:27 PM:-j;QP i#W _
出錢搞網就無所謂、落手落腳就咪搞咯.........小弟乃電腦白痴一名,乜都唔曉,邊似巨人兄咁博學多材~^^" [/quote] V J7\"^3c k\sl!}
#D#H[p%eU!p9D
[size=6]都唔知你讚我或彈我,
n:|#dce0h%L
小弟讀[color=Red]文史哲[/color]出生,工作與電腦冇關,N i uG)k
L_0bZ$Y3O
只係以攪網作為[u][b]調劑品[/b][/u],