娛樂滿紛 26FUN's Archiver

1st過七萬!!! 發表於 2005-10-28 12:18 PM

否定耶教既原因

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

1st過七萬!!! 發表於 2005-10-28 12:20 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

1st過七萬!!! 發表於 2005-10-28 12:21 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Norman Chan 發表於 2005-10-28 01:12 PM

信則有, 不信則無.   無謂爭論.  信者不要強迫他人去信,  不信者不要強迫他人去不信.Hl8`J}bB
That's it.

raj72616a 發表於 2005-10-28 01:32 PM

[quote]Originally posted by [i]Norman Chan[/i] at 2005-10-28 01:12 PM:M5x4i!p2^-pl
信則有, 不信則無.   無謂爭論.  信者不要強迫他人去信,  不信者不要強迫他人去不信.[*ata3m
That's it. [/quote]DN['^,xM
#{;]Zw#_g2D#jL$b
同意後一句, 信定唔信都由自己決定,
H.i V _:]1ls/Y 但頭一句信則有不信則無, 就係全盤否定信既人既信仰, 唔好見人用開就照跟住用@ smo Y,Bi)e
oHrP K5B[rVkNz
有人要提出呢d argument既原因, 就係太多人以為基督徒大部分都係又笨又天真, 全部都係受騙, 仲有d人鍾意以自己有限既知識同埋錯誤既理解去抨擊基督教5n$N*D&g)t"R]
+`8N T P+Yb"_F+JK/Og[
但我覺得唔信既人當中, 認真諗過考慮過先決定唔信既只佔少數, 多數人都係冇用腦諗過, 道聽途說咁就話唔信; 唔信唔使特別做d乜, 但信既話, 收入冇左十分一(-5% MPF, 得返八成半人工), weekend冇左二分一, 你話有冇可能冇諗過度過分析過, 有好大把握係真理之後先信?

kaing 發表於 2005-10-28 01:46 PM

信則有不信則無....
k$G T)yxxV lee 句說話都幾無智慧...*z(I,jW8kV"w }w
事實有就有無就無...
$@ {dJ f+\ 信就有唔信就無...好白痴ja....Z9i\6qY*txQ
我信我戶口有幾百萬...信就有我就發左啦...
Yjzk{VV)F 雖然lee 個講法唔係咁岩...g4UAh5e$U`1I'd
因為信之後努力可能有...)hn/T"a0i
都係時間問題...b(u0@:B]h3?`z
不過依ga 講緊既野係事實...有神同無神...#wDmJK t
已經係存在or 不存在不是時間問題...cvK&vz m Z
不過信則有不信則無就係一個逃避既想法...

lolololo 發表於 2005-10-28 01:56 PM

什麽是真 什麽是假

Norman Chan 發表於 2005-10-28 02:13 PM

"信則有, 不信則無." 這一句,  其實很對.   你信了, 才有興趣和衝動去找證據來證明你的論點.-{f8Py#B.J EW;zt

R d3|+S+{|L-V "我信我戶口有幾百萬...信就有我就發左啦..."  這個比喻不正確, 因為戶口有沒有幾百萬, 已是事實, 查看一下戶口結存便知, 與 信不信 無關.
a3A&CeG ^S*A,q|ten
"已經係存在or 不存在不是時間問題..."  這一句, 亦不對.  恐龍已經不存在.  有很多病毒, 以前不存在, 但現在存在.  幾萬年後, 可能有新的生物出現, 你相信嗎? 你說有可能嗎? 可惜你我都看不見.  這些都跟時間有關.

Norman Chan 發表於 2005-10-28 02:53 PM

凡涉及宗教, 往往引起很多爭論, 甚至打鬥, 傷亡.  
!I0oC`3m-]
8[ X S"H~ 最初 1st過七萬 君, 否定耶教,  (其實我都不知道什麼叫耶教), 其後 raj72616a 君, 挺身維護基督教, 爭論便開始了,  幸好大家只是在網上閒談, 如果在 北愛, 可能會發生流血事件, 這都是你們所信的神不愛看到的.
e-R5U r|6zi!e
5Onj1aS'Zp0\ 宗教繁多, 有基督教, 佛教, 天主教, 道教, 回教, 伊斯蘭教, 猶太教, 印度教, ....., 他們都有他們信的神, 又何必爭論, 總之不是邪教, 信什麼都好了, 如果宗教是導人向善, 信哪個都是好的.

勝完可以再勝 發表於 2005-10-28 04:06 PM

其實邊個話神係全知,全能的  @_@
3o3UR Mv6a2D RW@z D1BZvg
如神是全能,是否能超越邏輯(排中,矛盾).如能,那什麼也談不上.只是一個無任何對像存在的空,如不能,至少就服從於邏輯底下.即衪也有不能.那或就可說為至能

勝完可以再勝 發表於 2005-10-28 04:12 PM

其實我覺得是否全能也沒關係.宗教,導人向善就可.與其形上去討論本源,不如從倫理,其影響社會的問題著手.看看此種宗教是否能令人類活得更好. ?DiBxL$h)O W

k g%y9X?:u ps:哲學家或哲學愛好者或尼采的英雄主義除外PU9ymI L

6}$x-a8_Yu~ D F-M [[i] Last edited by 勝完可以再勝 on 2005-10-28 at 04:13 PM [/i]]

手田水 發表於 2005-10-28 04:40 PM

[quote]Originally posted by [i]1st過七萬!!![/i] at 2005-10-28 12:18 PM:
HT*js-x%FJ,P 咁即係知道阿當夏娃會食知善惡樹果實, 各樣各樣, 即係唔係神愛世人啦... [/quote]
*Z$y[ e0\N*^y
~AwZ!t'u1yf ,G n9k_uY
我想講神係愛世人..但神也係公義的.人做錯都會懲罰的.0v'z)]} I8QU/s%{6C
神愛世人甚至將祂的獨生子賜給.耶穌為我的罪死在十字架上a3oVnvE#H
唔係愛世人嗎?

手田水 發表於 2005-10-28 04:43 PM

[quote]Originally posted by [i]勝完可以再勝[/i] at 2005-10-28 04:06 PM:
6ON*q#G+t B 只是一個無任何對像存在的空 [/quote]
L@n`[ lZ
OO,a X fd?6zM 你講咩呀?

手田水 發表於 2005-10-28 04:46 PM

真係如果想知道係唔係的..K9i4az:A
真係去睇下聖經先.唔係一講你又講.

Norman Chan 發表於 2005-10-28 05:05 PM

唉, 我都話啦, 何必爭論.  你們可曾與你的家人或朋友爭論呢?  討論歸討論, 引起言語衝突,  又何必呢?  如果對他人說話不敬,  這都是你們所信的神不希望看到的.

kaing 發表於 2005-10-28 05:08 PM

你講野都無錯...不過我講緊係現在....
!PmP._ T'u-{4F 我無可能信我現在戶口有幾百萬....rUsX(b Jh-x/o4C?t
因為事實我係無...bjP3?*F ]9J
但係信則有不信則無我相信係講緊現在...
.H j#y9ok2j;kV3O 不過將來...or 有關時間問題...
4H u)d n'Zhuy 我想你要睇清楚一點...`/r/tvD+Y
依ga 我講緊係有神定無神...
+D0L{i3L 唔係現在無神將來有可能有神...
O9cP'k lZ*@Z 你講既無錯...現在無既...將來可能有...
.f$vMBy r:_+? 信係可能將無可能變有可能...但係好多時變成反真理....
`u-{Z@'p+T#@0x W ti 正如聖經講過凡事都可行...但不都有益處一樣...
_H/XY&^T"H E.Y 好似污染問題...一d 病毒問題...
A ]a,\ sF F 好多時都係因為人不從正常的做法...~_+r6T?
而發生既問題...

raj72616a 發表於 2005-10-28 05:35 PM

[quote]Originally posted by [i]Norman Chan[/i] at 2005-10-28 02:53 PM:
^.a;^A[z 凡涉及宗教, 往往引起很多爭論, 甚至打鬥, 傷亡.  
jiKw3Y!K@
^I sl/`7ZwgOs#i 最初 1st過七萬 君, 否定耶教,  (其實我都不知道什麼叫耶教), 其後 raj72616a 君, 挺身維護基督教, 爭論便開始了[/quote]
l3WR3iq1I9n
CB ?bt` 耶教 = 泛指羅馬天主教、東正教、基督新教等信耶穌既教既非正式統稱...
?%{,Lz.y,n
:i.D3v'lw J s 你睇真係呢個post講緊乜, 就會知 1st過七萬 其實係引述一d反對基督教既常用論點, 然後提出一d相反論點... 我冇同佢爭論喎....
c5[f1I9s%E%L
]V r)@X/Y @&A 講開又講, 李天命果條詭辯題 "上帝 能否創造連自己都舉唔起既石頭?", 中大哲學系另一個教授話(課堂上向學生解答): 問題本身就已經自相矛盾(全能者舉唔起既石頭 呢個概念本身就已經係不合邏輯), 所以無論得出任何結論都毫無意義q1a0S"In2v3`iO
q"Q B:Jfw(D

NZ*j ^+BP [quote] by 勝完可以再勝: 其實我覺得是否全能也沒關係.宗教,導人向善就可.與其形上去討論本源,不如從倫理,其影響社會的問題著手.看看此種宗教是否能令人類活得更好.[/quote]
0_g9y c,gE\4bL
*sr^%U&K\w,V9b G D2C 大部份信仰都講求 生命 + 真理,a;l:okW
真理上既辯論就無可避免架喇, 不過我絕對同意你話要關注社會
'Kh3[6o*GO^1`p
%wG'\i*ctg
4n&_8y5d,P L Norman Chan話爭論冇意思, 我都同意, 我同意各持己見完全唔接受新論點既爭論毫無益處.. 但係互相交流不同意見既討論我唔覺得有乜唔好....

丹山 發表於 2005-10-28 07:35 PM

[quote]Originally posted by [i]手田水[/i] at 2005-10-28 04:40 PM:
x5S#q/S-lR,K X1{4KQ*j&O

#k2n T&f%QYT0G x 3{8e-jM/Vq@
我想講神係愛世人..但神也係公義的.人做錯都會懲罰的.)@;PqZ+T,Hh
神愛世人甚至將祂的獨生子賜給.耶穌為我的罪死在十字架上
S!{Yv`a1A 唔係愛世人嗎? [/quote]
n7lVpf#~kC 某些教徒常常叫人發言時先看過聖經 看過明白才來發言
*a:}h'hx4x&M 7Q^t qv0l\^`T)`
但是 他們因為完全相信聖經裏的一套b4Xvk(oQd3l t N
便用那一套理念放在別人身上使用d KL Q^,Dk7C
沒有考慮別人是否 不相信聖經裏所說的\3FB2l7k

%EU l*r)`[K 因為他們認為 聖經不可能是說假的}2ti%Z,h"h
*[(r}6W6n F
這是我從上文中理解出來的
&Hu j!H Se.x+[ V)K L Y!n l-e E#B4~
就正如我認為耶穌的存在 被釘上十字架 除了給了我很多的假期
5k |}9\)Obf%G 根本就沒有其他用處
"Emyo)[cT+p0jZnl 因為我根本不相信聖經和上帝

機密 發表於 2005-10-28 07:37 PM

[quote]Originally posted by [i]1st過七萬!!![/i] at 2005-10-28 12:18:
wL^a(z"s 1. 神是全知.............!H8vr j&L^G4s
[/quote]
ZIU?3J#^
.PL*G0X tX 等我講句公道話啦。  我試下用佛教的道理去分析下,不過希望耶教徒唔好炸形,我只想用其他角度睇下件事,唔鍾意當我無講過。G@$zc!W

T v.N(y:O&V 首先要講佛教都承認有上帝的存在,叫大梵天王。  所以先有得講落去。 其實我覺得可能問題是出於當年寫聖經的人身上。 應該叫字眼問題。&E}0] Z&I+P*r

o-E\iL%XC:](h 縱使佛,都叫全知。  祂知所有事情的真相,因果關係。  知道作什麼因會有什麼果。  例如在法滅盡經講未法時弟子們會如何。  因為佛知道人會作什麼因,將會有什麼果。  所以有此預言。 但其實都未必一定會發生,因為因果都要有緣去助其實行,而且停止再作甚至根本我們不作惡因就不會發生。  B W{d/hWC
h3Ia,T]j B5}P
例如:  我拿著的水杯如果放手,它就會跌落地打破。  但是否一定落破?  未必!  只要加|n(o dq b5v
           入善緣就可以改變個惡果!  如何?  好多方法,例如用另一隻手去接著、用腳頂e*x4C8Z"m/D'n\
           著、用其他物件接著等。"QD$Cjo}8IL6\
7r3l ~OI1f dG1P+^
所以所謂全知可以解作這方面--->全部因果關係、這個世間的真實事相。  但人的行為未必可以100%預測準確。UG-l _+D;}9y w0z
'q'q&ps_W2^
[quote]2. 神是全能.....[/quote] d\9m6^Y Kz

s$A(^`S-e6tQ 至於全能,我認為未必要解作什麼都可以做得到。  英文、原聖經文我不懂,因為我亦未看過。  但以中文來說已可解作為『有整神全部可以有的能力』。  `8M/PF2\3a |R

"`Q#Z*z'O(Z4Ql5\_$a 但這未必等於祂可以作任何事。;\9n7s/G"L'C4loT:`
#^m+Io%{)I"PH
縱使佛教中的最高能力的佛,在佛教來說能力比神-->上帝更高,也說佛有『三不能』:
P{2R6bz WO &qyJ Z C BE
(一)不能改變善惡定業4UOIEY8V pc
(二)不能度無緣之眾生。
(R;\&g(pU%c4w\4yB (三)不能度盡世間盡一切眾生!{"d q#rq
l;dA)^"k8G
所以我覺得神的全能亦未必要解作任何事都要做到,這是可以解作『有整神全部可以有的能力』。  0@V;t*C-XPB5E%@f

8c$R?ig6H1Y7U ###希望耶教徒唔好炸形,我只想用其他角度睇下件事,唔鍾意當我無講過。

raj72616a 發表於 2005-10-28 09:09 PM

[quote]Originally posted by [i]丹山[/i] at 2005-10-28 07:35 PM:H&iH,}L:Z
F$l%ffZ:EE9R
某些教徒常常叫人發言時先看過聖經 ... [/quote]
hGzi#u+GU8n3v
BP#[%}]dB 手田水所講既只係講緊基督教既內容當中冇自相矛盾, 自然係用聖經作標準
l*y:zO3A qb4t (因為有好多人鍾意亂引聖經, 斷章取義, 然後就妄自下定論話基督教係一個冇理性冇邏輯既呃人宗教)
.P6d-?QBuZ a)J#FZn SW
你冇興趣睇, 冇人迫到你睇; 你都冇義務一定要睇過先可以話唔信, 不過唔聽下, 唔比較下, 又點知你自己信果套(其他宗教又好, 無神論又好)係唔係真係比較好D?

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.