<假如你係一個麵包店老板>
<事先聲明...其實呢個係一個幾無聊既比喻...希望大家明白我想講乜...>*LORAM|hId
假如你係一個麵包店既老板...|6{v_ oJ|]0[&B&m
有一日...你發覺有一個人在你舖頭偷左一個麵包...8F5?'mY"Z9gZ!E5V
但佢偷既只係一個全舖頭最平既豬仔包...
當你問清楚後...
你發現...
原來佢已經成日無食野...w!@)|A&d
佢真係諗唔到方法先黎偷野食...AY){U{
因為再唔食野...佢可能會死...4~!@ol0GNH5w?
...
思考時間:
1) 如果你係呢個老板...你會唔會報警拉佢? t9Q;}(fC#N5J B
2) 如果佢偷既唔係豬仔包...已經比較貴既麵包...甚至係蛋糕...你會唔會拉佢?
你決定放左佢...
點知...第二日佢又黎...
偷既都係豬仔包...
原因都係一樣...
BH|.i c@Uu
思考時間&R