<<她叫我去選港男>>
<<她叫我去選港男>>[url]http://www.rphotobase.com/thatswhycmidi/img,183101[/url]
|k8rD ]n$i;f
手腳瓜夠粗 我自細留鬚 對住鏡仲"型"到 人人行近"蝦佬"
無話有難倒 國術與晨操 有著至上情操 完全唔入機鋪
咪問我 我係從前份野已經都無做 太枯燥[Th1zn
要在熒幕內勝出 應該幾美好
初選我入最早 出街要扮豪 街坊真夠義氣賣晒廣告
叫我的水 收o的咁多 再整高個鼻應該都似晒陳冠希
整左都似鄭敬基 都由佢繼續台上就算演出咁求其t3l#em{N?9mg i q
始終都叫男人味 人地話我係最少理 `O S,iHy\+a@
J vK'SdF q*];R ~.Z%b
對住你 決定完全用上看家的秘技al!GIP2wd
夠鬼秘 國術"擒"拿"彈"跳"飛" 拎分應夠皮
/tS7`y-|"e Y
拉丁舞又跳起 認真夾硬黎 偏偏起舞蹈如像個鄉里S{\8a!Jc'e*l!f!PK2]
怕會輸 將胸肌再谷起 相當有利 師奶睇見快樂跳起
輸 左比你係最悲 輸比個細路 其實係我爭一個馬鼻
點先岩觀眾口味 人地話我係無福氣yvLh\
h%V(gr G.| dMn!sk
好想掟爛相機 呢D叫妒忌 雖好憎你地而又去選美5kc;mV@7i9ZQ7])AP
跳下拉丁 該搵"一叮"霍啟剛佢地 心都"UP"晒確係最悲 g\{:S!jI/^(_ J
VFIiuKDd0nw@
個位好似係姓高 街坊買外圍全部鬧我輸比個細路-O!I+Y nIn3r
依家攪到去邊度 人地就笑係最苦惱pZFB2^q ^Oj
[[i] Last edited by CHECSS on 2005-10-22 at 09:05 AM [/i]] 唱得好難聽
頁:
[1]