娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 我要突破
新經濟學巨人
發表於 2005-10-29 01:13 AM
我要突破
[size=6]近排見海關哥哥將四仔店打得99.99%關門大吉,
`8E ?b6GE4i$q,v
5LB` t5It"U
我成日想,如果正式咁經政府部門審批(唔知work唔work?),
}9Gaiui K)wA
#r;r(C"[OI}*xF
[color=Red]政府都應該review電檢制度啦,拿得咁緊,連now的playboy TV都打格仔![/color]
X[Ik:e,K
7_G;j;I~0P'mR0W
開番間四仔專店(講明已經政府審批),
o.NBA?d2b%@F
!UN6J"i#T4}6{
唔入貨(學Dell,唔好壓住D貨),用boardband下載,
3S4r2uFkq;d0r