jordi 發表於 2005-11-5 07:10 PM
反對 >.<:
gundamman678 發表於 2005-11-5 07:22 PM
最過份係600以上既人係無顯示的。這算甚麼? 分階級嗎?
阿感 發表於 2005-11-5 11:11 PM
[quote]Originally posted by [i]gundamman678[/i] at 2005-11-5 07:22 PM:
K%nUL*{Y%@6s
最過份係600以上既人係無顯示的。這算甚麼? 分階級嗎? [/quote]
S4m z\^&[
/zc"P%F/Q3Gx
{Y
咪係,不如set3000分啦
sas 發表於 2005-11-7 08:43 PM
我今朝出post話問admin點解要出ip
'u
E1W-mf'P
佢地9到刪左我個topic
!v6R(\ ~__;j)jM
隱暪事實