娛樂滿紛 26FUN's Archiver

neitly 發表於 2005-11-5 08:08 PM

死啦~我依家好驚呀!!!!!!有人話報左警~要我坐監~!!

死啦~我依家好驚呀!!!!!!
A2qk:Ay%?'d +GDx2otw
我係yahoo到同一個人要左4本happy potter嘅書~我依家唔買~佢話報左警~佢話比哂d 資料俾警察~ 佢我等坐監~話我行騙!!!
#P(M6w(Py,P-T^ {
'~0GM_9NH/u:CC 佢話我唔買就唔銷案~K Gb^QeZC!Q$Bh

T{1N9clb%Q T2bO 咁我應該點算?? O3Q$lpE!g!v2J%]2`
咁我有冇犯法Yl1y4BG:u

4[ l4@9J^?0P~ 我真係好驚!!!!!!!!!!!!

CHECSS 發表於 2005-11-5 08:12 PM

[quote]Originally posted by [i]neitly[/i] at 2005/11/5 20:08:(wr^yDSi P
死啦~我依家好驚呀!!!!!!+E5n9q0|U f`_,h ^

\w%d K+x%FV 我係yaho... [/quote]
;g^ Y_the o下 .........................有d o羊 ar  資料 ????????????????? :o
9_Pn"HBl*zu
8j7E^lX V M-}d [[i] Last edited by CHECSS on 2005-11-5 at 08:13 PM [/i]]

約望保祿 發表於 2005-11-5 08:15 PM

佢激你買咋,唔好信佢,何況唔買點算行騙? 報警又點,達成唔到交易根本就好正常,你唔好上當。
7QGBVy"Y4o HE 6~6daf`Rq
果條友厄你唔識野,用激將法迫你買。
z%dp^6L`
.[@9x8H*m,q 買賣交易要在雙方都願意的情況下進行,臨時唔買好正常,賣方不可以迫你買,如果佢透過恐嚇手段迫你購買,其實系佢犯左法,你應該反過來報警告佢。:)(_&c$^(|:G Y

IDx?F+[;Ci%L M [[i] Last edited by 約望保祿 on 2005-11-5 at 08:22 PM [/i]]

feeon 發表於 2005-11-5 08:17 PM

唔使咁擔心喎...您check 下yahoo 裡面 rules先啦...

托迪仔T 發表於 2005-11-5 08:19 PM

佢未比貨你就唔算~ 唔駛咁驚
R-~~~!h 我都試過咁"撻訂"法 最後條友淆底 冇事

gundamman678 發表於 2005-11-5 08:20 PM

你有和他有達成過有法律效力的contract嗎?
.}#|z1\J%w,e*pbv 如果有,也有危險的。但總不會是報警吧? 你又未拿他的貨,咁既情況最多只能從文事起訴你,不太可能是由警方跟進的刑事case吧! (\'VfT@`f
]Xi3}H,]8g
對方多數是靠嚇居多。x)DkW q b]"w3^w

8\7ah{-_:E 以我有限既法律知識,只能告訴你這些。
:Vx;{8@2Zc6@2iq|*S ;V ]*vb`5n2PXS
[[i] Last edited by gundamman678 on 2005-11-5 at 08:22 PM [/i]]

neitly 發表於 2005-11-5 08:21 PM

[quote]Originally posted by [i]CHECSS[/i] at 2005-11-5 08:12 PM:#\y#?hnA
pEsr/|1JEkvT
o下 .........................有d o羊 ar  資料 ????????????????? :o7WdWX'O:V+?Y+t
&A"k4IME0n
[[i] Last edited by CHECSS on 2005-11-5 at 08:13 PM [/i]] [/quote]'rl5h1ERb:| s
我只係俾左我嘅手提電話俾佢~咩都冇~~pU4G.L4@i+l
j\.A7~#X
以下是佢啱啱同我講嘅:G\4}DMz|
6O4ya1f4E xyf
我:
-Z)o_-oG MW 你搵我咩事
`eD"} C g a%XHj9X)v8a~
xxxx :
BO/\ Q&?pmv 哈利波特呀!!!
ve-F!u$ARg P ?.K6N
Y&u-p7ayE6YMV[7| 我:
dw4t|%o,f9v 你話賣俾人
"XNB*|3S^? KgO TS@%U
xxxx :
$x~`:T1\.n 你係咪要我爆粗呀 5Eb;zk$cA
8u&^ n\'l2G o8b9i
我:IwP qY&rs V
你話賣俾人
L:G8[ I]~4~
`QDnG:V xxxx :'I:x)M}^s
玩左我幾個星期
Ohd5xkA)AU {7aO#?F}&e
xxxx :
7r7` hyNoqA 我報左警
wqr*nC3Y/W+W
Uw%X-W7Yv? | xxxx :wY8{f7Cy4N
你仲要唔要架~
-MLk1gJkm+w7d,O E p
:gfRX9p7d 我: ]J1Q}l-[
唔要呀
I1q v#v7I#W,`Zu
YNw@!CU xxxx :
VI\*h3Jcvw^ 你話大把人要
cB+m,TR O"di~
5UC#m#F.aX"@ xxxx :SP/{3r Sj`G
我無講過 --->(佢之前係icq同我講過話我過:你星期六(5/11)唔買就比第二個) u6wi _#| Y
^`s6YVC
xxxx : Z+v*ss;emK|#G
咁我唔去銷案 V8jE{e&h*B0s
sU }"gJO.U
xxxx 說:
9Eg3E Of9Z){ 咁你買唔買[ f6RS I

/}a0[#HG-H xxxx 說:
iUM*e[C^e 唔買我唔銷案
:]R3Ck9T0p m | !Ka!x(c cy0@x4o%p3m0r0l
xxxx 說:*SomQa#}
因為你行騙左3個星期
mn'oo NB$Y S,e RU2v A
xxxx 說: j'c-hr?
打你電話又唔聽#A*eD8\z:^S

7P4dcWVS xxxx說:0IH$Diid
仲求其搵人玩我
Xi!Hc ?W n&J+["Vn
xxxx說:
:B Nn]9Y 仆街啦你
kQp x5\g $V;IAG/Z!N{
[[i] Last edited by neitly on 2005-11-5 at 08:23 PM [/i]]

約望保祿 發表於 2005-11-5 08:25 PM

你同果條友講『我都報左警,我告你恐嚇我,並且通過不正當手段威迫我達成不自願的交易,我已經將你的所有資料交由警方處理。』

neitly 發表於 2005-11-5 08:26 PM

佢啲衰野我要爆哂出黎!!!
:{Z3pbZu}DI\/D
$D4aKeBB$S%H MSN :  [email][email protected][/email]    -->小魚兒
u/I$V z\N U ICQ  :  120-910-840  --->小魚帥
9Se L AV.PΞG 4F{xwf#JK-q
大家第時同佢買野要小心~因住唔買又要話報警!!!

neitly 發表於 2005-11-5 08:27 PM

[quote]Originally posted by [i]約望保祿[/i] at 2005-11-5 08:25 PM:u ^9z$h3K
你同果條友講『我都報左警,我告你恐嚇我,並且通過不正當手段威迫我達成不自願的交易,我已經將你的所有資料交由警方處理。』 [/quote]
Ys,`f{1~ 唔該哂你教我!!!

kaixinren 發表於 2005-11-5 08:27 PM

放心啦!没事的,根本就系交易不成,你1没签约,2没定金。警方唔会受理。)W1zr/D m&R&C#| WZ
一定没事!!
W`.e y7B*H#Eot 你叫他收皮都得!

neitly 發表於 2005-11-5 08:29 PM

[quote]Originally posted by [i]約望保祿[/i] at 2005-11-5 08:15 PM:
hASn9lb u-^ 佢激你買咋,唔好信佢,何況唔買點算... [/quote]S}%TJ v
多謝哂!

約望保祿 發表於 2005-11-5 08:31 PM

[quote]Originally posted by [i]neitly[/i] at 2005-11-5 08:26 PM:o]Q/e"c"m
佢啲衰野我要爆哂出黎!!!!T{e!W2H
3?C4@"[+b
MSN :... [/quote]
,z"H"{9RV T $mZ|,P7Yz
報咩警啊,報警理由根本就不充份,警方不會受理,而且有阻差辦公的可能。
H3wS [6x0ST4?4]
M5A;j{wy`9@0MO 你唔需要怕佢。
_)ey"U:cb q &dIf)A-rv'f7i.n
就算佢蠢到真系報左警,警方揾上門,你都唔使驚,警員只不過系向你了解件事,睇下是否真的有行騙的行為。因為你的事情根本不構成行騙,沒有行騙動機,警員問兩句就會收工,散場。:)
8pLk\2JfT6b]
.g_g!`v:To3e [[i] Last edited by 約望保祿 on 2005-11-5 at 08:36 PM [/i]]

neitly 發表於 2005-11-5 08:31 PM

[quote]Originally posted by [i]kaixinren[/i] at 2005-11-5 08:27 PM:
QtQo"tb 放心啦!没事的,根本就系交易不成,你1没签约,2没定金。警方唔会受理。
H\u4rN vb2Y 一定没事!! d1e)W*^8Pw6yvwo+k
你叫他收皮都得! [/quote]
6dAZCu%},s 唔該哂你地!!教識我好多野!!如果冇你地提點~我都諗同佢買~驚佢真係報警~唔知點算!!

neitly 發表於 2005-11-5 08:40 PM

我把你地教我嘅說話同佢講~佢一句都冇出聲~
'g0pz;v"E6l"[!v7c
6[E~_"njQ~/wy I 係未佢嗜係冇報過警??

kaixinren 發表於 2005-11-5 08:44 PM

[quote]Originally posted by [i]neitly[/i] at 2005-11-5 10:40 PM:
d3d@J[)d 我把你地教我嘅說話同佢講~佢一句都冇出聲~
]x4Q)HCR,t` ] :z1I{]T^$e
係未佢嗜係冇報過警?? [/quote]
v5UP5W\
;Z%m n Uc9n*y 知道大唔到你,仲唔收场啊?!当然就系靠吓啦!放心!!

neitly 發表於 2005-11-5 08:47 PM

[quote]Originally posted by [i]kaixinren[/i] at 2005-11-5 08:44 PM:
QNN)a!^j%t0X %k:ZL;E2\gBpq

Rk/GJ#i0qG 知道大唔到你,仲唔收场啊?!当然就系靠吓啦!放心!! [/quote]
&_)h!GZF_MHkf5Z4R 我依家都定番啲~啱啱嚇到我死下死下~~

kaixinren 發表於 2005-11-5 08:51 PM

[quote]Originally posted by [i]neitly[/i] at 2005-11-5 10:47 PM:
1M&vrT%@:[ { ({fn5aKR'e(Z
我依家都定番啲~啱啱嚇到我死下死下~~ [/quote] j,xH^%xo

o:[W3E7Jo 以后唔好甘容易给人大到啦。:D

約望保祿 發表於 2005-11-5 08:56 PM

你做咩咁驚差人? 就算真系報左警又點? 唔代表你有罪,D警員只不過系跟進調查,了解完成件事就會散場。
}!zH` `r Q*lk"| O1z%btZ
因為你根本冇犯法。

neitly 發表於 2005-11-5 09:06 PM

[quote]Originally posted by [i]kaixinren[/i] at 2005-11-5 08:51 PM:
L0W:I:M @ A3~d'd6a S0UiV;^?(Z
+~6AtO1L:| ~2s/k {
以后唔好甘容易给人大到啦。:D [/quote]N0GrY?9|0pux
;);););););););)呢個教訓好勁~~好在冇上當!!!

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.