小問題 =)
[color=Blue][b]harlo 0i0~g)TC ZI jWT我係26fun新會員。。。 H*~5scti
我想問﹕ 點樣積分﹖ & 積O左D分做咩架﹖
^.^" thx~! [/b][/color] 而家要拎積分會幾難下...P~m:|] q0|.u7_-Q
積分主要用黎dl 野,睇相... post好嘢或好多人回应的主题就可以有分加。 係係...好歡迎新既會員...
加分方面就真係比較難少少...-n-Gy mQtx
不過如果成日回post...]"ot.~c8gU
答下愛情問題...我諗加分比你都係遲早既問題...1lQ:YdX8Z#~ S;d(U
大家一齊比心機啦... $$$$$$$$$
頁:
[1]