[quote]Originally posted by [i]約望保祿[/i] at 2005-11-5 08:56 PM:;o#X@-n4?oI
你做咩咁驚差人? 就算真系報左警又點? 唔代表你有罪,D警員只不過系跟進調查,了解完成件事就會散場。,@&J1n{%{5bp
"i3B;Z9q5M
R:v-b
因為你根本冇犯法。 [/quote]
始終都係好麻煩........
[quote]Originally posted by [i]約望保祿[/i] at 2005-11-5 20:56:4I xQ&ddSGx
你做咩咁驚差人? 就算真系報左警又點? 唔代表你有罪,D警員只不過系跟進調查,了解完成件事就會散場。
因為你根本冇犯法。 [/quote]
100% 頂多話你毁約,但告你都浪費時間金錢。 但全無刑事可言,除非你提供虛假資料。
[quote]Originally posted by [i]neitly[/i] at 2005-11-5 21:07:0d,zHfu)^
2~.v6P1LMz?,h:w)O
始終都係好麻煩........ [/quote]A:NXT8?*yh6R(s8h
唔怕,照情況看來對方就算真的報警,他到報案室講完一輪後就了事。 煩都煩自己!
原來係咁........
有識左好多野~^&RffE!W8f;A6_
'yM A+NU7F1d
thx!!!!!!
[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-11-5 09:09 PM:
100% 頂多話你毁約,但告你都浪費時間金錢。 但全無刑事可言,除非你提供虛假資料。 [/quote]'B"mmen
涉及合約事宜屬經濟糾紛,唔關警方事,佢要循法律訴訟解決。除非是經濟詐騙,例如『祈福黨』,警方先至有權插手。:)
[[i] Last edited by 約望保祿 on 2005-11-5 at 09:23 PM [/i]]
百份百係純粹靠嚇啦, 放心, 警察唔會理 d 咁o野, 只會叫佢返屋企早 d 睏.
樓主你幾多歲? 咁都可以嚇餐死?
[quote]Originally posted by [i]約望保祿[/i] at 2005-11-5 21:21:!J(P6kb&O
KT*T$P
涉及合約事宜屬經濟糾紛,唔關警... [/quote]XV#? r
N-Ad,Eu
@)iN1G:|5B3`
對得無可再對:)
報警警方亦不會受理這些商業糾紛!^C+tC#o
你吾買亦都冇犯法,吾使理佢!佢再打電話黎滋擾你,你就可以報警!:cool:佢報條毛!
[quote]Originally posted by [i]alan123boy[/i] at 2005-11-5 21:35:
報警警方亦不會受理這些商業糾紛!
_HQB:k$VK
你吾買亦都冇犯法,吾使理佢!佢再打電話黎滋擾你,你就可以報警!:cool:佢報條毛! [/quote]'aP'RH `*Q
V'q&Fp2\"gdN+L
識野:D
博埋佢恐嚇你都得呀!
[quote]Originally posted by [i]YUEN_LOUIS[/i] at 2005-11-5 21:45:
博埋佢恐嚇你都得呀! [/quote]f0P)t4JT$h
咁又唔得
佢嚇鬼啫,唔買到有罪,簽左合同呀~
提意:0QcrNp$j O3k
1.被個膠佢先
2.唱衰佢
3.同yahoo投訴
你呢劑大鑊喇,你必須付出沈重嘅代價,自己承擔所有惡果;......:o2i%?D i"n8Cv
m8Q)}*IQ,k
A\)be
......你將會得到對方一個yahoo評分:------[color=Red][b][size=8]劣!!![/size][/b][/color]------:D:D:D
[u][b]Yahoo! 拍賣政策[/b][/u]
R1u8||m|
[url]http://wpp.hki.yahoo.com/auctions/policy/content_b10.html[/url]4j-FN
K%|,VR
,t9H&wh n6H
[b]出售及競投原則[/b]
拍賣服務基於買賣雙方的誠信及承諾。賣方如出售某項物品,並且已有競投者成功投得該物品,或買方投得某件由他人提供作競投的物品,買賣雙方即有責任完成該項交易。除特殊情況外,您不能撤回競投。用戶亦不能以操縱的手法競投,例如:在拍賣過程中對最高競投者「抬標」。出售或參與競投,即表示您保證具有出售或購買該物品的合法權利。
$SAZ
a3s'U I
你係無法律責任,但你[u][color=Red]破壞了誠信及承諾的精神[/color][/u],根本不值得幫:mad:
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
[quote]Originally posted by [i]iad[/i] at 2005-11-7 04:57 PM:
[url]http://www.xanga.com/icfish_ng[/url]
佢個web site xanga 日記 [/quote]
@gCN4ZS
你又知嘅????
咁既野都話好驚.........J2A^])uul
你幾多歲?kI[3d6R/[
我覺得除非你係個10歲細蚊仔
佢至會話用報警來嚇你。
)^4iSi:W}N
e
仲有你話左買,又話唔買
又唔早d通知人,本身都唔arm
不過佢爆粗,同話會報警來赫你FD C(I-m
M+n3P1c9G1[
都好白痴下
不過竟然真係嚇到你
[quote]Originally posted by [i]neitly[/i] at 2005-11-7 05:26 PM:M%y#O_E?W
你又知嘅???? [/quote]
你爆人出來個icq
info入面未有囉:D