娛樂滿紛 26FUN's Archiver

gundamman678 發表於 2005-11-9 11:59 AM

有冇人經常俾小強襲擊?

我由細到大都成日俾小強襲擊。唔知點解從窗口飛入屋既小強,十居其九都一定會係我身上降落過! 停係手、腳、頭頂、膊頭、背脊.......全身試勻晒! 有次隻小強仲係白色既,真係前所未見!! 尋晚又再一次有咁既情況! 自問自己一向乾淨無異味,點解下下都要襲擊我? :mad:
c'x*p/C"@9b _ OO[*FA E/akN
我家住廿幾樓,但年年都一定會有一兩次俾小強飛左入黎。究竟大家屋企又有冇咁既"不束之客"?
'Xl P8o wTba
*s6`2NlY+E"i{2e 有冇人有同類的經歷?
o;u:o+A1D Y(}}
KN$B3| ?[k [[i] Last edited by gundamman678 on 2005-11-9 at 12:03 PM [/i]]

Poker 發表於 2005-11-9 12:21 PM

你本身驚唔驚小強架?
d)`u sP.K VX
m;`j[3kRu-h$P 我剩係試過一次比佢掂過 , 因為我對佢極之靈敏, 就好似蜘蛛俠既危機觸角咁, 一旦我感應到佢係我附近, 我d 毛髮就會豎起, 然後以超乎常人既速度逃亡call 救兵 .....] GM D3V%k

5{n%A%MnG 不過訓緊覺個陣我就唔知試過幾多次la....

大寶蕉 發表於 2005-11-9 12:23 PM

[quote]Originally posted by [i]gundamman678[/i] at 2005-11-9 11:59 AM:
']o|~&C;I[ b 我由細到大都成日俾小強襲擊。唔知點... [/quote]
iC(Y `QR(Y7X+_o `!GAvT3dh&P%y
我以前都成日有你類似既經歷.sRm1U V4]0Bm&m!e
係因為我以前住唐樓,窗口對住後巷、天井,$I}|(_-b l^qR
所以一開窗,間唔時會有d小強飛入黎,
b8B:?9d?.^y 蘭上身果D..當時對我來講已習慣晒..唔講了..-B4dwb/lW"[)}
4A~%d t6kYM$? Jy3?
最經典係有次訓覺,小強捐左入我格勒底比我
]#{(j f~4r 夾死左....第二朝醒時,覺得吉吉地,一摸先知有
/eqll+|x:{?6h 隻死左既小強響我格勒底,相信係佢"誤闖"入我Fa;E3`[J u
禁地出唔番去,就咁香左..嚇那到我即入廁所,x K"d\%U@D5UtN
狂卒皂液用花灑係咁洗格勒底..洗左半個鐘...
8`7Os@2Q(? d G%drK6b`5xPsL3X
另一次訓訓下,突然一隻小強由我左邊面經過]\`.X$X \+s
我鼻樑蘭到去右邊面..動作非常快,只需2秒.... N:L h!L(XSP4m7c Y
然後就逃去無蹤哩埋床下底..當晚我憤而起身,0y'Hl2M Ll2Md4{O
用左2個鐘拉晒床底D雜物出黎追殺佢...卒之@*a#I4D5t%X
比我抄倒...用拖鞋+10成功力狂拍左佢3下置
Hn cm \ oS 佢於死地..然後至訓得著..

gundamman678 發表於 2005-11-9 12:25 PM

我唔怕地上小強,但飛天小強就同你一樣好敏感! 就好似尋晚咁,突然由d野由膊頭掉落大脾在落地,我未望到己經意識到......"唔係下話,小強嗎??" +tV[ R&Tp$s{sW1J
B-?:^0e KQ }R
而且因為由細細個到大被襲擊多次,所以我係怕飛天小強的!
8B;?k8h9q"ms8pe4q P0E
h T&Uq#H.k!s#A0S 不過而家大個,我會用殺虫水打反恐戰,結果尋晚既恐佈份子已被我消滅~~

機密 發表於 2005-11-9 12:25 PM

[quote]Originally posted by [i]gundamman678[/i] at 2005-11-9 11:59:
q.F!rJE 我由細到大都成日俾小強襲擊。唔知點... [/quote]JiZ'KW jxT
白色的是剛蛻變成成蟲的小強。IJ5a qIb

1n(B kI3Ev$x 有當然有,講起小強,其實我作為大男人都好怕會飛的小強! o7DX*`q9a;j2Ay'I
-o.B5j#W!I1XC S
又有次睡夢中手中突然掂著隻小強還下意識捉住。 開眼一看,嚇得脫手,跟著牠就跌落床........................、跟住嚇得我立刻彈起床找牠!:)

大寶蕉 發表於 2005-11-9 12:26 PM

[quote]Originally posted by [i]Poker[/i] at 2005-11-9 12:21 PM:
2ntTL:R9e 你本身驚唔驚小強架?
c uHK D K lr:W9z(jT"y&L.z y
我剩係試過... [/quote]JIc&s*g
-R$E2prD$A
我都係..比佢地蘭過上身幾次之後..我開始警覺性好高,v,O]&n X-Y V
訓覺時,我會好敏感,聽倒小小膠袋聲或有D微弱聲音..aq$K7` F9Q0s"w;p s
我都會即開燈睇下係咪小強...10次裡面都中4-5次架..

gundamman678 發表於 2005-11-9 12:30 PM

[quote]Originally posted by [i]大寶蕉[/i] at 2005-11-9 12:23 PM:
9P$?4Z)s@
J&Zo%r o&O%h |ekL td[ zCU-eN
我以前都成日有你類似既經歷.
)h!]8u _;{3E-r$| 係... [/quote]da]lc

#U v5|Kh(FS4| 嘩~~你既經歷比我既更加驚嚇!! 但佢都真係唔好彩,竟然死係"加拿大"~~x"e)j6MPXO:\
N)D s2H/CC%[T
其實我認為飛天小強係鍾意向郁動既物體飛近既。因為有時見d飛天小強飛既時候都會好似有意識咁飛埋去移動緊既人度! 同埋係咪當無食物吸引佢時,佢係咪就好俾人既體味吸引住?

Poker 發表於 2005-11-9 12:30 PM

如果佢地係窗飛入黎即係用煙霧殺蟲劑都冇用....
aMo e/a3a(E:{ 我諗要係每個窗都安裝密度高既電網先得la ....

大寶蕉 發表於 2005-11-9 12:31 PM

[quote]Originally posted by [i]gundamman678[/i] at 2005-11-9 12:25 PM:T:Jf+eAq
我唔怕地上小強,但飛天小強就同你一... [/quote]
/M.F+s(|@1BA
-RjVqc9X Ge yes!!! 地上果D我一定殺之而後快|'Ef'`t9}
但果D飛天小強係癲的...我都好驚..
3st|(`)TT2N 試過有次睇住一隻小強由窗口兜口兜面
Z,S[9_*o,G 想飛埋我度,即刻拿起身邊份報紙拍佢,
5U*_`:^8] 打佢唔死,D氣流令佢盪開左..但迅即又向住我飛
pcm3h#@s 埋黎,如是者我打左佢3次..佢先降落..
!t;rir$L 然後梗係追到天腳底都消滅佢啦~
QP]fL+GK} z,j :mad:

機密 發表於 2005-11-9 12:33 PM

[quote]Originally posted by [i]大寶蕉[/i] at 2005-11-9 12:31:
n2y V7PDx&Y glC7oOJJ

2? Sh5hG A%\ x5r yes!!! 地上果D我一定殺之而後快
HU'\%t}T_-HR ... [/quote]
&V/Xw0E4~ D-A$K )} T`lu9P
據說小強是盲的。
[} { z&\'ixy 夠鐘返工...cu高達
%w.fSm,xkB ])]
H4S| voyI*Pe [[i] Last edited by 機密 on 2005-11-9 at 12:34 PM [/i]]

gundamman678 發表於 2005-11-9 12:36 PM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-11-9 12:33 PM:
swm_/X.V
8H/xGM&Y1Q%v3? Lu0P"`F'f.v
據說小強是盲的。:g(xI O\
夠鐘返工...cu高達?)lp/dS,e,S8H
:^ F ^I!T-S z
[[i] Last edited by 機密 on 2005-11-9 at 12:34 PM [/i]] [/quote]
.D| oN\o kcK9Q
(@E?G?]J 希望無小強突襲你~~;)

大寶蕉 發表於 2005-11-9 12:36 PM

[quote]Originally posted by [i]gundamman678[/i] at 2005-11-9 12:30 PM:
4j(e.t5^9H ~'S
Z#TB;Kg5yO 3ns5t fVMYc
嘩~~你既經歷比我既更加驚嚇!! ... [/quote]
0u"TaW;h)I ({b-r0VU-B
我記得聽收音機好似講過...大約係話小強飛行時,係唔似其他昆虫咁
RK WT3R#Z 可以控制自如,想飛邊度就邊度..因為佢地對翼已退化左定唔知點..
lp:A4`J(W"YO 所以你見親佢地飛都係癲左咁亂咁來..可能佢根本唔係想飛埋你度..RNhI9Q Z?
但佢自己又控制唔倒..
p/P~a"V"|v*N HO Xn 講得唔岩請指正~

Poker 發表於 2005-11-9 12:40 PM

佢個死人樣真係好嚇人.....佢既DNA完全係針對大部份人類既弱點而設計出黎....7vh l&St}x

@by#L c{DQ3Y Y 不過聽人講其實 d 小強驚我地仲多過我地驚佢~  因為我地係比佢高百倍既龐然大物....~

gundamman678 發表於 2005-11-9 12:42 PM

[quote]Originally posted by [i]大寶蕉[/i] at 2005-11-9 12:36 PM:
3K~k!eos Q7iO N&gPJ S:B Y

(J+gB[G"Z4]&w 我記得聽收音機好似講過...大約係... [/quote]
K;S$v ?J~D
"m(U4| v`C3Fv 聽來和它們的飛行習性很吻合! 相信這就是原因吧~~

gundamman678 發表於 2005-11-9 12:45 PM

[quote]Originally posted by [i]Poker[/i] at 2005-11-9 12:40 PM:} AB"W.y/b0t_({ T
佢個死人樣真係好嚇人.....佢既DNA完... [/quote]
k|MXMV+Lb +Mu D;U+^_
唔知點解d人驚佢多過驚其他昆虫咁多? 我都好想知道,係咪同家人傳遞既訊息有關,即係身邊既人驚,咁就有個驚既氣氛,令到我地本應唔驚既都會變成對佢地有驚恐既印象?

Poker 發表於 2005-11-9 12:53 PM

[quote]Originally posted by [i]gundamman678[/i] at 2005-11-9 12:45 PM:
M)Wt&T,WmY3Ob Hr#V"['g,x-{G]

"B6j8f!\LG"c^]MH 唔知點解d人驚佢多過驚其他昆虫咁... [/quote]
-b.S D6X0EG'Q:^#z$h)n
F%Q~ {/K?#OZ %P+jS%|d.x
La7on)P ?Bf;TRG
我咩昆虫都驚, 可能因為得佢係咁鍾意走入民居偷野食, 所以我地咪將注意力放係佢身上...
2Ld$XC_5O{C+} 4T1@d:s.w]!^U
琴日先睇左個講昆蟲既節目, 原來地球上既昆蟲唔知種類定數目有1,000,000,000,000,000,000 咁多..... 佔地球所有動物既70%, 佢地先係地球霸主...

大寶蕉 發表於 2005-11-9 12:55 PM

[quote]Originally posted by [i]gundamman678[/i] at 2005-11-9 12:45 PM:da4W Td^

Pv3k:@%w q&tI-nD3{a y
唔知點解d人驚佢多過驚其他昆虫咁... [/quote]3z(v"C!`*|9|[3q0Z|

.l,Wl-A4b\{Q$F 你睇佢個身D色水,手手腳腳全部有倒刺,個肚又脹..6oGv.wV#s,]
仲要反左肚時D腳狂郁時..真係超核突呀...o8n~)Zq0@
小學讀D書講昆蟲,淨睇到小強D玉照已經令我毛管/myj2w/J8tW(N
楝..我永遠唔敢用手掂果頁紙..

☆威少★ 發表於 2005-11-9 12:56 PM

yes!!! 地上果D我一定殺之而後快

我阿叔先勁-.-h;N[W1tW:y
見到小強 既時用手捉住佢
4~E5V ?8`K,S 之後sm-.- 係咁整落d人到

Poker 發表於 2005-11-9 01:00 PM

[quote]Originally posted by [i]大寶蕉[/i] at 2005-11-9 12:55 PM:
kR;n7sx[cu GV 1kP4e+_7W

N2s"}#u1{"vT0f#u 你睇佢個身D色水,手手腳腳全部有... [/quote]
q?#["zZ*n dmd] M9p
d/U;S(@u"YX
tq)Y2[:aTNv8NU
佢既 BBs 一d 都唔可愛...4X!xsz)i oV
:g[P P r+ho"m
[[i] Last edited by Poker on 2005-11-9 at 01:16 PM [/i]]

gundamman678 發表於 2005-11-9 01:01 PM

[quote]Originally posted by [i]大寶蕉[/i] at 2005-11-9 12:55 PM:s0P})U3h&r}a
|3f*~,v)Ep
0^;A&v{2`Q?:m.n^
你睇佢個身D色水,手手腳腳全部有... [/quote]
"@ S1o$A`'T 3t+I/}|OK r'y
yes~~飛左個一頁唔讀~~

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.