娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 否定耶教既原因
丹山
發表於 2005-10-28 11:54 PM
[quote]Originally posted by [i]raj72616a[/i] at 2005-10-28 09:09 PM:
0U_`C W#fl,z-dA
Yo ]1uS{6K
y6g_%K3y|r
手田水所講既只係講緊基督教既內... [/quote]
4~!P7YM@U5Vw.a
[quote]真係如果想知道係唔係的..
aQu-I,T
真係去睇下聖經先.唔係一講你又講.[/quote]
@N\w!B~|
F{)Ogb&jtm
我只係覺得佢從基本就認定了別人沒看過聖經吧了
4B'} E3~\$OIv