娛樂滿紛 26FUN's Archiver

長江一號 發表於 2005-10-21 11:12 PM

縱火青年

本段內容是他們自拍到處縱火的情況,
U} XH2ET"}1mk 而且青年的樣貌是清晰可見的。
4}.\nG-x3o4b :z~(V V7E?7J
這班青年帶同火機,怎至有一罐易燃液體,
|n#V'B4?F c6Vcj9` 到處縱火,
buyS1A+J3g(LC 反而這青年還沾沾自喜,
C H*h!| r p ?;i[ 覺得自己好勁好型,
EPwxpa\ 還將片段放上網讓人觀看。5{9PE2C6Z
O5{5HA$fe#D
縱火是一個十分嚴重的罪行,
$QEgn9B wh4? 雖然地點是野區,a&Y)i3[u/M%_
但嚴重的可以引致山火,燒毀大片山林。
7`'K'q1AUR@,l.qR 每一宗山火都要出動大量人力物力去撲救,
Qs9y vjK/I 況且出動一次直昇機就動用了萬多元的公帑了。K!lL8i9D$I]t|
更嚴重的就如早幾天更令電壓急降。
.iE2G*Rv6~ o(K&l
1FK|#JGp
pFhh XJC8U@6I
*e'@.V0eU:i:k d{(hc} M2zqS9sJ;T;R7p

@8wwgu$m Q Y1P,e']g)b
1m7@)M#Xv}8^
-----;[Mb.CO
fire1(燒垃圾桶):
{[/Yc g!s9M.{ [url]http://www.zippyvideos.com/5880414841679166/1/[/url]rd o:{1d7m
fire2(燒滑梯):(E x6J(k,f,Uy[
[url]http://www.zippyvideos.com/3934422611679176/2/[/url]h6V-x @2A%J]H
fire3(燒樹):
C~uT4AS}O [url]http://www.zippyvideos.com/3933874921679216/3/[/url]\8fK;M{ V Fe"s.u
fire4(燒地):M:J Svy BS6Z
[url]http://www.zippyvideos.com/2450762091696246/4/[/url]'@va6~$g$W%^t
fire5(燒樹枝):B"D D'v~ew
[url]http://www.zippyvideos.com/4142814031696256/5/[/url]
VrNT"H2J:Q fire6(燒樹葉):
0lFC*Eg)UlL [url]http://www.zippyvideos.com/7760852271698136/phto0028/[/url]
c U1d9k LqRL h#A([
-tl WR/A5zSptc [[i] Last edited by 長江一號 on 2005-10-21 at 11:14 PM [/i]]

長江一號 發表於 2005-10-21 11:13 PM

:mad::mad::mad:

nkt1000 發表於 2005-10-21 11:15 PM

可惡完成唔知乜係愛護公物仲意為好好玩:mad:

阿感 發表於 2005-10-21 11:29 PM

聽拉啦,咁招積

SEEK 發表於 2005-10-21 11:47 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Kra 發表於 2005-10-22 12:39 AM

呢 d 正一係 pk 仔 !!

qweqweqwe 發表於 2005-10-22 01:22 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

AWU 發表於 2005-10-22 01:37 AM

用你d長江水救火咪得囉:P:P

10yrsafter 發表於 2005-10-22 11:08 AM

條友short short 哋既..........
!z,{T5r|2V i 唔知幾時精神病發,泱及池魚......

kakeidevil 發表於 2005-10-22 01:30 PM

香港教育制度下既犠牲者:(

瑞比 發表於 2005-10-22 01:39 PM

成班7頭

喂喂喂 發表於 2005-10-23 05:11 PM

縱火青年

好似話拉左喇,班低能兒係大埔讀書架,好似叫做迦密柏雨中學,都ok有名架
WZnP-W !x,pA-E]/lY
好似前幾日既報紙已經賣左架喇

阿感 發表於 2005-10-23 06:13 PM

[quote]Originally posted by [i]喂喂喂[/i] at 2005-10-23 05:11 PM:8\4@ X&aIGQP7]
好似話拉左喇,班低能兒係大埔讀書架,好似叫做迦密柏雨中學,都ok有名架
e8g@!`2kfm &fLwXF8d
好似前幾日既報紙已經賣左架喇 [/quote]
r2F-O*Nr9o,u1v)M
AU#kN/[2jx]l#[e 扺死,我識得佢地都報警拉佢

abcde1918 發表於 2005-10-23 06:49 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2005-10-23 06:13 PM:C?m?ra6s,K c

&P4Y5i#w9m;?
%ra1f$iT 扺死,我識得佢地都報警拉佢 [/quote]
y1O f4HP,w*] 硬系

bigfish 發表於 2005-10-23 07:02 PM

青靚白淨, 斯斯文文, 竟然做埋d 咁o既野

機密 發表於 2005-10-24 01:33 AM

[size=5]話佢地係人渣就太抬舉佢地!  根本就係社會垃圾![/size]

adamas 發表於 2005-10-24 08:38 AM

社會既錯

機密 發表於 2005-10-24 09:54 AM

[quote]Originally posted by [i]adamas[/i] at 2005-10-24 08:38 AM:
h?7A"M]B V 社會既錯 [/quote]"h2{[Q u5X:U*{
LQ rT _7R
無錯。.V}^&r0Fp
.DF7aT4b#Z6Z
生活忙到不得了,令父母生左舊垃圾出來又旨意學校同佢地教。  社會又對教育界過分依賴,而且毫不尊重同時指指點點,下下又話投訴。  邊個敢教佢地?

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.