娛樂滿紛 26FUN's Archiver

loklok117 發表於 2005-11-7 10:49 PM

你地既首要會係邊樣?

一生中有好多重要既人/事物,邊樣係你地覺得最重要,最唔捨得失去??

au212001 發表於 2005-11-7 11:06 PM

[quote]Originally posted by [i]loklok117[/i] at 2005-11-7 10:49 PM:
$js0X9w@8A'qSB6K 一生中有好多重要既人/事物,邊樣係你地覺得最重要,最唔捨得失去?? [/quote] E4u\D k*K$WP oL
我本來想話健康,不過睇到有金錢,所以好自然咁選佐金錢:P

kaixinren 發表於 2005-11-7 11:07 PM

讲真!
6a2`&w e6{'Re!P r._ 你列出的几样都系人生中最重要的元素,没有一样我愿意失去,但往往事与愿违。我曾经在不同的时期失去过你列出的东西,那种欲哭无泪的感觉我依然记得。一个完整的人生都不可能缺少以上的元素。但有人话,如果你失去其中一样,其他的元素就会增加来弥补缺失。我觉得这完全系安慰人的风凉话!只有未失去过的人才讲的出,所以.......
m)f2X gspZ8r{0G 如果真系要失去,我宁愿失去自己!

pakho 發表於 2005-11-7 11:10 PM

[quote]Originally posted by [i]kaixinren[/i] at 2005-11-7 11:07 PM:
*E,OqO5H0F 讲真!
@gh[ZH 你列出的几样都系人生中最重... [/quote]
$f*PMf9o@i1[-S 太偉大了~真感人:o

loklok117 發表於 2005-11-7 11:22 PM

[quote]Originally posted by [i]kaixinren[/i] at 2005-11-7 11:07 PM:7bWA/lZ N2M3jM
讲真!
f Fus+A 你列出的几样都系人生中最重... [/quote]
'Fy6fhP$q-p U X^Ci1jO"I
你講得好arm,想當年一個女仔問我依個問題時,我都唔知點選好,樣樣都好重要!
[L^jI!I[c 佢要我一樣一樣咁放棄,我最後選左--家人

slwong3 發表於 2005-11-7 11:51 PM

it's just too hard to choose.........

張仔 發表於 2005-11-8 01:01 AM

我要事業囉....咩都係假...最緊要有地位

機密 發表於 2005-11-8 09:14 AM

[quote]Originally posted by [i]loklok117[/i] at 2005-11-7 23:22:v/m]at,R
\qYH Z"io
8j$m~.TWse/CX
你講得好arm,想當年一個女仔問我依個問題時,我都唔知點選好,樣樣都好重要!
U_JGBG E"D 佢要我一樣一樣咁放棄,我最後選左--家人 [/quote]
:zc;i`BaGipH 當你失去所有家人之後,你就會發現家人才是最重要!

pakning 發表於 2005-11-8 07:59 PM

我個女~我今年廿三

心冷之戀*行 發表於 2005-11-8 09:22 PM

女人,錢

s-CL 發表於 2005-11-10 06:56 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

nono_comdan 發表於 2005-11-10 07:49 PM

第一朋友
,d%Kd'W/Z'K0` 第2女朋友/老婆
0|(?]f*?.A4u%\1O| 第3家人
9B[4Y(J[#AF 第4其他(電腦)
9u1a$y_^rJ|X5i 第5錢c.yf p1~ao1N
做人最重要自己開心

loklok117 發表於 2005-11-11 12:17 AM

吓...

[quote]Originally posted by [i]nono_comdan[/i] at 2005-11-10 07:49 PM:8?4Bb'dS8r+|@
第一朋友
4Z3a*vE"_2rk 第2女朋友/老婆
'[\9@e(w"?9d 第3家人
;IV z9S6g:P U 第4其他(電腦).D$d8w9lMD
第5錢
Xv!l)Rf!uS^p 做人最重要自己開心 [/quote]
XpN e"i[N #H5?6eueBO4@

H_(Il/[D}O 重友情好難得wooa'Y.gVJE
但電腦都排第四!!吃喝玩樂會唔會先係你既首選ar:D

nono_comdan 發表於 2005-11-11 05:57 PM

[quote]Originally posted by [i]loklok117[/i] at 2005-11-11 12:17 AM:Cbv:@ l Z5W

}uy~9R aj~J6@ Y,c0r j"k&FN/@F8^
M/?9_8S u9~f
重友情好難得woo
#P8{$V&yL Y W:l^k 但電腦都排第四!!吃喝玩樂會唔會先係你既首選ar:D [/quote]?ao6Dx#dXW
我無電腦唔可以同朋友msn/icq-食咩都無味

loklok117 發表於 2005-11-11 06:19 PM

哈哈....

[quote]Originally posted by [i]nono_comdan[/i] at 2005-11-11 17:57:
kq/vS&v,A R ?
AaRGB6L 我無電腦唔可以同朋友msn/icq-食咩都無味 [/quote]K9y1@,g.c fb/xh nMU

:E I2Y d1Ga1E 哈哈......勁貪玩

kakeidevil 發表於 2005-11-12 01:01 PM

家人同金錢

YUEN_LOUIS 發表於 2005-11-12 03:34 PM

有左事業,冇人會理你有冇讀過書的

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.