娛樂滿紛 26FUN's Archiver

neitly 發表於 2005-11-5 09:07 PM

[quote]Originally posted by [i]約望保祿[/i] at 2005-11-5 08:56 PM:;o#X@-n4?oI
你做咩咁驚差人? 就算真系報左警又點? 唔代表你有罪,D警員只不過系跟進調查,了解完成件事就會散場。,@&J1n{%{5bp
"i3B;Z9q5M R:v-b
因為你根本冇犯法。 [/quote]
,I+mO(^+ruk p 始終都係好麻煩........

機密 發表於 2005-11-5 09:09 PM

[quote]Originally posted by [i]約望保祿[/i] at 2005-11-5 20:56:4IxQ&ddSGx
你做咩咁驚差人? 就算真系報左警又點? 唔代表你有罪,D警員只不過系跟進調查,了解完成件事就會散場。
U}6g5DT3B8{6M`
~utdm 因為你根本冇犯法。 [/quote]
U1I-PH#C5lU:M
3i1dv.X^,iq1] 100%  頂多話你毁約,但告你都浪費時間金錢。  但全無刑事可言,除非你提供虛假資料。

機密 發表於 2005-11-5 09:12 PM

[quote]Originally posted by [i]neitly[/i] at 2005-11-5 21:07:0d,zHfu)^
2~.v6P1L Mz?,h:w)O
始終都係好麻煩........ [/quote]A:NXT8?*yh6R(s8h

c&Wu3c!IP+l U 唔怕,照情況看來對方就算真的報警,他到報案室講完一輪後就了事。 煩都煩自己!

neitly 發表於 2005-11-5 09:19 PM

原來係咁........
Yx+j(k"Vo/E+g
4` H+T2\JC~ 有識左好多野~^&Rf fE!W8f;A6_
'yM A+N U7F1d
thx!!!!!!

約望保祿 發表於 2005-11-5 09:21 PM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-11-5 09:09 PM:
_Dyr0TN,@Ft
g(v8Qd X*`AG
T!G1Z3c5_rJI T 100%  頂多話你毁約,但告你都浪費時間金錢。  但全無刑事可言,除非你提供虛假資料。 [/quote]'B"mmen

\*W2f,~Me 涉及合約事宜屬經濟糾紛,唔關警方事,佢要循法律訴訟解決。除非是經濟詐騙,例如『祈福黨』,警方先至有權插手。:)
K+ap}n)H6^"s
e;e{9K&bW [[i] Last edited by 約望保祿 on 2005-11-5 at 09:23 PM [/i]]

howtindog 發表於 2005-11-5 09:22 PM

百份百係純粹靠嚇啦, 放心, 警察唔會理 d 咁o野, 只會叫佢返屋企早 d 睏.

約望保祿 發表於 2005-11-5 09:25 PM

樓主你幾多歲? 咁都可以嚇餐死?

機密 發表於 2005-11-5 09:28 PM

[quote]Originally posted by [i]約望保祿[/i] at 2005-11-5 21:21:!J(P6kb&O KT*T$P

9Kc)y x:u_5?d
8z!{*D:}7M4In 涉及合約事宜屬經濟糾紛,唔關警... [/quote]XV#? r N-A d,Eu
@)iN1G:|5B3`
對得無可再對:)

alan123boy 發表於 2005-11-5 09:35 PM

報警警方亦不會受理這些商業糾紛!^C+tC#o

}Yv-t.F~+_ 你吾買亦都冇犯法,吾使理佢!佢再打電話黎滋擾你,你就可以報警!:cool:佢報條毛!

機密 發表於 2005-11-5 09:43 PM

[quote]Originally posted by [i]alan123boy[/i] at 2005-11-5 21:35:
8^N:k ~:ES.bg w 報警警方亦不會受理這些商業糾紛!
3{ Qt$vxR'a _HQ B:k$VK
你吾買亦都冇犯法,吾使理佢!佢再打電話黎滋擾你,你就可以報警!:cool:佢報條毛! [/quote]'aP'RH `*Q
V'q&Fp2\"gdN+L
識野:D

YUEN_LOUIS 發表於 2005-11-5 09:45 PM

博埋佢恐嚇你都得呀!

機密 發表於 2005-11-5 09:48 PM

[quote]Originally posted by [i]YUEN_LOUIS[/i] at 2005-11-5 21:45:
|;]IG0[l 博埋佢恐嚇你都得呀! [/quote]f0P)t4JT$h

+K+?A2Nc'I[ 咁又唔得

flpo 發表於 2005-11-6 12:32 AM

佢嚇鬼啫,唔買到有罪,簽左合同呀~

Dr.anger 發表於 2005-11-6 12:56 AM

提意:0QcrNp$j O3k
1.被個膠佢先
.K^)^#oH%y1n.Y;m m 2.唱衰佢
-ehoM k;}l&c4B;R:g 3.同yahoo投訴

Jk 發表於 2005-11-6 02:19 AM

你呢劑大鑊喇,你必須付出沈重嘅代價,自己承擔所有惡果;......:o2i%?D i"n8C v
m8Q)}*IQ,k A\)b e
......你將會得到對方一個yahoo評分:------[color=Red][b][size=8]劣!!![/size][/b][/color]------:D:D:D

AWU 發表於 2005-11-6 03:07 AM

[u][b]Yahoo! 拍賣政策[/b][/u] R1u8| |m|
[url]http://wpp.hki.yahoo.com/auctions/policy/content_b10.html[/url]4j-FN K%|,V R
,t9H&wh n6H
[b]出售及競投原則[/b]
&H3@:~p k 拍賣服務基於買賣雙方的誠信及承諾。賣方如出售某項物品,並且已有競投者成功投得該物品,或買方投得某件由他人提供作競投的物品,買賣雙方即有責任完成該項交易。除特殊情況外,您不能撤回競投。用戶亦不能以操縱的手法競投,例如:在拍賣過程中對最高競投者「抬標」。出售或參與競投,即表示您保證具有出售或購買該物品的合法權利。
K[c0C9v @4zcs6F $SAZ a3s'U I
你係無法律責任,但你[u][color=Red]破壞了誠信及承諾的精神[/color][/u],根本不值得幫:mad:

iad 發表於 2005-11-7 04:57 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

neitly 發表於 2005-11-7 05:26 PM

[quote]Originally posted by [i]iad[/i] at 2005-11-7 04:57 PM:
OgOn6`;b:S?2bL [url]http://www.xanga.com/icfish_ng[/url]
Mr_F6h;_;q a-Jk 佢個web site xanga 日記 [/quote] @gCN4ZS
你又知嘅????

遊戲 發表於 2005-11-7 05:45 PM

咁既野都話好驚.........J2A^])uul
你幾多歲?kI[3d6R/[
我覺得除非你係個10歲細蚊仔
[+^8V$Sac(R-a 佢至會話用報警來嚇你。
T5X#JBYYd$[ )^4iS i:W }N e
仲有你話左買,又話唔買
9bc;CA2G 又唔早d通知人,本身都唔arm
ME%W]\V?-T3@
H mE$Y\*V:X~k#O 不過佢爆粗,同話會報警來赫你FDC(I-m M+n3P1c9G1[
都好白痴下
(w4HXNNq5ZP$g2L 不過竟然真係嚇到你

遊戲 發表於 2005-11-7 05:49 PM

[quote]Originally posted by [i]neitly[/i] at 2005-11-7 05:26 PM:M%y#O _E?W

It_ CR(F/t 你又知嘅???? [/quote]
'oz.l p9^{N5s9n,xq 你爆人出來個icq
2O } _;HHw-OOM info入面未有囉:D

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.