娛樂滿紛 26FUN's Archiver

CHECSS 發表於 2005-10-22 09:03 AM

<<她叫我去選港男>>

<<她叫我去選港男>> ZQ/\,p%di/[;i
[url]http://www.rphotobase.com/thatswhycmidi/img,183101[/url]u$E2y:W+{;H,vF4K{T9@
,[q3japyg0g @
手腳瓜夠粗  我自細留鬚  對住鏡仲"型"到  人人行近"蝦佬"A,^5n9Pw8aV
無話有難倒  國術與晨操  有著至上情操  完全唔入機鋪3D&IZHB+S u
5d*EE*V~
咪問我  我係從前份野已經都無做  太枯燥4^VO'f-V5^~8gq+F-`]
要在熒幕內勝出  應該幾美好  O.cd,w)V

PL r o V}"f Ppn 初選我入最早  出街要扮豪  街坊真夠義氣賣晒廣告,GeRA[ B!~3LZ
叫我的水  收o的咁多  再整高個鼻應該都似晒陳冠希
EA/s4E/{y!l 整左都似鄭敬基  都由佢繼續台上就算演出咁求其
9J%r5`'B-]0K(R/r9p!@%r9k N 始終都叫男人味  人地話我係最少理
5Hm NM h](L 9a!~,w8F ?pU'z:wI
對住你  決定完全用上看家的秘技
h]9K8~*E5{w%l*m 夠鬼秘  國術"擒"拿"彈"跳"飛"  拎分應夠皮4n:b)uYn-? n?)nx'M

y^/{Rgg?a!] 拉丁舞又跳起  認真夾硬黎  偏偏起舞蹈如像個鄉里
F? pM$U 怕會輸  將胸肌再谷起  相當有利  師奶睇見快樂跳起 ]K7xa0_!ZdO
輸  左比你係最悲  輸比個細路  其實係我爭一個馬鼻'd nR-\ab PD
點先岩觀眾口味  人地話我係無福氣/L6kS!u-X~9[D

o+A(X)]x7Vp/h 好想掟爛相機  呢D叫妒忌  雖好憎你地而又去選美
iWcBX,~'K 跳下拉丁  該搵"一叮"霍啟剛佢地  心都"UP"晒確係最悲5l!UU)^0\+rD F

u?%XH@)bw 個位好似係姓高  街坊買外圍全部鬧我輸比個細路7M-z_1W&K/t.Cp5QM5T
依家攪到去邊度  人地就笑係最苦惱
~ ]3erC6g1d"i eoH#]bj%lm*L]
[[i] Last edited by CHECSS on 2005-10-22 at 09:05 AM [/i]]

jasonhk 發表於 2005-10-22 09:31 AM

唱得好難聽

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.