娛樂滿紛 26FUN's Archiver

derek23 發表於 2005-11-10 04:39 PM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-11-10 04:17 PM:A(q4tDci6O,b
自己:cool: [/quote]
*kkUHZN*s w,s A] N
玩自戀:D

機密 發表於 2005-11-10 05:08 PM

[quote]Originally posted by [i]derek23[/i] at 2005-11-10 16:39:
$m zgu {.^;n Q X$^ ]:C!}:x U`+z

;x9}9[t:h\-g 玩自戀:D [/quote]
Tt!BkQ%F.?S
){`1uo*h 係呀,愛惜自己呀嘛!:D
2N(R%} cQ:dw,|j\
:Vo'H0Y9Dzn8k8P 自己都唔愛點愛人呀:D

robertchai 發表於 2005-11-13 03:50 AM

雷凱欣.........=.=

大優勢 發表於 2005-11-13 11:45 PM

陳思欣......................................8j+KN\A#n

V/b"|t2m 當時一起讀會計不敢表白

ThomasKoon 發表於 2005-11-15 12:33 AM

連敬賢.........我愛妳........
(L;a0H$F2Lz!v2i by(x
,v6E {q-j'UN*Dm 我知我永遠都冇機會﹐愛上妳亦都係千錯萬錯o既事﹐不過我就係明知故犯....

靚女獵人 發表於 2005-11-18 12:35 AM

[b][size=6]yuki i love you~~!![/size][/b]

天蠍座k仔 發表於 2005-11-18 12:00 PM

戴英琪~~~
7S,d lw(n)`'j 我愛你~~~~

astrangerhk 發表於 2005-11-19 01:23 AM

妳的名永遠是妳的。

心動的第一次。-r W'PA n/P`NC
小六生坐在中學的班房裡。{;g[)EM7?"r1z
第一排,第四個,一雙外望的孤獨。
w&f HJL6S4O [2cR|Yy)P7c
「點解你成日望出面既?」妳的臉被永遠的記下來。b`o E~cWI
還有妳少量的笑,Jessica。~2w2rps
妳的名永遠是妳的名。
O-yhX,ZT3s 忽然有一顆開了,妳是女的;那感覺不曾相遇。 p$w!P_x{
E3c{/e9DZ'lA^
愛上學的日子,七年中很不多,只有大慨這些初日子。 BgXWz&oB
調位,彷彿妳永遠都在左旁。;|8[r2Mf]UTC
在一次測驗裡,看到妳緊張得很。
!U Y5m1g `+`[$\ 當男班長,妳在右旁。$d7J%hX#^ YV
坐在第五行第六個聽得看得全不清,妳在右旁。
8}u4n{(X6j#}E E:G:C2~O~#z.e]$i
最後一次,第二行第六個,妳束著長髮。
U}4T.s*N/I 想,妳受莫名的脾氣而奇妙嗎?抱歉。
YiNAv q 三年還是一個小六生。+e KyYj8u.q*i
7Y*d!~Dv;Q!`
第四年,分修美術與電腦。
}!E[/NS m 沒有嘗試重新選擇。
Fgo:| WD 只有路過在猜妳的畫,看不住妳的眼睛。
LaCU^ZsC %e)x7q{ K;N
第六年,勉強擠進班裡。k8o;GHq4Esiv
終於沒有了。只有一份寫上妳名字的試卷。2T"R8~*yA'y
現在也丟了。只有妳永遠的名。
am,HqX0E x 還有我少量的笑。
3uE:x h_!hG-l7h9m ,i+H+h7c} b;m
梁艷芬。

我是豬豬 發表於 2005-11-19 10:13 PM

謝悅新>.< I LOVE U

sas 發表於 2005-11-20 10:53 PM

Christy
*z*Maw(]w$^d 我好後悔當時中學點解唔肯同你表白 D?^7p&u8d K
我真係好後悔,我知道當時大家都對大家有feel的W2L7M%g4s:M*r u
不過我好傻好傻咁,無出過聲,只係暗地裡偷望你
3l4`6PfB$d4`
O(N]q I$ZT9C-l@e 我奉勸各位男士想示愛的,千萬唔好等,I1z6Yyhe0z
示過真係唔得的,都死得明明白白,我......
e9}r#z0S;I!{V 無戰過就死
jm)pJW+I0qn 後悔的只有自已

pkdonald 發表於 2005-11-21 09:55 PM

re

梁靜雯'? Lb1UX/r#z/w]
愛你

中山托世 發表於 2005-11-23 06:30 PM

coco! i love u[url=http://www.heels.cn/tupian1/index.asp]1[/url]

homan~ 發表於 2005-11-23 10:42 PM

[quote]Originally posted by [i]sas[/i] at 2005-11-20 10:53 PM:
~&]2BS:J%cG Christy%V9R5ssJ%v{
我好後悔當時中學點解唔肯同... [/quote]
:W[feQ:d%k9y
.~W ?(}4}#A%\Y9] bro~
%t bj/|$?k^{ T7o#|+q5e
講得好 !!!!!
&O?1a \Uv0J eS
(j7S2g2p/y Aw P Q+G'Y 好有鼓勵性 !!! :D

dominic886 發表於 2005-11-25 02:55 AM

i love ru t![b%x#qE @
u are a perfect girl to me

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.