娛樂滿紛 26FUN's Archiver

tonyw 發表於 2005-10-19 08:34 AM

投考巴士車長

想問下呢度有冇兄台有類似既經驗,
8Wl.VK,b 又或者知道類似既程序?"y {2uJ0Wmg4?
`&el.tnfq W
我有 d 想去九巴試下

redstick 發表於 2005-10-19 12:27 PM

唔知我既資料幫唔幫到妳...!o([$@IR&JLk;gT/Jd
我姑杖就糸九巴到做...都做左超過廿年架喇..8R\h`"w3bY3?/k
.`$Q)L/B$S? wk
咁佢個post其實無一定既,有時就會糸站頭處理車與車之間既路段,時間編排,7C1R7bWv9dl
有時又要"搬"下錢箱返公司數錢,計數.....有時就要做司機渣巴士....
AD.e(P7@/n\8ckQ 不過就講緊廿年前入職既情況...到而家可能會職級化左,好多野會職位分級明顯o左,
.]6zK T sKE o個個post就o個個post....
]!d%@5B^GQl`d PDV q6y*k;s
同埋大公司....你要明白佢要求唔高,不過一定多多少少講下人事關係入職,m2EET H
當然實力都好緊要,但如果你有辦法靠人事窿路入職就盡量去拉攏,
z%DkK9q 因為大公司真係有好多競爭對手,唔係話入就入咁易的.
%Z:PBq,mmAH"Hn
7U%r8\5Uq~6a;} 有時都幾吹漲,細公司反而有誠意請你,因為佢地真係等人用,視乎你經驗學歷,h nNSP+DV*U^Y
大公司請人正式多你一個唔多,佢地好多資源去train你,反而唔睇你既經驗學歷,N x:hm![h ?
而去睇你其他factor....
~|CdSpb
jv4@C5Cu4^ [ 兄弟..搵工唔難,但一定要有耐性有時間,可能搵工spent你兩個幾三個月....但比心機
ErzHU ~O.e,x 唔好lost任何一個見工機會....Z1DS#qD+D]Mr

@d4v{ P(V*TB [[i] Last edited by redstick on 2005-10-19 at 12:32 PM [/i]]

tonyw 發表於 2005-10-19 01:07 PM

兄台唔該晒你,a/` y9[mp1m

d,sC:R\4Z 我諗做巴士司機, 學歷真係唔會重要呱...
,r?6]mE+A 佢個 webpage 淨係話需要 at least 3 年既牌齡,
:f5N I,UU/H 但係我想睇下呢度有冇人試過去 interview 過,
/oonu9pIeU 想知道下真實情況咁囉

bees11 發表於 2005-10-19 05:32 PM

揸住9,10牌嘅就唔使去九巴,去城巴啦!扣左六分嘅就兩間都唔使去啦!

tonyw 發表於 2005-10-19 05:42 PM

我個香港牌揸左咁多年都仲係清白之身黎 :P,LYo6}O3S1[+m2Q
不過就無 9 同 10 喇...

jol 發表於 2005-10-19 06:30 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

tonyw 發表於 2005-10-20 07:16 PM

我係其他 filter-040 度搵到的,
tVY$Xj/t8E.e^'t :Tm#BDB)T6Q
y7L/H1J Xf%UvK2~w
1 在報紙見到九巴請車表@m#?Oo%t
$v$|s u8FS
2 我打電話問,在電話中職員問我有三年未?我話有,他就約我明日11amd%Po$lu#e/{R
    到荔枝角大樓上去招聘組/人事部..... <唔記得叫什麼部門!!!要帶有關証件,學歷
[2ZM$t9|4F Cmy"w@&?v
A n:V3l ` Th
3到招聘組後交証件,學歷等給職員確認三年牌 , 登記,copy及填表等.然後入房有高級
:Af-} \ {_;fm"AWc 人員問你一d
usGSN$VAv   關於楂車及客務問題......他問我如何安全切線及客人冇比錢怎辦.....及如何處理
Mn"~5AR?*y ......Y-yT!pc
3d:Y@Z*Eg
4上述第3項過關職員叫我下午到沙田車廠試車........即路試.  到沙廠報到後有一考+S$V$Zu&||btn"o
官帶你到車廠取車
4F+RO6S-}r0wx    是駕駛三菱!!!!不是AM......是巡邏車(三菱七人車)車廠內考泊位 , 然後出街 ,
fC{0E*o 像真考牌一樣指你行...前後
0v+w(vo)wD*KX'Hbj    左右....前面左轉.......途中問我市區限速及沒有速度牌標示道路車速限制是多少
w ogh}Pn .???是多少..........自己想想 ^.^
7K({Z0TG.j?qi
a@%IU9n.Z1?j 5上述第4項ok後考官俾一地址你叫你到灣仔運輸處.....唔記得叫乜!!!???取一張駕駛
$y:lk-C`;g]V 記錄良民證.......];[i&r7rv
   我自己作.....唔記得叫乜!!!???帶回荔枝角大樓上去招聘組/人事部..... 然後再
XjW Mwp5ib9e5j 去地下醫療部驗身...
NGK;Vg_;W     過程....除鞋襪及摺高衭腳入驗身室 睇你腳部是否健全, 驗視力.....拉高上衣聽g4P.Z zLsvWC
診心肺.....完成後比
:I5ur D:dl7ty      一地址你去化驗所再驗.*fjH;k/iD6m|B,H

+VvH7q7v FD2t 6完成 , 回家等信..............祝君好運!!!

tonyw 發表於 2005-10-20 07:17 PM

filter-040 equals news + group

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.