娛樂滿紛 26FUN's Archiver

CHECSS 發表於 2005-10-22 09:03 AM

<<她叫我去選港男>>

<<她叫我去選港男>>
d,Y6A.T-D0O2g0v [url]http://www.rphotobase.com/thatswhycmidi/img,183101[/url]
4}gO,xB,\jqj1iE5Q |k8rD ]n$i;f
手腳瓜夠粗  我自細留鬚  對住鏡仲"型"到  人人行近"蝦佬"
(~]g"a3gr zt 無話有難倒  國術與晨操  有著至上情操  完全唔入機鋪
/f-A`B7^@
m)^~[D7GD_ 咪問我  我係從前份野已經都無做  太枯燥[Th1zn
要在熒幕內勝出  應該幾美好  
(K3A:M/b(jp`PJ9E#C
0e'yo,P`ym 初選我入最早  出街要扮豪  街坊真夠義氣賣晒廣告
4ZmB ?#CT&c+F5? 叫我的水  收o的咁多  再整高個鼻應該都似晒陳冠希
L/i/[ p&@yv8|#b] 整左都似鄭敬基  都由佢繼續台上就算演出咁求其t3l#em{N?9mgiq
始終都叫男人味  人地話我係最少理 ` O S,iHy\+a@
J vK'SdF q*];R~.Z%b
對住你  決定完全用上看家的秘技al!G IP2wd
夠鬼秘  國術"擒"拿"彈"跳"飛"  拎分應夠皮
8qB%DR4Lo ~D:S p /tS7`y-|"e Y
拉丁舞又跳起  認真夾硬黎  偏偏起舞蹈如像個鄉里S{\8a!Jc'e*l!f!PK2]
怕會輸  將胸肌再谷起  相當有利  師奶睇見快樂跳起
+M-lII$J6~;eP"[ 輸  左比你係最悲  輸比個細路  其實係我爭一個馬鼻
MW8NdpD 點先岩觀眾口味  人地話我係無福氣yvLh\
h%V(gr G.|dMn!sk
好想掟爛相機  呢D叫妒忌  雖好憎你地而又去選美5kc;mV@7i9ZQ7])AP
跳下拉丁  該搵"一叮"霍啟剛佢地  心都"UP"晒確係最悲 g\{:S!jI/^(_ J
V FIiuKDd0nw@
個位好似係姓高  街坊買外圍全部鬧我輸比個細路-O!I+Y nIn3r
依家攪到去邊度  人地就笑係最苦惱pZFB2^ q ^Oj

T,T p ^,q1U/TA!haw9q [[i] Last edited by CHECSS on 2005-10-22 at 09:05 AM [/i]]

jasonhk 發表於 2005-10-22 09:31 AM

唱得好難聽

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.