這是甚麼原理...
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 應該類似天花果d花"沙" 龍頭....有足夠溫度就會打開活門. 將裡面的益力多射出. H vp!e(mRjtF________________________________________________________PE'S5Yj3_[1c
"^6s#{ j&my lRF
100%物理現象討論 d兄/slt_^@9P R
唔好睇咁多四仔呀
好易谷精上腦架MEiU,}t
同埋攪到隻手筋膜炎架T?(P5r(t
:lol::lol::lol::lol: [quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005/10/23 22:19: GJmg_+Z~P
應該類似天花果d花"沙" 龍頭....有足夠溫度就會打開活門. 將裡面的益力多射出.
________________________________________________________9OA4j,_r"X({z
100%物理現象討論 [/quote]
ha ha ha ha , 硬漢勁ar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 好似有左好耐law...9m r*@8XK g
不過我都唔知係乜:D **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 我記得点寫了....花灑 按制發射:D
頁:
[1]