娛樂滿紛 26FUN's Archiver

sonyguy 發表於 2005-10-17 12:10 PM

<假如你係一個麵包店老板>

<事先聲明...其實呢個係一個幾無聊既比喻...希望大家明白我想講乜...>
7kOw?7R%Z6sK *LORAM|hId
假如你係一個麵包店既老板...|6{v_ oJ|]0[&B&m
有一日...你發覺有一個人在你舖頭偷左一個麵包...8F5?'mY"Z9gZ!E5V
但佢偷既只係一個全舖頭最平既豬仔包...
[+E gU+t;^ 當你問清楚後...
^;j8O5d1y~ 你發現...
:~K C\{w J"p 原來佢已經成日無食野...w!@)|A&d
佢真係諗唔到方法先黎偷野食...AY){U{
因為再唔食野...佢可能會死...4~!@ol0GN H5w?
...
2x2v{g4L*a-S4p O 思考時間:
D:t;G'a2Q*NjP$k:J 1) 如果你係呢個老板...你會唔會報警拉佢? t9Q;}(fC#N5J B
2) 如果佢偷既唔係豬仔包...已經比較貴既麵包...甚至係蛋糕...你會唔會拉佢?
_9wzM9a}i+\l"{7d+v!Mh
R8E1N-b[~+e3E d 你決定放左佢...
z6}}.B!uM 點知...第二日佢又黎...
mD,J+I|!k 偷既都係豬仔包...
?.t xp*d5R2CY 原因都係一樣...
m T ksP3cw-y{ BH|.ic@Uu
思考時間&RO!C l O!o*X.F
3) 你今次會唔會報警?;Zs._fl;]&Y5T u l!y;P,T
...
:]$XC FCi%T T$uP4xt.I
1)如果係我...我唔會報警...B,TVZ+_8E
因為佢真係走頭無路...6gDF+a,kL6]
另外..佢偷既只係最平既豬仔包..."NBJ@y-M d
雖然無論係偷乜...都係唔岩....\y5H%P9fS%v#e
但好明顯...當時豬仔包對佢黎講係好重要...
:aKF7J T6^y.s 如果無..佢可能會死~~
@^+kosg*x;XV4e
/@+k7y}2tB 2)我會好大機會會報警...WH i ~;E%v
因為如果佢只係想填飽個肚...6u4o;h_` _/]
無必要偷d 咁貴既麵包食...
*n3s#kIrJ4e 4u4^'um#l{6q L7Y
3)我會報警...原因係..我幾有錢都係假...都無理由日日黎偷我野...U cbHj2a q
同埋..佢一個黎..會唔會越黎越多人黎?
$@,M1i&]7ZfH 8{*if ?/ks
以上就係我既答案...其實我相信...大部份人既答案都係差唔多...*JcrPA7x\'eIA2n
其實我想講既係正版同盜版既問題...R t7}E1OA#d8X'?
麵包店比喻為軟件商, 唱片公司...電影公司...遊戲公司...W+^#VB9S{/Y
mV;A Jb%_
豬仔包係一d 我地必要用既軟件...
|4fu$\k3h 例如windows..或我地學校/公司要用既軟件...例如一d program/
&eJ0m^vQk%|{8S 我地無左佢...可能連功課都交唔到...
M2C!y)hh~]*F
J(y5r8v3Lx7@QC!s 貴d 既蛋糕/麵包係比喻一d 唔重要/非必要既軟件...f @c3d4htH-b
例如遊戲...歌...戲...我地唔玩...唔聽...唔睇...係唔會死既...'S tr5k gXB3D i

wy:^QE }hSK,V7u O 我相信..好多人...e+都用緊盜版...g b P)g*P)SU
你ipod 入便既歌都係盜版...a(n*t:tF`U
你psp入便隻game都係download返黎...X8Q|yo @*{ |
你最近睇既十套戲都係翻版...8N YGg9cd,O
D[$C"Mma c1v
我都明白...有好多software真係比較貴...xtnd4u.tMc
例如大學時要寫program...3Cf7u#FV"S)gU*I
你走去買個software..可能講緊幾萬蚊一個..
2rj6NOOzQC 但唔買又唔得...因為學校d 機成日比人用晒...],k0M%q~$A)P:^h
但幾萬蚊一個software對一個學生黎講真係負擔唔起...1B/Bw W0I
科科要買個software真係死比佢睇...ot.b"z.Ut
所以呢d 時候用盜版...
#B)CP:q Z1nz)Gl 雖然都係唔岩...但情有可原...1}I+s8wVn6P-]z
但對於電影...歌曲呢d software...
1['TF)Zv }&B6A 你唔睇套戲...唔聽果隻歌又唔會死...U n)gb\
點解要偷呢??F:K4]r!CG

3e M.l{ gw&T![)q 如果你剛才思考時既答案同我差唔多...`,?H6b5bd5Cr
希望你地從今日開始...;b\ [fe
一d 你地唔係必要既software/娛樂...
dR8tog?L!o 唔好再用盜版...唔好再download... `*?T0Yfu}
支持正版啦...

kelvinman10 發表於 2005-10-17 12:32 PM

very good

au212001 發表於 2005-10-17 12:38 PM

雖然講得好岩,但好難叫人唔好再用盜版...唔好再download },na1ga-u _
10個有8個ge人都會上網download,其餘2個等接收個8個的file...
gK? i#L0C`)_d e個問題的確圍繞香港社會好耐,人人都知吾岩,但人人依然會downlaod..'}(qKy/tw6?q@
e個問題電視d 節目常常都討論.....

sonyguy 發表於 2005-10-17 01:03 PM

[quote]Originally posted by [i]au212001[/i] at 2005-10-17 12:38 PM:6q;SQ j _
雖然講得好岩,但好難叫人唔好再用盜版...唔好再download}&OE?9CH
10個有8個ge人都會上網download,其餘2個等接收個8個的file...
xc3MCDX+AA e個問題的確圍繞香港社會好耐,人人都知吾岩,但人人依然會downlaod..
Uw7j$]|]!V r e個問題電視d 節目常常都討論.....[/quote] LNJ"A8Qpn6\3Q6I%Ax
g@B:k[-n
=)...S!f~%{5c'xO
未必個個都知唔岩...有d 人見到你買正版...2f \0Z ?6dP
會用好奇怪既眼光望你...
og%o J zm&Xo4n%f 心裡可能諗:<白痴仔~~!!>
1['u|x;Q"O2|8`'u
R1t1c9zj"F W 我post 左呢篇野出黎...}"Wj2A.|8au(d k'JVm
目的唔係希望有人睇完後... O5]'Z Jl.G t:b;D
立即唔再用盜版...唔再download...
%m8K$b6G0n*q7q 我無咁既能力...(如果有...microsoft 立即用高薪請我)
8}{-xG9v}x 我只係想比多大家多一個角度去諗呢件事...FA1wzMQ-u Y,i
如果你真係覺得咁做係唔岩...1u'P%}5fB*D
唔雖要理會你身邊既朋友點做...點睇...?"d Ht Uv&m"y8EY
你自己改咪得囉...
&UO CU e X0~0Z[5_o 唔好再比借口自己啦!!

au212001 發表於 2005-10-17 01:17 PM

[quote]Originally posted by [i]sonyguy[/i] at 2005-10-17 01:03 PM:O-LCL0x2o*O)]

/`5C:]bM^6\ n!G}q&@
=)...
~9@5T5}{@'CC 未必個個都知唔岩...有d ... [/quote]6NB1EX&o$w f2M

2O8V8W3n+}u9sX;GD#C 我明ge~:)

raj72616a 發表於 2005-10-17 02:26 PM

要搞清楚 intellectual property =/= property
W8nw Teb!T@jZ 要做比喻既話, 係有一個人買左一個豬仔包走, 然後按你一個豬仔包黎偷學你整豬仔包既手法, 再自己買材料黎平價賣俾其他人食D&tp ~t'~1H Moe*j

_a$xvBzg 只不過豬仔包係 製作成本 > 開發成本, 軟件野係 開發成本 > 製作成本

fmchelloauntie 發表於 2005-10-17 04:09 PM

[quote]Originally posted by [i]raj72616a[/i] at 2005-10-17 02:26 PM:
x2I3C8T9{Eq7i2}[ 要搞清楚 intellectual property =/= property
&@!QZS@:w5m 要做比喻既話, 係有一個人買左一個豬仔包走, 然後按你一個豬仔包黎偷學你整豬仔包既手法, 再自己買材料黎平價賣俾其他人食
py;|["}O2L%E1Z+?G9X
~u"G^8s:X.p*k0`1K 只不過豬仔包係 製作成本 > 開發成本, 軟件野係 開發成本 > 製作成本
)_-KJ z{-]B [/quote]
*}(Ds J6u%[;Do@ 但係而家0個間餅店已經為佢既"豬仔包"申請左版權...
-Ycmi0lYlHu 咁第二個人已經係唔口岩...買第二個人整既豬仔包既人就間接咁支持左第二個人咁做,都有d唔口岩wor...

BOYDWAN 發表於 2005-10-17 05:05 PM

SUPPORT~~~!

YUEN_LOUIS 發表於 2005-10-17 07:08 PM

我冇錢,所以用盜版^^

sonyguy 發表於 2005-10-17 10:18 PM

[quote]Originally posted by [i]raj72616a[/i] at 2005-10-17 02:26 PM:
]-[ACBg 要搞清楚 intellectual property =/= property c4ob;puuE p
要做比喻既話, 係有一個人買左一個豬仔包走, 然後按你一個豬仔包黎偷學你整豬仔包既手法, 再自己買材料黎平價賣俾其他人食
)l E7a E?k"r 0^a0[;\/ohFw/p
只不過豬仔包係 製作成本 > 開發成本, 軟件野係 開發成本 > 製作成本 [/quote]3s&YgW6ym"Pq!H[C
tq5F'p9a4dEW
嘩..好深...好複雜...唔明...
4K&R[#}Re%{ F 但唔明唔重要...
Bz0ZjG 最重要係背後既意思你明唔明...
FJtA|e}2l7H/eY 你明我想講乜野就ok~~

sonyguy 發表於 2005-10-17 10:24 PM

[quote]Originally posted by [i]YUEN_LOUIS[/i] at 2005-10-17 07:08 PM:j[;AXXrQce ji
我冇錢,所以用盜版^^ [/quote]&Z8g^$rP.z3S2L
,@]h \:^SZV
無錢可以係一個理由...同時都可以係一個借口...
}q!B9s u2E2^ j Ar4a%G{
如果你download d 歌黎聽...ji,g;TU4uDY)q4t
bt d 戲黎睇...
%x!?:lF7YF1s yx/T ~,b 買隻翻版game 黎打...&L/fC!kL2l
無錢唔係一個理由...
2Aku-s0Dk/w&G 因為歌唔係一定要聽...
w3PN+a,o$Coi 戲唔係一定要睇...
(X:`6zn)w aW#s5B!w game唔係一定要打...
/j&JaL.h2M 咁無錢唔係一個理由...只係一個借口~~

RyuII 發表於 2005-10-18 05:23 PM

我唔覺得冇左 software 會死喎
3\.o.qJ/J~#? 如果我係老闆我會問佢點解會冇錢, 可以叫社工幫佢.
\6L N8B7j g 同樣你因為冇 software 用而交唔到功課點解唔同學校講?
{2Gac!FQ3I 如果十個有八個學生係因為冇 software 而交唔到功課學校自然會有方法處理.:t5Y2z@YD
'F1z8M%K;pS:fq$B"p!?
最重要o既問題係個小偷都知可以搵政府幫手但又煩又花時間, 不如去偷算啦. 唔知咁講你認唔認同?

YUEN_LOUIS 發表於 2005-10-18 09:58 PM

[quote]Originally posted by [i]sonyguy[/i] at 2005-10-17 10:24 PM:
.KA5yv3T:Ku 無錢可以係一個理由...同時都可以係一個借口...0~6L?] qaE
]8vh6g$c5HC{1F
如果你download d 歌黎聽...
3s`G{9_Rw6Nd bt d 戲黎睇...
W9E%u,z S 買隻翻版game 黎打...
6T)} }ME 無錢唔係一個理由...
]6G2gE-q$D?4P 因為歌唔係一定要聽...
WK??,^*S8Kd 戲唔係一定要睇...
7j} L'nmOshq game唔係一定要打...R2R*n[Vo4R7j8}b
咁無錢唔係一個理由...只係一個借口~~%\I2s dC2A!E
[/quote]
"J8k3h0u0j8q'@a 講笑~/a7\N\.N^&}oN
我唔用番版架!(我幫襯開的執左好耐)
9dh?Y;} ? 我唔down野的(我整唔掂bt)

SEEK 發表於 2005-10-18 11:06 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.