支持/反對顯示會員IP?
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 反對。[OKX8_(I4l
但仍建議用Norton Internet Security 2005,你的IP就會是假的了。 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** NO PROBLEM!!! **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 叫Admin入黎解釋下原因... Yes Against because of security problem. UV[a2ca*m/Z
Luckily I am using broadband with dynamic IP so fewer problems.I#iq1`+bE5A
But for those using static IP.... Are you using a strong firewall? :mad::mad:
x3OH;y)mm l"z:a
反對有理
(oC6n;Y&^'@v?TV
你會唔會亂咁比張身份証-]Tv&jI
\S&k#W1Bv)g]'^
比人睇 !!!!!!!!!! 反對/////......\\\\\ 反對呀 反對:( [quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2005/11/2 21:20:
反對:( [/quote]
:mad::mad::mad: 反對呀! 我未注冊過一個論壇做會員...發post果陣會公開左IP出黎囉~