娛樂滿紛 26FUN's Archiver

大優勢 發表於 2005-10-26 11:04 PM

大家幫忙請假夕口

我有要事要同公司請假
z9Mg$G.h2r5\B ~
b'?$xE&IC 不過前兩日已經請左一日假
,[ l;I$V?:E;~a C /dJa1m~|4x!{
(例如:  11號 已請了 , 13號 又要請  )v2IC9lYI!Tm
13日我不知用咩"夕"口請呢
3k"y$X6]+Rg
(uA&Q/Jn@ @ 11日我話朋友結婚要幫手! W/Q gUe@ T-|E
v!LA$F"FQ'`.|
請大家幫忙4E&K#[+G](m|i!k
不知大家用過咩夕口請假呢1N*b0\| p-B9WUWr,i
P:w9X{ ioY(c
絕對好趕嫁 `J2C D$[X
V1Vg:WrQ~ I7N!Z
:o                   :)`?8D(r-E)|

? TX;d#jq2YQ [[i] Last edited by 大優勢 on 2005-10-27 at 12:03 AM [/i]]

機密 發表於 2005-10-26 11:09 PM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2005-10-26 23:04:
)o$vDwC(w(r 我有要事要同公司請假FT2bN _5mVCe

6U [9n)z&] 不過前兩日... [/quote]
&hP$r4ZLxo8rsc ,v,k)qQO-@QSF*?
如此情況,一定最好唔好出聲先,然後...........Suddenly leave(Sick leave).  到那朝找醫生話頭痛、頭暈、感冒,一定OK。 我次次都是用呢招,包掂。  駛鬼咁多花神咩。

清揚 發表於 2005-10-26 11:25 PM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2005-10-26 23:04:
'BA/T!B~(wo 我有要事要同公司請假3V0I;\_H
!r$j(s`d#TW'fWbXhs
不過前兩日... [/quote]
Ui"mv"l{&su 老母老豆入了醫院la~不孝D都要架喇

機密 發表於 2005-10-26 11:35 PM

[quote]Originally posted by [i]清揚[/i] at 2005-10-26 23:25:
\ G5m$?#iR
!M6b }UT6m 老母老豆入了醫院la~不孝D都要架喇 [/quote] R E.ww*O
"[)J1s4jE
鬼信你呀。 到時實俾人炒都似。 病就吹你唔脹。 之後唔好再攪咁多就OK。

大優勢 發表於 2005-10-27 12:06 AM

請問有冇第二招

亨九利 發表於 2005-10-27 12:22 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

大優勢 發表於 2005-10-27 12:25 AM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-10-27 12:22 AM:
'@pi+V T4vzh8G B 姨媽到 [/quote]
!~QM(@0x8BE-Y X)`io2`$@1C
男的:(

亨九利 發表於 2005-10-27 12:30 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

機密 發表於 2005-10-27 12:41 AM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-10-27 00:30:
+Ff7nB5?y;MN
|3L,X O4@#D(z7~ 病已是最好的借口, $150一張醫生紙都唔捨得? [/quote] db`3STN

S v!\)P-D*OY4X agree:(

大優勢 發表於 2005-10-27 12:44 AM

我唔肯定有時間出紙

hongkongapple 發表於 2005-10-27 12:44 AM

間公司請著你好快會摺埋 :mad:

bigfish 發表於 2005-10-27 12:44 AM

咁孤寒o既話就唔好成日請假啦, 要尊重份工呀z|2b/O jw(S'm6i
古代d 太監年中無休, 日日都冇得請假咪仲慘過你

機密 發表於 2005-10-27 12:47 AM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2005-10-27 00:44:5H(r!M,`5|xK
我唔肯定有時間出紙 [/quote]x1D F6N#gB'w|o
9R|oGdi:v

6\auz,}i5V0F(M 咁唔好諗咁多,索性番工算啦。

大優勢 發表於 2005-10-27 12:49 AM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-10-27 12:47 AM:
(@hjO`/`
?I/k N/w3tx5AJ'H xFl5pV/]M$F^'n
p\6j8L gm5v ]GM
咁唔好諗咁多,索性番工算啦。 [/quote]:}N}2vg#t?h
([ c:jF+o.?d&A
咪玩       100  % 要請嫁

機密 發表於 2005-10-27 12:59 AM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2005-10-27 00:49: S#iRL$f3My)g

eHuiD1n
D `uT;c wvy 咪玩       100  % 要請嫁 [/quote]F8C+w,s a!]6F~9]l G+c
E+M&X_;mz;|Y
repeat,請病假已經是最完美的方法。
N:j'd d.XSc_+q^
/Rn9Gm/m;T 無時間就依家去急症室,扮胃痛啦! 又是沒得check的,你要同佢講想要病假先得。

ciger 發表於 2005-10-27 01:28 AM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-10-27 00:59:%}U-IVXG2A7Vu-G

A0^`&xg5T3ej FNaP9H.@
repeat,請病假已經是最完美的方法。
+C6N+_x&qg8w4KX T%S{LMx'z!cX
無時間就依家去急症室,扮胃痛啦! 又是沒得check的,你要同佢講想要病假先得。 [/quote]
x IQ1j^'SIv QH _ 無時間就千萬唔好去急症室,排隊都排死,你又唔係真係急症

機密 發表於 2005-10-27 02:20 AM

[quote]Originally posted by [i]ciger[/i] at 2005-10-27 01:28:
L} gAK:{
P{~.PO'l,P 無時間就千萬唔好去急症室,排隊都排死,你又唔係真係急症 [/quote]
Dn0ZB n9pG2I A,r'}6|"x @ [F
係要排隊都排死架啦! 但如果佢明早無時間睇醫生,咁夜你叫佢去邊度睇?  呢招連我老婆做護士的都話OK,信唔信隨便你。

ciger 發表於 2005-10-27 02:28 AM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-10-27 02:20:
/{t7XDbj/gY E
%\D0{ fQB +V9{(Z4w-VZ
係要排隊都排死架啦! 但如果佢明早無時間睇醫生,咁夜你叫佢去邊度睇?  呢招連我老婆做護士的都話OK,信唔信隨便你。 [/quote]
h2NIA)d 除非佢零晨去排囉,如果唔係就冇用,無薪假期得唔得呀,唔出糧可能批呢

機密 發表於 2005-10-27 03:13 AM

[quote]Originally posted by [i]ciger[/i] at 2005-10-27 02:28:vP;Ms&s#Z q}
[b ^u5Q+l.rp5a
除非佢零晨去排囉,如果唔係就冇用,無薪假期得唔得呀,唔出糧可能批呢 [/quote]
:q&`n"@*C3PxSPN/}
Ik9mtE,| hD 講完好大機會放,但長放那種。
.[4H5Mp/BYv 好多野唔係你話正路就掂。  你放病假一日半日好地地,問佢放假反而『成日記住你』,分分鐘找借口炒你!

ciger 發表於 2005-10-27 05:25 AM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-10-27 03:13:}5t:K l l;V

#VhL9HQ'O )^-MEl2GInJ;H
講完好大機會放,但長放那種。
b }#Lf3~s2u&q(Y 好多野唔係你話正路就掂。  你放病假一日半日好地地,問佢放假反而『成日記住你』,分分鐘找借口炒你! [/quote]
v*M5u5ni4es 都唔一定架,最多咪扣大假,大假唔一定要連續放,其實不如12號都放埋,攞3日大假囉

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.