娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 請問.......有冇人知楊丞琳代言既mp3香港有冇得買?
卡臣仔
發表於 2005-10-29 07:41 PM
請問.......有冇人知楊丞琳代言既mp3香港有冇得買?
好想買~我住大埔既~去豐x買又話冇~
-W3Vj:Xy8]c x~
小輔頭又唔見有~~
:nx_2gD8{
好想買佢代言部mp3呀>.<"