娛樂滿紛 26FUN's Archiver

大優勢 發表於 2005-10-26 11:04 PM

大家幫忙請假夕口

我有要事要同公司請假
^(Gv:tq+v6f
O3DV f/Z a 不過前兩日已經請左一日假
bCu3t2O[(d}
m&V s(mJ4}-i (例如:  11號 已請了 , 13號 又要請  )
}B2W"U.Ie m 13日我不知用咩"夕"口請呢
;~0S,h3w[]c e6b.h2V%~!E"Y:t
11日我話朋友結婚要幫手!
*L+Dx!G2I5Tu9s
q5TTjAUDc _ 請大家幫忙1c"I'e'DIJ
不知大家用過咩夕口請假呢^H)E Y} k

,@_"f2]t&Nf2E2wq ] 絕對好趕嫁
dp\I)vG~ E f)rq4gIX ^1R
:o                   :) wnMC\a
4t#R:XB1Dg
[[i] Last edited by 大優勢 on 2005-10-27 at 12:03 AM [/i]]

機密 發表於 2005-10-26 11:09 PM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2005-10-26 23:04:WX%Z~'dhJU-W&q
我有要事要同公司請假
E`6^ {7j ~B4So M
不過前兩日... [/quote]
yD&Z Fl q 2J;R(k2bh!wX#{
如此情況,一定最好唔好出聲先,然後...........Suddenly leave(Sick leave).  到那朝找醫生話頭痛、頭暈、感冒,一定OK。 我次次都是用呢招,包掂。  駛鬼咁多花神咩。

清揚 發表於 2005-10-26 11:25 PM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2005-10-26 23:04:
6y8Z$J}X&r&D 我有要事要同公司請假
eHk,pgK4u
+TNs+y I6`#y 不過前兩日... [/quote]
8QEt`!MSs;KV4@ 老母老豆入了醫院la~不孝D都要架喇

機密 發表於 2005-10-26 11:35 PM

[quote]Originally posted by [i]清揚[/i] at 2005-10-26 23:25:9f8vo8f$PaQ {c;@.g
dF3H2d!^
老母老豆入了醫院la~不孝D都要架喇 [/quote]
JI/K$d#JFDqg
6H_ g(xwS+R!ul(O{z 鬼信你呀。 到時實俾人炒都似。 病就吹你唔脹。 之後唔好再攪咁多就OK。

大優勢 發表於 2005-10-27 12:06 AM

請問有冇第二招

亨九利 發表於 2005-10-27 12:22 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

大優勢 發表於 2005-10-27 12:25 AM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-10-27 12:22 AM:
L2r u8|Z3fr1u#z 姨媽到 [/quote]
x7I6I5g|yb(PZ N^ y |$O%`\k+t
男的:(

亨九利 發表於 2005-10-27 12:30 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

機密 發表於 2005-10-27 12:41 AM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-10-27 00:30:0nic A0u)|

\5NTXDm 病已是最好的借口, $150一張醫生紙都唔捨得? [/quote]/Q-P[)|3^:Bz2h/J

th,u[gT t8G agree:(

大優勢 發表於 2005-10-27 12:44 AM

我唔肯定有時間出紙

hongkongapple 發表於 2005-10-27 12:44 AM

間公司請著你好快會摺埋 :mad:

bigfish 發表於 2005-10-27 12:44 AM

咁孤寒o既話就唔好成日請假啦, 要尊重份工呀#x ?r&A0GU
古代d 太監年中無休, 日日都冇得請假咪仲慘過你

機密 發表於 2005-10-27 12:47 AM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2005-10-27 00:44:x6^VM8r7u N
我唔肯定有時間出紙 [/quote]
9x'M#?cl2P
f+R N~5`.F7vAvL /m(t`0w7P"T
咁唔好諗咁多,索性番工算啦。

大優勢 發表於 2005-10-27 12:49 AM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-10-27 12:47 AM:
:xPwQ)g\!g
(LpE`$P _-qHb$c5eI wK_9tUa-q Z/K(m5^1u

^3k/gxm E2t/u 咁唔好諗咁多,索性番工算啦。 [/quote]
LO g:J|8OS
CT)h"p)NN@9^ `ib 咪玩       100  % 要請嫁

機密 發表於 2005-10-27 12:59 AM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2005-10-27 00:49:g7l*|0|:}:U

E(e/sp"s/S;q[ps a
F~)sJwq@9Q;{~H 咪玩       100  % 要請嫁 [/quote]3qe h m0`8C(h
(L(I7KQ,rwni*T(sq
repeat,請病假已經是最完美的方法。
r:k`}+vkY jH0R ^y h|,JZ1A%z3G n
無時間就依家去急症室,扮胃痛啦! 又是沒得check的,你要同佢講想要病假先得。

ciger 發表於 2005-10-27 01:28 AM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-10-27 00:59:]/f}9XM V a

CA,} Tg|.K}-n )@%lXpNn"mG
repeat,請病假已經是最完美的方法。:G+jK0B#EC
|.X5Shj5^*vV\
無時間就依家去急症室,扮胃痛啦! 又是沒得check的,你要同佢講想要病假先得。 [/quote]K hh(\5B2Y
無時間就千萬唔好去急症室,排隊都排死,你又唔係真係急症

機密 發表於 2005-10-27 02:20 AM

[quote]Originally posted by [i]ciger[/i] at 2005-10-27 01:28:
c'S*P_ab"x Y
)iWk G"? 無時間就千萬唔好去急症室,排隊都排死,你又唔係真係急症 [/quote]
}0@2o*LZ$u1h,N
_Plk&G dI7\ 係要排隊都排死架啦! 但如果佢明早無時間睇醫生,咁夜你叫佢去邊度睇?  呢招連我老婆做護士的都話OK,信唔信隨便你。

ciger 發表於 2005-10-27 02:28 AM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-10-27 02:20:
P,zKn|$m$]w/Z -g&W5J$\ |$D s*f%U

B6x1td%I)h [ 係要排隊都排死架啦! 但如果佢明早無時間睇醫生,咁夜你叫佢去邊度睇?  呢招連我老婆做護士的都話OK,信唔信隨便你。 [/quote]!v P(]"~.r)V2t3sJ x;zL
除非佢零晨去排囉,如果唔係就冇用,無薪假期得唔得呀,唔出糧可能批呢

機密 發表於 2005-10-27 03:13 AM

[quote]Originally posted by [i]ciger[/i] at 2005-10-27 02:28:
s)C*sp$Y/u,Sv
`*}$|2i/V)H 除非佢零晨去排囉,如果唔係就冇用,無薪假期得唔得呀,唔出糧可能批呢 [/quote]
h$E#Z*a5m Q0N 0Oe q-R'}
講完好大機會放,但長放那種。
LN;b({*O 好多野唔係你話正路就掂。  你放病假一日半日好地地,問佢放假反而『成日記住你』,分分鐘找借口炒你!

ciger 發表於 2005-10-27 05:25 AM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-10-27 03:13:
(H3icy:J] J\!x W Jm}%fzqsD'a Y
hh f/N `,r
講完好大機會放,但長放那種。k8J-i]3~4r&c
好多野唔係你話正路就掂。  你放病假一日半日好地地,問佢放假反而『成日記住你』,分分鐘找借口炒你! [/quote]9Y{cd dn*ot~
都唔一定架,最多咪扣大假,大假唔一定要連續放,其實不如12號都放埋,攞3日大假囉

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.