娛樂滿紛 26FUN's Archiver

neitly 發表於 2005-11-5 08:08 PM

死啦~我依家好驚呀!!!!!!有人話報左警~要我坐監~!!

死啦~我依家好驚呀!!!!!!
/Hq/fNqt Ow6N+H2Tl
我係yahoo到同一個人要左4本happy potter嘅書~我依家唔買~佢話報左警~佢話比哂d 資料俾警察~ 佢我等坐監~話我行騙!!!6?um\aIi

;qQ*J|Yj-s j 佢話我唔買就唔銷案~
p EX@0M obG~9z.[
咁我應該點算?? {bY:fV(O`-I
咁我有冇犯法
\ Z&F/j8G2|,^ ? (}HZH[
我真係好驚!!!!!!!!!!!!

CHECSS 發表於 2005-11-5 08:12 PM

[quote]Originally posted by [i]neitly[/i] at 2005/11/5 20:08:v0?U)TUaO|$Kq
死啦~我依家好驚呀!!!!!!`/AV S dOWQq
:u3Mx/x j#M0P
我係yaho... [/quote]
~Jl1c? o下 .........................有d o羊 ar  資料 ????????????????? :o#dz F[ uk_{3H
s6Jni'Cl+h!UEP7~
[[i] Last edited by CHECSS on 2005-11-5 at 08:13 PM [/i]]

約望保祿 發表於 2005-11-5 08:15 PM

佢激你買咋,唔好信佢,何況唔買點算行騙? 報警又點,達成唔到交易根本就好正常,你唔好上當。
O7x(t Q j+JL.X L4n-^ O#yIw1o
果條友厄你唔識野,用激將法迫你買。m5[J_#e/{q
!j!o)L:S a!^c
買賣交易要在雙方都願意的情況下進行,臨時唔買好正常,賣方不可以迫你買,如果佢透過恐嚇手段迫你購買,其實系佢犯左法,你應該反過來報警告佢。:)
o;y6B;U3W/K r3?K.s0s
#C/G`qkg]bW [[i] Last edited by 約望保祿 on 2005-11-5 at 08:22 PM [/i]]

feeon 發表於 2005-11-5 08:17 PM

唔使咁擔心喎...您check 下yahoo 裡面 rules先啦...

托迪仔T 發表於 2005-11-5 08:19 PM

佢未比貨你就唔算~ 唔駛咁驚
cz5UY:AqN 我都試過咁"撻訂"法 最後條友淆底 冇事

gundamman678 發表於 2005-11-5 08:20 PM

你有和他有達成過有法律效力的contract嗎?
`d9v(NP@ 如果有,也有危險的。但總不會是報警吧? 你又未拿他的貨,咁既情況最多只能從文事起訴你,不太可能是由警方跟進的刑事case吧!
c$GlLn W6i
!E IKp3UD's 對方多數是靠嚇居多。D2sZ\"t5E Pj

+j:IC5`PG 以我有限既法律知識,只能告訴你這些。:acB4l6e$OO.cN
c@?.R#l Y?(r;CGRY
[[i] Last edited by gundamman678 on 2005-11-5 at 08:22 PM [/i]]

neitly 發表於 2005-11-5 08:21 PM

[quote]Originally posted by [i]CHECSS[/i] at 2005-11-5 08:12 PM:
J M?fq
h'yo7y v P `2IQT7p o下 .........................有d o羊 ar  資料 ????????????????? :o7DX4o'\C

)|F oQN*vM]+Ol9T [[i] Last edited by CHECSS on 2005-11-5 at 08:13 PM [/i]] [/quote]$K#p Eq R0L]
我只係俾左我嘅手提電話俾佢~咩都冇~
!x eWCw4LP`
1{w*|?!u+K 以下是佢啱啱同我講嘅: z(?0M:U`

Q-z ?2v!Ga 我:
c3{'ck,R 你搵我咩事 K M{[WdcE(\A

4QOg j%y%NG xxxx :
~T Y1Mn$n k7I"h 哈利波特呀!!! ~y#j,w!}Pqb7C-O

2|i/qBA5K;P%a 我:g/b3k/r7h$il+icz"Q*S5G
你話賣俾人
{yVr1i 2^ue@6t
xxxx ::Q*Z9GL4ii7R
你係咪要我爆粗呀 @pdM8o
HP7@\a9IFP
我:
4y1C:c6l _ |,y$nS 你話賣俾人
qQ4@mB @du W(fh(b%k t
xxxx :
Wf(as*m0_ 玩左我幾個星期
*YMO&Z \K5MqS
Q*lM^e['jR&j`V xxxx :cf:{"th*D
我報左警
.CqN7[\%eT 1vqFXX-t4E
xxxx :n U5?;y#LceL
你仲要唔要架~ 6F)XH |)?k
T6Sl d-J!c
我: rY7@ A+@^n&s&[
唔要呀
RV#H3f m
u1^7z {R;oS Qqt xxxx : TN/?8J M;v
你話大把人要 :V)}E(|5Dh
a6v,V2J})m{/e;N
xxxx :
;V/okl o6]-^ 我無講過 --->(佢之前係icq同我講過話我過:你星期六(5/11)唔買就比第二個)
8V d7Z;mK fI5Q9P8k$L _.kBi'TA,EhMa5S.s#g
xxxx :
rH cHX 咁我唔去銷案 %j\-w$?{

3j u1S`+I3Fx xxxx 說:
$SR5n ?&a7es 咁你買唔買}b-dW3mq
{8i2e_x5~}
xxxx 說:E j T2~!i"}"sv,a
唔買我唔銷案%`4h2pH;RkqC7l#J
$Fv5jl{G-V3g&k.M
xxxx 說:
JwAT4hQLzI 因為你行騙左3個星期 \Vqry?2BR$F
/X#s0mS~(Kb
xxxx 說:(UZo(fJS1I-p\;?
打你電話又唔聽&KPo3fV8X5u

tWc] @,L/Rx xxxx說:
OI!KR.sn0ta7` 仲求其搵人玩我*SHfg#|
.B,s-f/kD/F"Y[N+\k
xxxx說:
J#e7k8h4M7q/[ ?'? 仆街啦你*u*^c)^(h[9R;^

O9X'\3A1i&R nQ!@ [[i] Last edited by neitly on 2005-11-5 at 08:23 PM [/i]]

約望保祿 發表於 2005-11-5 08:25 PM

你同果條友講『我都報左警,我告你恐嚇我,並且通過不正當手段威迫我達成不自願的交易,我已經將你的所有資料交由警方處理。』

neitly 發表於 2005-11-5 08:26 PM

佢啲衰野我要爆哂出黎!!!
Z7tc,m.I"L Dx!RR$hDr2]
MSN :  [email][email protected][/email]    -->小魚兒
XA*qE5s2Oq s9d ICQ  :  120-910-840  --->小魚帥HWy8fd@
#~7o%us X|+i)[
大家第時同佢買野要小心~因住唔買又要話報警!!!

neitly 發表於 2005-11-5 08:27 PM

[quote]Originally posted by [i]約望保祿[/i] at 2005-11-5 08:25 PM: a b Zo;S0n
你同果條友講『我都報左警,我告你恐嚇我,並且通過不正當手段威迫我達成不自願的交易,我已經將你的所有資料交由警方處理。』 [/quote]5i l h6^$j
唔該哂你教我!!!

kaixinren 發表於 2005-11-5 08:27 PM

放心啦!没事的,根本就系交易不成,你1没签约,2没定金。警方唔会受理。6U*x#HIH7D7IIZ SH,t
一定没事!!4b!~$bY6S
你叫他收皮都得!

neitly 發表於 2005-11-5 08:29 PM

[quote]Originally posted by [i]約望保祿[/i] at 2005-11-5 08:15 PM:
5J6yd3K2S+Xjnr 佢激你買咋,唔好信佢,何況唔買點算... [/quote]
4g&C Q1};J0WA 多謝哂!

約望保祿 發表於 2005-11-5 08:31 PM

[quote]Originally posted by [i]neitly[/i] at 2005-11-5 08:26 PM:
f{!fOW"` 佢啲衰野我要爆哂出黎!!!
C2aum.w-m)H ~} 4arBD\#O
MSN :... [/quote]
^y'l P i9I&D2Y)A3o&`
S"E3x#Zw1TL}_%K+jU 報咩警啊,報警理由根本就不充份,警方不會受理,而且有阻差辦公的可能。#P.i|4b%L b
Z gi+yn,YI
你唔需要怕佢。H|A+G"RdR_m

r2TM vm6Lr@!\!}9A 就算佢蠢到真系報左警,警方揾上門,你都唔使驚,警員只不過系向你了解件事,睇下是否真的有行騙的行為。因為你的事情根本不構成行騙,沒有行騙動機,警員問兩句就會收工,散場。:)zF1nlsy \.J
&]'y^1h6}!e m5V
[[i] Last edited by 約望保祿 on 2005-11-5 at 08:36 PM [/i]]

neitly 發表於 2005-11-5 08:31 PM

[quote]Originally posted by [i]kaixinren[/i] at 2005-11-5 08:27 PM:sx#e&un8[1l T
放心啦!没事的,根本就系交易不成,你1没签约,2没定金。警方唔会受理。
3g h$~P%m6\2}"C \y4z 一定没事!! w {-e&~#Y"ZYJ(~*a
你叫他收皮都得! [/quote]
nja v5gM 唔該哂你地!!教識我好多野!!如果冇你地提點~我都諗同佢買~驚佢真係報警~唔知點算!!

neitly 發表於 2005-11-5 08:40 PM

我把你地教我嘅說話同佢講~佢一句都冇出聲~3Ii]^N n4V;@&{

ERL[K jN-P7S 係未佢嗜係冇報過警??

kaixinren 發表於 2005-11-5 08:44 PM

[quote]Originally posted by [i]neitly[/i] at 2005-11-5 10:40 PM:
C\h.l U!w m 我把你地教我嘅說話同佢講~佢一句都冇出聲~
G+q3x3sH
:^oDX_?*T Ko 係未佢嗜係冇報過警?? [/quote]~^H5G5p:S/Y

1o&q9r!`a TJ ~ 知道大唔到你,仲唔收场啊?!当然就系靠吓啦!放心!!

neitly 發表於 2005-11-5 08:47 PM

[quote]Originally posted by [i]kaixinren[/i] at 2005-11-5 08:44 PM:-@;{OUX G@;p
vC` M]1u X

R(X]BM%w^4T Q 知道大唔到你,仲唔收场啊?!当然就系靠吓啦!放心!! [/quote]
7y0W{7BA~J3_Z 我依家都定番啲~啱啱嚇到我死下死下~~

kaixinren 發表於 2005-11-5 08:51 PM

[quote]Originally posted by [i]neitly[/i] at 2005-11-5 10:47 PM:7S _.P'p!A"[s$K
m r3qI;e
我依家都定番啲~啱啱嚇到我死下死下~~ [/quote]
-X@ |vR2E!g5Z1] q"`T;hUd5x9m|,r#l
以后唔好甘容易给人大到啦。:D

約望保祿 發表於 2005-11-5 08:56 PM

你做咩咁驚差人? 就算真系報左警又點? 唔代表你有罪,D警員只不過系跟進調查,了解完成件事就會散場。
;G-a#i$oI`
F J"Ei9K-k6wPz 因為你根本冇犯法。

neitly 發表於 2005-11-5 09:06 PM

[quote]Originally posted by [i]kaixinren[/i] at 2005-11-5 08:51 PM:
FV4hvp0y
Fgn D:nT a T!F)L&r#ptO$Q
以后唔好甘容易给人大到啦。:D [/quote]_j:KV\.q@&_ K'q
;);););););););)呢個教訓好勁~~好在冇上當!!!

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.