娛樂滿紛 26FUN's Archiver

大優勢 發表於 2005-10-26 11:04 PM

大家幫忙請假夕口

我有要事要同公司請假
!nKU'Dq v \l5\+sp
wS V1OUqK H 不過前兩日已經請左一日假
9~t[3B1s\s
1g[1H:cHE8o|0[#D*Z (例如:  11號 已請了 , 13號 又要請  )
/Jd\Sq 13日我不知用咩"夕"口請呢B1G HV@1gIR

V0`&x cab#C/A%\ 11日我話朋友結婚要幫手!
!FI*u['X:j+M xb#n5Aa@ ?/F
請大家幫忙.o ?6|z&},m7Vm Z
不知大家用過咩夕口請假呢
v&},\.TH7m
3K1Y/j`2CxK [ 絕對好趕嫁3_6V|}K&eD

2wK2T3I @.jO@[ :o                   :)s}BU v%?P z
t!m"M} uUJ(O
[[i] Last edited by 大優勢 on 2005-10-27 at 12:03 AM [/i]]

機密 發表於 2005-10-26 11:09 PM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2005-10-26 23:04:
L5vw qF'|8xh g 我有要事要同公司請假/o)c R.{__"f S

@*~)_r4F3g 不過前兩日... [/quote]+|I+[)P-N'N |

+KHZ k&fLwONN 如此情況,一定最好唔好出聲先,然後...........Suddenly leave(Sick leave).  到那朝找醫生話頭痛、頭暈、感冒,一定OK。 我次次都是用呢招,包掂。  駛鬼咁多花神咩。

清揚 發表於 2005-10-26 11:25 PM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2005-10-26 23:04:K}$|1al
我有要事要同公司請假
Tu0J9M3BaWV_%G I3G#N*a)[B"l |I
不過前兩日... [/quote]
T2e:MI8{tfc^ 老母老豆入了醫院la~不孝D都要架喇

機密 發表於 2005-10-26 11:35 PM

[quote]Originally posted by [i]清揚[/i] at 2005-10-26 23:25:
EV8ZQ"l~:rW]
o-v jyR;uK 老母老豆入了醫院la~不孝D都要架喇 [/quote]HSRhv

$s tU"L~ F 鬼信你呀。 到時實俾人炒都似。 病就吹你唔脹。 之後唔好再攪咁多就OK。

大優勢 發表於 2005-10-27 12:06 AM

請問有冇第二招

亨九利 發表於 2005-10-27 12:22 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

大優勢 發表於 2005-10-27 12:25 AM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-10-27 12:22 AM:
?K.mL&q c6}P 姨媽到 [/quote]
d6E2Zrhu*F cw ^ d'{i!l5`5V
男的:(

亨九利 發表於 2005-10-27 12:30 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

機密 發表於 2005-10-27 12:41 AM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-10-27 00:30:+`^X4P.j$s&B
6v4Sv} Y"g]
病已是最好的借口, $150一張醫生紙都唔捨得? [/quote]"fL.Jc2~~A
)P7Cu7^rb
agree:(

大優勢 發表於 2005-10-27 12:44 AM

我唔肯定有時間出紙

hongkongapple 發表於 2005-10-27 12:44 AM

間公司請著你好快會摺埋 :mad:

bigfish 發表於 2005-10-27 12:44 AM

咁孤寒o既話就唔好成日請假啦, 要尊重份工呀
j~9yS*t 古代d 太監年中無休, 日日都冇得請假咪仲慘過你

機密 發表於 2005-10-27 12:47 AM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2005-10-27 00:44:0Zv\R3@G-t3p
我唔肯定有時間出紙 [/quote]
M&\N r*m 1r9o.c:s y-[1~P!fa:x

oT$_x4|4^m,B O 咁唔好諗咁多,索性番工算啦。

大優勢 發表於 2005-10-27 12:49 AM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-10-27 12:47 AM:$tN:Vs&R,E.GZ
C jQz s/fx8i

z F2d4S.x)Ya1k
/q:w]+@} f"O 咁唔好諗咁多,索性番工算啦。 [/quote]3RQ#j8o6b3p&LB
-w6Y"E^6n
咪玩       100  % 要請嫁

機密 發表於 2005-10-27 12:59 AM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2005-10-27 00:49:
p/}4N)wx%OA,R )LlIpk*p ?n%v

d y7Ge u:?w$X\`S 咪玩       100  % 要請嫁 [/quote]
7A iY8G.w ?ZTq | [%G b(hk9e
repeat,請病假已經是最完美的方法。Y5[&nVA_qn0g
.B k g(m]kBq:HO1_
無時間就依家去急症室,扮胃痛啦! 又是沒得check的,你要同佢講想要病假先得。

ciger 發表於 2005-10-27 01:28 AM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-10-27 00:59:4t8o#Aw,Wu0|0}
~TO1@%] MR6R
Z?!k3|6\^ v;rK'~l
repeat,請病假已經是最完美的方法。
wM I1W8M 0S7L-FH{ W
無時間就依家去急症室,扮胃痛啦! 又是沒得check的,你要同佢講想要病假先得。 [/quote]
PG@)pc4\ 無時間就千萬唔好去急症室,排隊都排死,你又唔係真係急症

機密 發表於 2005-10-27 02:20 AM

[quote]Originally posted by [i]ciger[/i] at 2005-10-27 01:28:
P z:X"e k%oQ(U
B~G&~} 無時間就千萬唔好去急症室,排隊都排死,你又唔係真係急症 [/quote])K4|qNCU%nj
6ey6Ai7qi
係要排隊都排死架啦! 但如果佢明早無時間睇醫生,咁夜你叫佢去邊度睇?  呢招連我老婆做護士的都話OK,信唔信隨便你。

ciger 發表於 2005-10-27 02:28 AM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-10-27 02:20:
}@ Z%Gg9}v "v9t9YOq&xh

8uH6a])m!F 係要排隊都排死架啦! 但如果佢明早無時間睇醫生,咁夜你叫佢去邊度睇?  呢招連我老婆做護士的都話OK,信唔信隨便你。 [/quote]6sW"v0e4H
除非佢零晨去排囉,如果唔係就冇用,無薪假期得唔得呀,唔出糧可能批呢

機密 發表於 2005-10-27 03:13 AM

[quote]Originally posted by [i]ciger[/i] at 2005-10-27 02:28:
IV-[9N.vx&c TG0H.q t^#V3a/Bu
除非佢零晨去排囉,如果唔係就冇用,無薪假期得唔得呀,唔出糧可能批呢 [/quote]%i)d$@k ]s

`$~"Gk)^ 講完好大機會放,但長放那種。3n0E5X(P&Z3y&rZ*O
好多野唔係你話正路就掂。  你放病假一日半日好地地,問佢放假反而『成日記住你』,分分鐘找借口炒你!

ciger 發表於 2005-10-27 05:25 AM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-10-27 03:13:
u+c] `&_B&z
m-u"r"^2k
G2b$},^s GpQ 講完好大機會放,但長放那種。O[,O C,EL'|%iY6r8V"q
好多野唔係你話正路就掂。  你放病假一日半日好地地,問佢放假反而『成日記住你』,分分鐘找借口炒你! [/quote]mpIv_!A
都唔一定架,最多咪扣大假,大假唔一定要連續放,其實不如12號都放埋,攞3日大假囉

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.