有冇人試過劈友??
如題!!! 我擅長用"手刀"劈.....:lol: [quote]Originally posted by [i]托迪仔T[/i] at 2005-10-17 11:34 PM:O o]t*i+j;Dg我擅長用"手刀"劈.....:lol: [/quote]%^)f/^(qe(b
你到現在都生存真係一個奇蹟~~:lol: 睇過就有...
過程尤如做戲... -o-" [quote]Originally posted by [i]lee1988[/i] at 2005-10-17 11:40 PM:
睇過就有... 3w4k2i#ZC2EG
過程尤如做戲... -o-" [/quote]"c.oX[|,_`Y6i
咁咪好精采~5~8b!O;E-H4z pP z
你果時厘係邊牙?? [quote]Originally posted by [i]托迪仔T[/i] at 2005-10-17 11:34 PM: Hn0v Ihj
我擅長用"手刀"劈.....:lol: [/quote]
搞野!!!:D:D 你呀,我拎住枝藍妹去追人黎劈:lol::lol::lol: 有,劈柚丫嘛.......)s[\H7SR
8L{9W.~e}US-|m
cDu+x }0cz)JG p
'm r vw[ B
sorly,唔好劈我 [quote]Originally posted by [i]左輪仔[/i] at 2005-10-17 11:59 PM:0~ WY_-bH
你呀,我拎住枝藍妹去追人黎劈:lol::lol::lol: [/quote]UN3f-J4v Q&J2LA
N)Ix2Q5Gl
f-M:iVjWmsL ~i
B,@sq*T)C R4ah
哈~好殘忍呀~~~:lol: 一個企o係度俾人斬...一企o係度用牛肉刀斬人...
之後大家各自慢慢離場...現場係巴士總站..當時晚上10時許...全場d人呆哂... 五年前見過.
無用刀ga...不過好激.I4t?M%TT!]
發生在鬧市.B)i |piS
有次假日, 五,六,七點倒la, 同班fd係銅鑼灣Sogo門口等人.6OJ8{P't-|8b6l9ZQ
咁企正係正門(電車路,面向成日都好多人過個條馬路), 右手邊d落地玻璃飾櫃個到企左一大班人, 佢地打橫分散企ga. (個時我無留意ga, 因為個度成日有人企係到ga la.)
之後無la la我既左前方(即係三角位個度), 有班人離我七十米度出現, (三角形陣形ga, 即係最頭企一個,之後後面d人每排越來越多人, 呈三角形,好似三國誌打機個陣咁) 行過黎.usa `)`"w+t
行行下, 突然加速, 衝過去我右手邊班人到, 口中嗌住類似"打x佢老x".']+m*D!S'a"B
因為個時右手邊班人離我十米都無, 印象好深刻."PJmQ+qv(N
我重睇住三角形帶頭個個人, 沖埋去, 一野禁住某人個頭落去塊落地玻璃到. (事後睇過, 塊玻璃花都無花),VY Y2F?pah)tO
當時sogo d阿叔保安沖晒出黎, 欄住個門口, 好似唔想俾班人走入去.%p5FQ+}Tf1l6`u
事發一分鐘倒, 被打同打人兩方一齊轉灣向左世貿方向走佬.`hQ ~~ q.T@
我重記得有個肥仔走包尾tim. [quote]Originally posted by [i]minghkhk[/i] at 2005-10-18 08:47 PM:(~`iC8w+hf
五年前見過.0_"xQq*y `i
無用刀ga...不過好激.