娛樂滿紛 26FUN's Archiver

1st過七萬!!! 發表於 2005-10-28 12:18 PM

否定耶教既原因

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

1st過七萬!!! 發表於 2005-10-28 12:20 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

1st過七萬!!! 發表於 2005-10-28 12:21 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Norman Chan 發表於 2005-10-28 01:12 PM

信則有, 不信則無.   無謂爭論.  信者不要強迫他人去信,  不信者不要強迫他人去不信.
@z.\wN`i That's it.

raj72616a 發表於 2005-10-28 01:32 PM

[quote]Originally posted by [i]Norman Chan[/i] at 2005-10-28 01:12 PM:#g#} A4fBy6s
信則有, 不信則無.   無謂爭論.  信者不要強迫他人去信,  不信者不要強迫他人去不信.
:l,t/Yry4]-E That's it. [/quote]Nq*s*D ?uR5MkI

5hdilMJ*Z5ch 同意後一句, 信定唔信都由自己決定,-F0c?k C m$z:y,i"Fk
但頭一句信則有不信則無, 就係全盤否定信既人既信仰, 唔好見人用開就照跟住用
AFyhT%i/N+sd -]aNea
有人要提出呢d argument既原因, 就係太多人以為基督徒大部分都係又笨又天真, 全部都係受騙, 仲有d人鍾意以自己有限既知識同埋錯誤既理解去抨擊基督教
C MS|FjoOw |bhtN't0p D8E7O+Y
但我覺得唔信既人當中, 認真諗過考慮過先決定唔信既只佔少數, 多數人都係冇用腦諗過, 道聽途說咁就話唔信; 唔信唔使特別做d乜, 但信既話, 收入冇左十分一(-5% MPF, 得返八成半人工), weekend冇左二分一, 你話有冇可能冇諗過度過分析過, 有好大把握係真理之後先信?

kaing 發表於 2005-10-28 01:46 PM

信則有不信則無....
o4E_3~v%K W&H lee 句說話都幾無智慧...qNrkqB L7|^ y
事實有就有無就無...
;?;E@5j@:xY5k5I'? d0B 信就有唔信就無...好白痴ja....
|j;o m;R%e7s 我信我戶口有幾百萬...信就有我就發左啦...
e#e{M5`t 雖然lee 個講法唔係咁岩...
J*@s3VZ:t$W 因為信之後努力可能有...
2t T0NDuV-@:W 都係時間問題...
aM/q'f^7{ 不過依ga 講緊既野係事實...有神同無神...6v4{#w8U&^&D ] t5i
已經係存在or 不存在不是時間問題...
0N]j{R5OA @6E 不過信則有不信則無就係一個逃避既想法...

lolololo 發表於 2005-10-28 01:56 PM

什麽是真 什麽是假

Norman Chan 發表於 2005-10-28 02:13 PM

"信則有, 不信則無." 這一句,  其實很對.   你信了, 才有興趣和衝動去找證據來證明你的論點.Q:@_2M AK
8|6Ude }*o
"我信我戶口有幾百萬...信就有我就發左啦..."  這個比喻不正確, 因為戶口有沒有幾百萬, 已是事實, 查看一下戶口結存便知, 與 信不信 無關. ze|leq](~

Fb(BX!g'WDb$]"A "已經係存在or 不存在不是時間問題..."  這一句, 亦不對.  恐龍已經不存在.  有很多病毒, 以前不存在, 但現在存在.  幾萬年後, 可能有新的生物出現, 你相信嗎? 你說有可能嗎? 可惜你我都看不見.  這些都跟時間有關.

Norman Chan 發表於 2005-10-28 02:53 PM

凡涉及宗教, 往往引起很多爭論, 甚至打鬥, 傷亡.  
"XH"Z p})M{ Nh@7ZJ&a,f:s[
最初 1st過七萬 君, 否定耶教,  (其實我都不知道什麼叫耶教), 其後 raj72616a 君, 挺身維護基督教, 爭論便開始了,  幸好大家只是在網上閒談, 如果在 北愛, 可能會發生流血事件, 這都是你們所信的神不愛看到的.
z;@T3L!qR
#t_"V S Mr#w`ox 宗教繁多, 有基督教, 佛教, 天主教, 道教, 回教, 伊斯蘭教, 猶太教, 印度教, ....., 他們都有他們信的神, 又何必爭論, 總之不是邪教, 信什麼都好了, 如果宗教是導人向善, 信哪個都是好的.

勝完可以再勝 發表於 2005-10-28 04:06 PM

其實邊個話神係全知,全能的  @_@ zDv7x,u"i$Sp5Ws#c G

.M s6x&|o.f5["V*K)Y 如神是全能,是否能超越邏輯(排中,矛盾).如能,那什麼也談不上.只是一個無任何對像存在的空,如不能,至少就服從於邏輯底下.即衪也有不能.那或就可說為至能

勝完可以再勝 發表於 2005-10-28 04:12 PM

其實我覺得是否全能也沒關係.宗教,導人向善就可.與其形上去討論本源,不如從倫理,其影響社會的問題著手.看看此種宗教是否能令人類活得更好.3{ { Sl)S5^_E5yq

u.A4vWe%k%u ps:哲學家或哲學愛好者或尼采的英雄主義除外
m'Pf s-BMc
-D ce5uPMe_ [[i] Last edited by 勝完可以再勝 on 2005-10-28 at 04:13 PM [/i]]

手田水 發表於 2005-10-28 04:40 PM

[quote]Originally posted by [i]1st過七萬!!![/i] at 2005-10-28 12:18 PM:-]n4Md.hl
咁即係知道阿當夏娃會食知善惡樹果實, 各樣各樣, 即係唔係神愛世人啦... [/quote]
E6A} j-J )^X i2M_{@6s
@"In2m+`'u#V
我想講神係愛世人..但神也係公義的.人做錯都會懲罰的.
S%{VmZLI9cM 神愛世人甚至將祂的獨生子賜給.耶穌為我的罪死在十字架上
TA^0k'h WT$O_ 唔係愛世人嗎?

手田水 發表於 2005-10-28 04:43 PM

[quote]Originally posted by [i]勝完可以再勝[/i] at 2005-10-28 04:06 PM:
oB\:Xc&ug 只是一個無任何對像存在的空 [/quote].A!{(uEH*{3@2{)k
?+d!ejx)l8~L#a
你講咩呀?

手田水 發表於 2005-10-28 04:46 PM

真係如果想知道係唔係的.. Q(O(t|H(us8G"y~ d ~
真係去睇下聖經先.唔係一講你又講.

Norman Chan 發表於 2005-10-28 05:05 PM

唉, 我都話啦, 何必爭論.  你們可曾與你的家人或朋友爭論呢?  討論歸討論, 引起言語衝突,  又何必呢?  如果對他人說話不敬,  這都是你們所信的神不希望看到的.

kaing 發表於 2005-10-28 05:08 PM

你講野都無錯...不過我講緊係現在....e}@ X#YYse6im
我無可能信我現在戶口有幾百萬....
[^P,{l V]g 因為事實我係無...
a&cfYX h2j9v}#_ 但係信則有不信則無我相信係講緊現在...
uKs t,Jy2~8B 不過將來...or 有關時間問題...%^^b]4P)j%c8i(C
我想你要睇清楚一點...
fs(J.Z7l(Y pk 依ga 我講緊係有神定無神...
1\B(P6FK'L(L 唔係現在無神將來有可能有神...
PC h}L_.k 你講既無錯...現在無既...將來可能有.../uQ~3a,EJu
信係可能將無可能變有可能...但係好多時變成反真理....
:eh${diXK#R0MJy 正如聖經講過凡事都可行...但不都有益處一樣...
!Ux%l G;fN3} 好似污染問題...一d 病毒問題...&]}S?'x
好多時都係因為人不從正常的做法...
Q`!G%^;L&z 而發生既問題...

raj72616a 發表於 2005-10-28 05:35 PM

[quote]Originally posted by [i]Norman Chan[/i] at 2005-10-28 02:53 PM: ^N1sg"_1z
凡涉及宗教, 往往引起很多爭論, 甚至打鬥, 傷亡.  Gs/a]b
(Wi0qz7Kf|*fY
最初 1st過七萬 君, 否定耶教,  (其實我都不知道什麼叫耶教), 其後 raj72616a 君, 挺身維護基督教, 爭論便開始了[/quote]
+Bh})y7q w9H(S.N.j"Q.Se{
耶教 = 泛指羅馬天主教、東正教、基督新教等信耶穌既教既非正式統稱.../d ^/^x2V"W9_

V'RK"ZcW_7].g 你睇真係呢個post講緊乜, 就會知 1st過七萬 其實係引述一d反對基督教既常用論點, 然後提出一d相反論點... 我冇同佢爭論喎....
G1E_zi,UQ*^2L *y{ ]XkQO
講開又講, 李天命果條詭辯題 "上帝 能否創造連自己都舉唔起既石頭?", 中大哲學系另一個教授話(課堂上向學生解答): 問題本身就已經自相矛盾(全能者舉唔起既石頭 呢個概念本身就已經係不合邏輯), 所以無論得出任何結論都毫無意義ihHF6E*Z
C@*wh3gagu

@+uIVs4jC [quote] by 勝完可以再勝: 其實我覺得是否全能也沒關係.宗教,導人向善就可.與其形上去討論本源,不如從倫理,其影響社會的問題著手.看看此種宗教是否能令人類活得更好.[/quote]:[/q7d/^ H*G$o B2]"{
4f+O.MCE K
大部份信仰都講求 生命 + 真理cs x;e$y!J
真理上既辯論就無可避免架喇, 不過我絕對同意你話要關注社會7W7U4nj*y Zl2k] l6H
B*Abj D1l(K3f
gb~z5J {)Btq e
Norman Chan話爭論冇意思, 我都同意, 我同意各持己見完全唔接受新論點既爭論毫無益處.. 但係互相交流不同意見既討論我唔覺得有乜唔好....

丹山 發表於 2005-10-28 07:35 PM

[quote]Originally posted by [i]手田水[/i] at 2005-10-28 04:40 PM:X,B-CW*v

+b*CQpj6B ^h*}7~ XR%DX:YTC

O,VFQ8Yth7? 我想講神係愛世人..但神也係公義的.人做錯都會懲罰的.a hN,L#iJ
神愛世人甚至將祂的獨生子賜給.耶穌為我的罪死在十字架上
N%r~L8X 唔係愛世人嗎? [/quote]
O'Nb6`%s(q,M 某些教徒常常叫人發言時先看過聖經 看過明白才來發言
S/o2{,gpvFf h\#B v^0M
但是 他們因為完全相信聖經裏的一套yg(Nc1a(p U
便用那一套理念放在別人身上使用| a*e h6O5K8OM
沒有考慮別人是否 不相信聖經裏所說的%J4H%tE9}9@ sErA
~#F g3kc-X8R1v@
因為他們認為 聖經不可能是說假的|}$a9V0Zn i

tJg8c1^!|I 這是我從上文中理解出來的
'v:b(y,hL V{8k J'_9o0Y)F
就正如我認為耶穌的存在 被釘上十字架 除了給了我很多的假期
~4F3W{u@KN 根本就沒有其他用處
M{3H0av1G&E:q'w 因為我根本不相信聖經和上帝

機密 發表於 2005-10-28 07:37 PM

[quote]Originally posted by [i]1st過七萬!!![/i] at 2005-10-28 12:18:
zb:pM?OtO 1. 神是全知.............*y9NT rg
[/quote]XTR}o+AhE,M.N

A NL3rE$nn6n,j 等我講句公道話啦。  我試下用佛教的道理去分析下,不過希望耶教徒唔好炸形,我只想用其他角度睇下件事,唔鍾意當我無講過。
~^-{,nJpxm%Y
9{1i Dx R3@j]5] 首先要講佛教都承認有上帝的存在,叫大梵天王。  所以先有得講落去。 其實我覺得可能問題是出於當年寫聖經的人身上。 應該叫字眼問題。
XAB1J8t8`r 3D]KDtf
縱使佛,都叫全知。  祂知所有事情的真相,因果關係。  知道作什麼因會有什麼果。  例如在法滅盡經講未法時弟子們會如何。  因為佛知道人會作什麼因,將會有什麼果。  所以有此預言。 但其實都未必一定會發生,因為因果都要有緣去助其實行,而且停止再作甚至根本我們不作惡因就不會發生。  t.g3G&Oa$j+t
-p)}JJ8L"~:H s
例如:  我拿著的水杯如果放手,它就會跌落地打破。  但是否一定落破?  未必!  只要加
p$tOl(R5`%Y            入善緣就可以改變個惡果!  如何?  好多方法,例如用另一隻手去接著、用腳頂
{*`/sdlWH4_Z            著、用其他物件接著等。
4I Jj#_,n&wr7u y[#lo7j-K~zI:N
所以所謂全知可以解作這方面--->全部因果關係、這個世間的真實事相。  但人的行為未必可以100%預測準確。FL7` `}oU/D0p
;DF(xK+_:c G}$h:q
[quote]2. 神是全能.....[/quote]
^ Am |3T?Ys.OW ]Us#\z0j
至於全能,我認為未必要解作什麼都可以做得到。  英文、原聖經文我不懂,因為我亦未看過。  但以中文來說已可解作為『有整神全部可以有的能力』。  
?ELM"F"{UJ #Z nV[ulG
但這未必等於祂可以作任何事。dN-?#T|2E5w

gF\M oi"o 縱使佛教中的最高能力的佛,在佛教來說能力比神-->上帝更高,也說佛有『三不能』:Cf3v[s
n:EU@a+b!~`
(一)不能改變善惡定業
7a#AR.}F (二)不能度無緣之眾生。X{Tttg7T(@$`0E?
(三)不能度盡世間盡一切眾生\)vs;gx,SK_@Z/d*U
j'i.QU3Ck
所以我覺得神的全能亦未必要解作任何事都要做到,這是可以解作『有整神全部可以有的能力』。  m4b+jx)y8m@%L
`K3UC6[?U/?
###希望耶教徒唔好炸形,我只想用其他角度睇下件事,唔鍾意當我無講過。

raj72616a 發表於 2005-10-28 09:09 PM

[quote]Originally posted by [i]丹山[/i] at 2005-10-28 07:35 PM:
J+wSsL1[2FJ (R|VAe2lCmC
某些教徒常常叫人發言時先看過聖經 ... [/quote]
{/FT,_+P~ N ]#D'V `#['P
手田水所講既只係講緊基督教既內容當中冇自相矛盾, 自然係用聖經作標準A-M%K@4Fb|6|
(因為有好多人鍾意亂引聖經, 斷章取義, 然後就妄自下定論話基督教係一個冇理性冇邏輯既呃人宗教)
;Q_+xz{-GNO
:lBem3O;| I2{ 你冇興趣睇, 冇人迫到你睇; 你都冇義務一定要睇過先可以話唔信, 不過唔聽下, 唔比較下, 又點知你自己信果套(其他宗教又好, 無神論又好)係唔係真係比較好D?

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.