娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 我覺得
小心兒
發表於 2005-10-18 08:33 PM
我覺得
係韓國係好小走光同偷拍照
}K3Y0]s*}5mL
係米個道d傳媒比較有操守呢
$GU.rQ f1I
唔同中港台日d傳媒咁,刻意做作
Y QsH7gb r
算在下見識淺,可能韓國都好多
f9E*j'Q~&b2`4WY&b`o
但係我唔知呢,你地知架就話我聽下:P
s S?Ri4h$A T
唔該曬:D
cwleung1988
發表於 2005-10-18 10:44 PM
我就覺得多定小走光相,,,小部份關傳媒操守事...
/f;OOH JS]
大部份都係關讀者事...如果讀者唔需要...
L"RD2uz;d$A
傳媒根本就會影依d相...
+NLr$Mr/G+~0zVL
就算影到都唔會放上報...
頁:
[1]
Powered by
Discuz! Archiver
7.0.0 © 2001-2009
Comsenz Inc.