支持/反對顯示會員IP?
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 反對。)i/[m9t(]#Z^^ h!N/b#Rw&d@W:x W'ce
但仍建議用Norton Internet Security 2005,你的IP就會是假的了。 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** NO PROBLEM!!! **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 叫Admin入黎解釋下原因... Yes Against because of security problem. q H*lHZ(XG
Luckily I am using broadband with dynamic IP so fewer problems.3xr0g5fz$k\#[b+k
But for those using static IP.... Are you using a strong firewall? :mad::mad::lt6Tc#Q[
'C;?a/K9qq4I.f%i
反對有理
zk'XbVO1a
你會唔會亂咁比張身份証r/Z-j:i^#pHGM
比人睇 !!!!!!!!!! 反對/////......\\\\\ 反對呀 反對:( [quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2005/11/2 21:20:xb/C6s A1N-py5XEc
反對:( [/quote]+J6N2{]2n:c PH\pr
:mad::mad::mad: 反對呀! 我未注冊過一個論壇做會員...發post果陣會公開左IP出黎囉~a1D`WuN*[
唔該ADMIN講野...解釋下喇~S&O F.Y1m,_8H
咁搞,可能會仲多人做CD-ROM架喎 反對
太危險了 ~~[b][color=Red][size=4]100%反對[/size][/color][/b]~~:cool::cool::cool::cool::cool:YvEdsU9]cc/J
(估吾到都會有支持?) 見到IP咩?冇丫 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2005-11-2 09:20 PM:
反對:( [/quote]2K?PW6I`"\
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=87613[/url];)
頁:
[1]
2