娛樂滿紛 26FUN's Archiver

neitly 發表於 2005-11-5 08:08 PM

死啦~我依家好驚呀!!!!!!有人話報左警~要我坐監~!!

死啦~我依家好驚呀!!!!!!b3M_.`q$go
E?5M~P
我係yahoo到同一個人要左4本happy potter嘅書~我依家唔買~佢話報左警~佢話比哂d 資料俾警察~ 佢我等坐監~話我行騙!!!
6L/POv\ "L a FI2vA { @,L"mQ
佢話我唔買就唔銷案~3\e _ sRsY E

*uEp*bgNgnV 咁我應該點算??
`+@CI&zDIQX 咁我有冇犯法
-x EDgb-e o
,h5r wi7]:p[%R.M"D 我真係好驚!!!!!!!!!!!!

CHECSS 發表於 2005-11-5 08:12 PM

[quote]Originally posted by [i]neitly[/i] at 2005/11/5 20:08:+x%?`d pL]o`
死啦~我依家好驚呀!!!!!!2K4i(]6_,ZN)k
tD2X2znRmv
我係yaho... [/quote]
Hy;?@ V o下 .........................有d o羊 ar  資料 ????????????????? :o
x&Gr7Nzlp 6OR2It'nG(] s
[[i] Last edited by CHECSS on 2005-11-5 at 08:13 PM [/i]]

約望保祿 發表於 2005-11-5 08:15 PM

佢激你買咋,唔好信佢,何況唔買點算行騙? 報警又點,達成唔到交易根本就好正常,你唔好上當。 B\3FTt/DE

?+DbS` `P 果條友厄你唔識野,用激將法迫你買。7N M:Eq_k t U

O#|?3`0_1\JE 買賣交易要在雙方都願意的情況下進行,臨時唔買好正常,賣方不可以迫你買,如果佢透過恐嚇手段迫你購買,其實系佢犯左法,你應該反過來報警告佢。:)8~:n$A)}uM F5ta-Kx
k G_ lwa \'}L
[[i] Last edited by 約望保祿 on 2005-11-5 at 08:22 PM [/i]]

feeon 發表於 2005-11-5 08:17 PM

唔使咁擔心喎...您check 下yahoo 裡面 rules先啦...

托迪仔T 發表於 2005-11-5 08:19 PM

佢未比貨你就唔算~ 唔駛咁驚 )@}5b X6sy
我都試過咁"撻訂"法 最後條友淆底 冇事

gundamman678 發表於 2005-11-5 08:20 PM

你有和他有達成過有法律效力的contract嗎?
Yw5JSt GA6nw1d 如果有,也有危險的。但總不會是報警吧? 你又未拿他的貨,咁既情況最多只能從文事起訴你,不太可能是由警方跟進的刑事case吧! *sg {5L]\3bQ{)u;I

J:isn:U(s4?[ 對方多數是靠嚇居多。
j~I9B2b7L w`4Z YF8gV/W;i9Q
以我有限既法律知識,只能告訴你這些。
1H B#B&XIy!fNwW ;co4J)u5mw,n N$e
[[i] Last edited by gundamman678 on 2005-11-5 at 08:22 PM [/i]]

neitly 發表於 2005-11-5 08:21 PM

[quote]Originally posted by [i]CHECSS[/i] at 2005-11-5 08:12 PM:~v\ yoL@U q1S

'@G3o$nuFw`)NI r o下 .........................有d o羊 ar  資料 ????????????????? :o8i [WL'cF
9tD;_j i`/N9meV!`
[[i] Last edited by CHECSS on 2005-11-5 at 08:13 PM [/i]] [/quote]:b.RL3rq$jr$ouF
我只係俾左我嘅手提電話俾佢~咩都冇~X4^%^-~aph,X G}j

,`z.` _"M 以下是佢啱啱同我講嘅: R`;}*SF;Iwg
.n%q(k#D8N9P0KJn
我:C*U+OZ*J
你搵我咩事
(Q&Tln:Ps5Yy E;U Y2M9J}Q
xxxx :8L3t5_:_t1v0s1a;j
哈利波特呀!!! 0cT.SQ&A%Q"[ mG0rK

?Vb+{] L _#~ 我:
0l6ea6``0`N#X$X 你話賣俾人 #uAm[_*fI3{%l)i4o

"mt w9I%U V+? b xxxx :
.pW Q8i"a{.R 你係咪要我爆粗呀 &d1q*Mkq%f'P
0YL7U5Q,X^eG
我:
b:TnE5M ` 你話賣俾人
0xVZ-? KV %UJ7wB"B5p(PF(vQF }
xxxx :
8i%}7r L/S 玩左我幾個星期 #EQvlo

sB)Uq7m Y xxxx :
Zs_1D#z!I4W|[;hu1` 我報左警
*g ^#Q3F^)Z
dHs7x;Q%o2B xxxx :
&W#n)?"g+}LS-Jk 你仲要唔要架~
C.p;kqa4{ Z7Su8{j&b)^"FX/X
我:
3f1~]y W7`T 唔要呀 :{W*| @t{%d

1C*VU7[1W xxxx : v?0H'U&u W
你話大把人要
$[?"N6c0sH+k ly 'X `X mDTl6s
xxxx :
6qq;hifZp 我無講過 --->(佢之前係icq同我講過話我過:你星期六(5/11)唔買就比第二個)mDA.V+w
2],`6l&\.^6fv
xxxx :
];~} P/V??:| 咁我唔去銷案 ?;B M-x3oDs
L4ts"P0dh
xxxx 說:#t'hm/Umw*lF
咁你買唔買
['u{2c'G
7h(Z*H/m^0@2Z xxxx 說:
\QB@H8q\;D;l 唔買我唔銷案0l7sdO.nW?

(L?/c$D9X xxxx 說:twcXJL o&BE k{r+t Y
因為你行騙左3個星期
'Hatl9Dj ~1_t fQ7J
xxxx 說:fix[C ZZ
打你電話又唔聽
%unk,}4gd ?8B:jHsL }
xxxx說:
i"{*pB ~U.g!` 仲求其搵人玩我
hnNs%?$|8`}V$U
5]H1cz:V2b[ xxxx說:
N3K},J;vI+VV W.Ek 仆街啦你
_ |2ZvTcq z2pSH!X$M+u
[[i] Last edited by neitly on 2005-11-5 at 08:23 PM [/i]]

約望保祿 發表於 2005-11-5 08:25 PM

你同果條友講『我都報左警,我告你恐嚇我,並且通過不正當手段威迫我達成不自願的交易,我已經將你的所有資料交由警方處理。』

neitly 發表於 2005-11-5 08:26 PM

佢啲衰野我要爆哂出黎!!!-A9N SRq!d+U p

0Fp)^2r6x$e~bI,gL MSN :  [email][email protected][/email]    -->小魚兒c4V rfcB,]
ICQ  :  120-910-840  --->小魚帥8X8K Cg.zz2p
sh_ P$IT
大家第時同佢買野要小心~因住唔買又要話報警!!!

neitly 發表於 2005-11-5 08:27 PM

[quote]Originally posted by [i]約望保祿[/i] at 2005-11-5 08:25 PM:
DSl8w CK 你同果條友講『我都報左警,我告你恐嚇我,並且通過不正當手段威迫我達成不自願的交易,我已經將你的所有資料交由警方處理。』 [/quote]
2?6QD;m"o+ZDU7z z 唔該哂你教我!!!

kaixinren 發表於 2005-11-5 08:27 PM

放心啦!没事的,根本就系交易不成,你1没签约,2没定金。警方唔会受理。
N*us6g\:OP 一定没事!!&S ^\H;l$[
你叫他收皮都得!

neitly 發表於 2005-11-5 08:29 PM

[quote]Originally posted by [i]約望保祿[/i] at 2005-11-5 08:15 PM:
9yL4H:v&E} 佢激你買咋,唔好信佢,何況唔買點算... [/quote] x/N:oK*c|9K)y
多謝哂!

約望保祿 發表於 2005-11-5 08:31 PM

[quote]Originally posted by [i]neitly[/i] at 2005-11-5 08:26 PM:mO4yjB
佢啲衰野我要爆哂出黎!!!
&A-W2j}_U,Yo+pM3v
z8X6Q hfI'` MSN :... [/quote]LVmz9};S
O o k4D%Q[I"s Q
報咩警啊,報警理由根本就不充份,警方不會受理,而且有阻差辦公的可能。
2mT9Y'O3|u R6[]c.P t]j Oq
你唔需要怕佢。!q1h(cm)G)S Hs

/W~.} L rF+~+_Z 就算佢蠢到真系報左警,警方揾上門,你都唔使驚,警員只不過系向你了解件事,睇下是否真的有行騙的行為。因為你的事情根本不構成行騙,沒有行騙動機,警員問兩句就會收工,散場。:)
.}@\hXS G W V`3u-x:h
[[i] Last edited by 約望保祿 on 2005-11-5 at 08:36 PM [/i]]

neitly 發表於 2005-11-5 08:31 PM

[quote]Originally posted by [i]kaixinren[/i] at 2005-11-5 08:27 PM:
~_4Pc%S"m/A*j;L&Xu 放心啦!没事的,根本就系交易不成,你1没签约,2没定金。警方唔会受理。xy%ot9x(@'f7M6M
一定没事!!-`Yl*B9uEq6@7C
你叫他收皮都得! [/quote]
Sd PS6|\ 唔該哂你地!!教識我好多野!!如果冇你地提點~我都諗同佢買~驚佢真係報警~唔知點算!!

neitly 發表於 2005-11-5 08:40 PM

我把你地教我嘅說話同佢講~佢一句都冇出聲~
2w#b)NpV7Z2u;em FUZ MI4?
係未佢嗜係冇報過警??

kaixinren 發表於 2005-11-5 08:44 PM

[quote]Originally posted by [i]neitly[/i] at 2005-11-5 10:40 PM:
/t| J3zH 我把你地教我嘅說話同佢講~佢一句都冇出聲~
uL[Be4Ui/A}*J
]o/K e@5]HI1Z 係未佢嗜係冇報過警?? [/quote]
&H#yX7t9E5|;hoI
"k)Y0o_1S0@){%|%e 知道大唔到你,仲唔收场啊?!当然就系靠吓啦!放心!!

neitly 發表於 2005-11-5 08:47 PM

[quote]Originally posted by [i]kaixinren[/i] at 2005-11-5 08:44 PM:
$OT6i.E)WUw:n J,\(E)mm5P

7K2t&Yp1mXL){7M4Z 知道大唔到你,仲唔收场啊?!当然就系靠吓啦!放心!! [/quote];b:_qs0}(R3~g
我依家都定番啲~啱啱嚇到我死下死下~~

kaixinren 發表於 2005-11-5 08:51 PM

[quote]Originally posted by [i]neitly[/i] at 2005-11-5 10:47 PM:!ES:xn+i.F6_ g
9c$D6iv`'QZel
我依家都定番啲~啱啱嚇到我死下死下~~ [/quote]
9A$o [6t)w/} A&Y!O7l&j\ [r\+_"?G
以后唔好甘容易给人大到啦。:D

約望保祿 發表於 2005-11-5 08:56 PM

你做咩咁驚差人? 就算真系報左警又點? 唔代表你有罪,D警員只不過系跟進調查,了解完成件事就會散場。5z(l%Bf\9M/GS

`^'Vtc0u 因為你根本冇犯法。

neitly 發表於 2005-11-5 09:06 PM

[quote]Originally posted by [i]kaixinren[/i] at 2005-11-5 08:51 PM:!H J@|6KJC-g

)d-G"yKMJU$\$X/E
;{/b b@G 以后唔好甘容易给人大到啦。:D [/quote]
Y d'Ti4Ef*YX ;);););););););)呢個教訓好勁~~好在冇上當!!!

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.