Jk 發表於 2005-11-5 02:53 AM
喜力!
jordi 發表於 2005-11-5 07:13 PM
喜力 ! 畢比特咁型都飲 , 點解唔飲 ?! :D
watermix125 發表於 2005-11-6 06:05 PM
藍妹最好
阿感 發表於 2005-11-6 10:44 PM
[quote]Originally posted by [i]AWU[/i] at 2005-11-4 04:13 PM:
f|2@^+HG_#L
"o3SkNMH.b
6J
@(c-F$ve,L
咁你又唔投燕京?
["@0DN7Pj\+uV
有代言人黃榕送:D [/quote]
C6?r^3v?9I4?
`8_(kSKq3H(B m
同黃榕一齊開PARTY
@賢@ 發表於 2005-11-7 02:41 PM
喜力~最好飲~~~
/Dw-f1F0^0i{ jf!z!G
yeah~~~