投考巴士車長
想問下呢度有冇兄台有類似既經驗,又或者知道類似既程序?"y {2uJ0Wmg4?
`&el.tnfq W
我有 d 想去九巴試下 唔知我既資料幫唔幫到妳...!o([$@ IR&JLk;gT/Jd
我姑杖就糸九巴到做...都做左超過廿年架喇..8R\h`"w3bY3?/k
.`$Q)L/B$S? wk
咁佢個post其實無一定既,有時就會糸站頭處理車與車之間既路段,時間編排,7C1R7bWv9dl
有時又要"搬"下錢箱返公司數錢,計數.....有時就要做司機渣巴士....
不過就講緊廿年前入職既情況...到而家可能會職級化左,好多野會職位分級明顯o左,
o個個post就o個個post....
PDV q6y*k;s
同埋大公司....你要明白佢要求唔高,不過一定多多少少講下人事關係入職,m2EET H
當然實力都好緊要,但如果你有辦法靠人事窿路入職就盡量去拉攏,
因為大公司真係有好多競爭對手,唔係話入就入咁易的.
有時都幾吹漲,細公司反而有誠意請你,因為佢地真係等人用,視乎你經驗學歷,hnNSP+DV*U^Y
大公司請人正式多你一個唔多,佢地好多資源去train你,反而唔睇你既經驗學歷,N x:hm![h ?
而去睇你其他factor....
兄弟..搵工唔難,但一定要有耐性有時間,可能搵工spent你兩個幾三個月....但比心機
唔好lost任何一個見工機會....Z1DS#qD+D]Mr
[[i] Last edited by redstick on 2005-10-19 at 12:32 PM [/i]] 兄台唔該晒你,a/` y9[mp1m
我諗做巴士司機, 學歷真係唔會重要呱...
佢個 webpage 淨係話需要 at least 3 年既牌齡,
但係我想睇下呢度有冇人試過去 interview 過,
想知道下真實情況咁囉 揸住9,10牌嘅就唔使去九巴,去城巴啦!扣左六分嘅就兩間都唔使去啦! 我個香港牌揸左咁多年都仲係清白之身黎 :P,LYo6} O3S1[+m2Q
不過就無 9 同 10 喇... **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 我係其他 filter-040 度搵到的,
:Tm#BDB)T6Q
y7L/H1JXf%Uv K2~w
1 在報紙見到九巴請車表@m#?O o%t
$v$|su8FS
2 我打電話問,在電話中職員問我有三年未?我話有,他就約我明日11amd%Po$lu#e/{R
到荔枝角大樓上去招聘組/人事部..... <唔記得叫什麼部門!!!要帶有關証件,學歷
等 Cmy"w@&?v
An:V3l`Th
3到招聘組後交証件,學歷等給職員確認三年牌 , 登記,copy及填表等.然後入房有高級
人員問你一d
關於楂車及客務問題......他問我如何安全切線及客人冇比錢怎辦.....及如何處理
......Y-yT!pc
3d:Y@Z*Eg
4上述第3項過關職員叫我下午到沙田車廠試車........即路試. 到沙廠報到後有一考+S$V$Zu&||b tn"o
官帶你到車廠取車
是駕駛三菱!!!!不是AM......是巡邏車(三菱七人車)車廠內考泊位 , 然後出街 ,
像真考牌一樣指你行...前後
左右....前面左轉.......途中問我市區限速及沒有速度牌標示道路車速限制是多少
.???是多少..........自己想想 ^.^
5上述第4項ok後考官俾一地址你叫你到灣仔運輸處.....唔記得叫乜!!!???取一張駕駛
記錄良民證.......];[i&r7rv
我自己作.....唔記得叫乜!!!???帶回荔枝角大樓上去招聘組/人事部..... 然後再