娛樂滿紛 26FUN's Archiver

neitly 發表於 2005-11-3 05:59 PM

幫我個fd!!!!!!!!!!!!!!!!!

[img]http://hk.image.auctions.yahoo.com/users/5/0/7/3/stella_yuen_yi-img276x537-1129286055t630-2.jpg[/img]%}/KE/KAt;O
[img]http://hk.image.auctions.yahoo.com/users/5/0/7/3/stella_yuen_yi-img600x479-1129286063fg-2.jpg[/img]z6?)o^!o:V,dv+l:\
[img]http://hk.image.auctions.yahoo.com/users/5/0/7/3/stella_yuen_yi-img600x446-1129286422___r_w-2.jpg[/img]
-C4Q6U*ps~ U O@aL5y [

n[ ] XQ]S*o:kB1|7o KJW-Zh/Q&\w k
N@S+xLY H[J
大家好~我呢部T630係99.99999%全新,只用屋企打過電話兩次,少少花都冇!!!簡直係完美!!!!! $];X&Bey9J-g

V$@ U sH3D 因為yahoo只可夜3張相,又限啲相嘅mb數.所以啲相會有啲模,但我可以係E-mail send俾你睇,你想睇幾多,就有幾多,一定睇到你滿意為止~ `U'~s6S9vF_?#wC}

7MM]eS ? 雖然冇保養,但呢部機係女仔用開,真係冇花架!!!都抵啦~成部新機咁~~**
0XCr[eR9|
,nAB-\:B 我買呢部機返黎都要成$1500,但我只係用左兩次,優惠價發售:$900** 4o4Wq:Y6{q&CP ~.M:D

S:c+@5E9cbZl%PC 可能你會諗,人地係yahoo拍賣都係幾百蚊,我呢到要$900???我可以答你,人地個啲係85%-90%新,但我係近乎100%新,咁買都物有所值啦~
A4zI8M[!D(E O
6k"Z[a,IT 而且我呢隻係型仔型女黑色黎嘅~絕對啱哂型仔/女嘅你~ )IaS5@7L

^p2BS+EC)eB 如要睇更多的相,請留下你的E-mail,我會盡快回覆你的!
0zPO1F9j%`S
U C'^OtQ?n 謝謝~~!! ILX6Xn~/g"q
+`p ? f0c1B2~
有關於手機規格,可以cheak上去呢個網址:
o]h!wf'm }q
;W.|B5L.H"l!]7} [url]http://www.ringhk.com/index_phone_spec.php?id=232[/url]
ts%ZD1z!`#f9R &jcR6we~Jp
任可問題可以問我架~~
3Mn3o3i!X%e*W#s RB,o JV"[(\
價錢可以再商量**
4rYb*}@)k:d$zEJ I 0`^2z@L{;vS"c3o~
任何交收地點都ok~
9I6l;_`6Fk$y8mn"G
!`-X8Q8Z Z-q'S 〔我只係幫佢copy黎呢度~呢部機唔係我架!!!〕

Asurada129 發表於 2005-11-7 02:02 PM

幫個fd..都好似唔應該係度sell野喎...

@賢@ 發表於 2005-11-7 02:42 PM

e到唔係吹水嫁咩??

neitly 發表於 2005-11-7 05:30 PM

sorry...!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.