娛樂滿紛 26FUN's Archiver

牛仔 發表於 2005-11-9 11:50 AM

大大聲係度寫出你鍾意對象o既名出黎啦~!!!

呢個post可能有人玩過~~但好想玩多次3r)w8Ksf#D$j ]
好多男仔 or女仔都有自己鍾意o既對象~~但因各種原因~~遲遲未敢表白
)|+{6U3X"}-I+fK7\(r 就係呢度...鬼鬼祟祟..寫自己鍾意o既對象出黎啦~~大擔d~~!!!1}!J"^B;a

ax'm9U0Q \ 我好鍾意gloria siu呀`!!!!!~~!!

c65 發表於 2005-11-9 11:59 AM

Carol...我知我唔應該鐘意你﹐但係我真係控制唔到

牛仔 發表於 2005-11-9 12:03 PM

係咁就得啦
%i"YD"b b)i 繼續繼續啦`!!!!

EMSD15 發表於 2005-11-9 01:00 PM

馬家琪(很大聲叫)---------可恨的人;我知到今生今世都再無幾會同返妳在一起,曾經無限次想忘記妳但最終可是每次越是想起妳‧現在已成了沒有靈魂的每天過日子、我會繼續嘗試忘記妳這可恨(一生最愛)的人直到世界終結時‧

adamas 發表於 2005-11-9 02:12 PM

蘇玉華*Bz|$\*{p:k
我愛你

托迪仔 發表於 2005-11-9 05:03 PM

Stephy 我愛你 :cool:

牛仔 發表於 2005-11-9 07:36 PM

正呀~~繼續~!!!!

UNTITLED 發表於 2005-11-9 07:37 PM

紫琼,everynite i thinking of u,imagine u,i desperate to spent one nite wth ur nice body figure! B*_ |B4QqO;L-D`
ur sound and latin style skin make me crazy about u!!

3366999 發表於 2005-11-9 08:22 PM

stephy~ar gill~關心妍~我愛你地~~~

loklok117 發表於 2005-11-9 08:54 PM

no

我無鍾意人woo!!OH(|m2e P~0a$X
好la! 大叫:牛仔

skjeiw 發表於 2005-11-9 08:55 PM

我愛Maggie!!!~~~

CHECSS 發表於 2005-11-9 09:34 PM

[size=6]dd S [`:Xn%x'ry
我愛你[/size]

BOYDWAN 發表於 2005-11-9 09:37 PM

[quote]Originally posted by [i]CHECSS[/i] at 2005-11-9 21:34:cS a Q,PHG%by
[size=6]dd 1W$y+qCs0L`
我愛你[/size] [/quote]
*J-v+j!A,r5V~J b,|Kq,qo%J9n0_

_ K P7yC
A!c9B(yd` 我愛"裕裕"~~~:lol:

CHECSS 發表於 2005-11-9 09:39 PM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2005/11/9 21:37:
&LC|.YDm3JU ]AL pX T7o
.h#JW4Szo*p g

l `3Op^A (Br X u A3JB
我愛"裕裕"~~~:lol: [/quote]
B l$O"r4Gv7M7i :lol::lol::lol:

chan kai wai 發表於 2005-11-9 11:21 PM

我愛cathy~~~但我無可能同佢一齊......佩佢唔起

壞孩子Freddy 發表於 2005-11-9 11:26 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

dawrf 發表於 2005-11-10 10:37 AM

我愛吉澤明步~~~~~~~~~~~~~~~

garycheung 發表於 2005-11-10 11:04 AM

[color=Orange][size=5]映映~愛你一生一世~[/size][/color]

CHECSS 發表於 2005-11-10 04:15 PM

[size=5]我愛謝芷珩[/size]

機密 發表於 2005-11-10 04:17 PM

自己:cool:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.