仲要係舊version 唔喜歡 icq default 打完字要按 alt-s 或 用 mouse 按發送..QP6Y2\Qm
唔喜歡 icq default 按 escape 畫面會 close, 打中文字唔小心會"tiKhJ5TB
(尤其長篇) close window =.=".sQD/o3C!Ux!| ?@a
其實因為用慣 msn. 我用開icq,無乜精神學第樣。 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** ICQ好定MSN好,}-Rf1KA#Ee
其實好難講.........各有各好
icq唔會lag4a7v O]J.ap1n
msn多花樣 ICQ搵女易D 梗係msn好d啦'qc.Q(Ac
果陣用icq
成日連線慢又易斷
msn又方便又多野玩d ICQ方便少少, 不過MSN保密好好多 i prefer ICQ 唔好意思,講功能係QQ好好多...2Wa8uBa[v
無論send野,視像同其他功能都快過ICQ同MSN幾條街...背後backup system又龐大。7R_#g6L1w
不過我地香港人就真係依然好井底,同依然用緊傳統既ICQ同MSN.. [quote]Originally posted by [i]YingTung[/i] at 2005-11-14 01:44 PM:7A:iE.n&en9h
唔好意思,講功能係QQ好好多...
無論s... [/quote]}w6@*`-\`
本人認為QQ是唔好的,因為qq好容易被人入侵同中QQ毒,如果講好yahoo!messenger
也不錯。 各有各好喇,不過MSN就快齣8.0版,聽講多咗好多功能
頁:
1
[2]