娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ricojohny 發表於 2005-11-2 08:36 PM

下個禮拜六,日(nov12~13)有本地改裝車睇

同埋會有racing girl睇
ZEY3]-K];i*a -n+X v)xl Zrc
地點:九龍啟德機場
s%Iw:M%XG 1DH@@ nA?h4HLi
入場費:$10/z!e:u1y;xRfH
YkpQ{$M2k Xr
10:00~19:00j1jb\.]4c:m6I!u9v mf
6M i9Bye
我又去唔到添
D&bGy4C;Jv 5Y FbR+O4c7[$ll4G
有無巴打去呀
1V ]Wy+@ T v m x:yoR}u
去開就影d女番黎睇下L8b0?i {

DD TCiGBh 同埋希望到時唔好落雨

d228216 發表於 2005-11-8 10:11 PM

有冇多d資料

心冷之戀*行 發表於 2005-11-8 10:37 PM

有無BNR-32 先

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.