娛樂滿紛 26FUN's Archiver

jojizzle 發表於 2005-10-19 08:10 PM

小問題 =)

[color=Blue][b]harlo 0i0~g)TCZI jWT
我係26fun新會員。。。 H*~5scti
我想問﹕ 點樣積分﹖ & 積O左D分做咩架﹖
Y/g&B5w-g _:\3{ ^.^" thx~! [/b][/color]

fmchelloauntie 發表於 2005-10-19 08:15 PM

而家要拎積分會幾難下...P~m:| ] q0|.u7_-Q
積分主要用黎dl 野,睇相...

kaixinren 發表於 2005-10-19 09:33 PM

post好嘢或好多人回应的主题就可以有分加。

cwleung1988 發表於 2005-10-19 09:44 PM

係係...好歡迎新既會員...
8{Z WYI Jx7M 加分方面就真係比較難少少...-n-Gy mQtx
不過如果成日回post...]"ot.~c8gU
答下愛情問題...我諗加分比你都係遲早既問題...1lQ:Yd X8Z#~ S;d(U
大家一齊比心機啦...

kakeidevil 發表於 2005-10-19 09:49 PM

$$$$$$$$$

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.