娛樂滿紛 26FUN's Archiver

gundamman678 發表於 2005-11-9 11:59 AM

有冇人經常俾小強襲擊?

我由細到大都成日俾小強襲擊。唔知點解從窗口飛入屋既小強,十居其九都一定會係我身上降落過! 停係手、腳、頭頂、膊頭、背脊.......全身試勻晒! 有次隻小強仲係白色既,真係前所未見!! 尋晚又再一次有咁既情況! 自問自己一向乾淨無異味,點解下下都要襲擊我? :mad:
ep5Z5fp!yM(~o}
G.E/w$a5R%q8tI+n 我家住廿幾樓,但年年都一定會有一兩次俾小強飛左入黎。究竟大家屋企又有冇咁既"不束之客"?.A5W6Nb5P:y
I[5m\6n,|2fa
有冇人有同類的經歷?
0M)F9ad7mTj#SL3GX Y
Ux` |%Cd6~ D [[i] Last edited by gundamman678 on 2005-11-9 at 12:03 PM [/i]]

Poker 發表於 2005-11-9 12:21 PM

你本身驚唔驚小強架?
9L3p"D#k#m\9K+Z3v {rm
(KY7{*AB 我剩係試過一次比佢掂過 , 因為我對佢極之靈敏, 就好似蜘蛛俠既危機觸角咁, 一旦我感應到佢係我附近, 我d 毛髮就會豎起, 然後以超乎常人既速度逃亡call 救兵 ..... ~s5]9YX!Q

.A9I'Y:V p 不過訓緊覺個陣我就唔知試過幾多次la....

大寶蕉 發表於 2005-11-9 12:23 PM

[quote]Originally posted by [i]gundamman678[/i] at 2005-11-9 11:59 AM:
h];SDj 我由細到大都成日俾小強襲擊。唔知點... [/quote]
@CQ,ojq:O #HfenTV
我以前都成日有你類似既經歷.mrF'RDUX!P rp2w*Ec!k
係因為我以前住唐樓,窗口對住後巷、天井,
7LV*[H+C+` 所以一開窗,間唔時會有d小強飛入黎, CR$xY Kg*IO2r
蘭上身果D..當時對我來講已習慣晒..唔講了..*F*V/]!`)y
g_ER.^
最經典係有次訓覺,小強捐左入我格勒底比我
[#C P]2}uM8v:] `@ 夾死左....第二朝醒時,覺得吉吉地,一摸先知有[%W{,T|
隻死左既小強響我格勒底,相信係佢"誤闖"入我
7['\]1Q-_g.E,x 禁地出唔番去,就咁香左..嚇那到我即入廁所,,Jym i3e,eP
狂卒皂液用花灑係咁洗格勒底..洗左半個鐘...2Z E jgQc+N
r"i#RTrf%|
另一次訓訓下,突然一隻小強由我左邊面經過
,x\P:H4I 我鼻樑蘭到去右邊面..動作非常快,只需2秒....o HT:L7Yl1S
然後就逃去無蹤哩埋床下底..當晚我憤而起身,c}i [Er}4\&S
用左2個鐘拉晒床底D雜物出黎追殺佢...卒之kE-]E_.BA
比我抄倒...用拖鞋+10成功力狂拍左佢3下置-P%I(_(D&I
佢於死地..然後至訓得著..

gundamman678 發表於 2005-11-9 12:25 PM

我唔怕地上小強,但飛天小強就同你一樣好敏感! 就好似尋晚咁,突然由d野由膊頭掉落大脾在落地,我未望到己經意識到......"唔係下話,小強嗎??"
(tw Ypo] SC |a8X6YM(G ER
而且因為由細細個到大被襲擊多次,所以我係怕飛天小強的!*o6K'Nc1R3c x @

` Pf"UgY 不過而家大個,我會用殺虫水打反恐戰,結果尋晚既恐佈份子已被我消滅~~

機密 發表於 2005-11-9 12:25 PM

[quote]Originally posted by [i]gundamman678[/i] at 2005-11-9 11:59:RZ7S c0r9y$_ _
我由細到大都成日俾小強襲擊。唔知點... [/quote]Y]%l;[hcW
白色的是剛蛻變成成蟲的小強。/R%y5HJ(l6R%T,USA

'P4yx[{"|0so 有當然有,講起小強,其實我作為大男人都好怕會飛的小強! 7Sem Qd

;`/NFY!NX` 又有次睡夢中手中突然掂著隻小強還下意識捉住。 開眼一看,嚇得脫手,跟著牠就跌落床........................、跟住嚇得我立刻彈起床找牠!:)

大寶蕉 發表於 2005-11-9 12:26 PM

[quote]Originally posted by [i]Poker[/i] at 2005-11-9 12:21 PM:W"IF(?$P6F"nR-g
你本身驚唔驚小強架?
![ T@L*Ivo
#r4C u$_;x7d 我剩係試過... [/quote]Bgd_$frMgB B

^1KJB"S 我都係..比佢地蘭過上身幾次之後..我開始警覺性好高,$K5Hb tI3uY P
訓覺時,我會好敏感,聽倒小小膠袋聲或有D微弱聲音..
VLJwU!O M3c.QV 我都會即開燈睇下係咪小強...10次裡面都中4-5次架..

gundamman678 發表於 2005-11-9 12:30 PM

[quote]Originally posted by [i]大寶蕉[/i] at 2005-11-9 12:23 PM:;]Is.D(qp
`Ue(K(h/ov
hds4FU f2MH
我以前都成日有你類似既經歷.
(K p%X:W2fgL 係... [/quote]
yGmO?t$vpN Y _Yi$yS~G
嘩~~你既經歷比我既更加驚嚇!! 但佢都真係唔好彩,竟然死係"加拿大"~~NM5U(j| T@I
IqvGB;n
其實我認為飛天小強係鍾意向郁動既物體飛近既。因為有時見d飛天小強飛既時候都會好似有意識咁飛埋去移動緊既人度! 同埋係咪當無食物吸引佢時,佢係咪就好俾人既體味吸引住?

Poker 發表於 2005-11-9 12:30 PM

如果佢地係窗飛入黎即係用煙霧殺蟲劑都冇用....
LX4gK5D1H 我諗要係每個窗都安裝密度高既電網先得la ....

大寶蕉 發表於 2005-11-9 12:31 PM

[quote]Originally posted by [i]gundamman678[/i] at 2005-11-9 12:25 PM:'Cl NT(K.{ S)]
我唔怕地上小強,但飛天小強就同你一... [/quote]
%k+~t ~F*iA0t "x/Y C5t,^.J
yes!!! 地上果D我一定殺之而後快#S|r^|.L6S
但果D飛天小強係癲的...我都好驚..
D$|*~;lp7L(^%]U W 試過有次睇住一隻小強由窗口兜口兜面
GJVX oDZ 想飛埋我度,即刻拿起身邊份報紙拍佢,
G$I$u K @:J A]7m 打佢唔死,D氣流令佢盪開左..但迅即又向住我飛Hz4cy x0P9B5sF
埋黎,如是者我打左佢3次..佢先降落..+s(p:U&C Ok
然後梗係追到天腳底都消滅佢啦~
:n:n7Cg2KHgi :mad:

機密 發表於 2005-11-9 12:33 PM

[quote]Originally posted by [i]大寶蕉[/i] at 2005-11-9 12:31:'N E h1y.Pn5Z+^ @

c8dJ$j/WLp
'U GF6nT0w[ yes!!! 地上果D我一定殺之而後快I,L:q'?E
... [/quote]fFs7r7?

/M$H\/I/]7`6R!zKf3` 據說小強是盲的。(nb8t*}N`
夠鐘返工...cu高達c1I&@K2kC7o"m
]8Y N V-qMA
[[i] Last edited by 機密 on 2005-11-9 at 12:34 PM [/i]]

gundamman678 發表於 2005-11-9 12:36 PM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-11-9 12:33 PM:
3fE:L N3m
9I'Ton5x S:Id IyoWyeI} ?
據說小強是盲的。 WqN1BS*{ E i
夠鐘返工...cu高達
9A P;u(IA,ej)x } ?h qg{%Q`i_
[[i] Last edited by 機密 on 2005-11-9 at 12:34 PM [/i]] [/quote]
Wh-E;}9s'ctqZfG ]%M~c/AW-AMc
希望無小強突襲你~~;)

大寶蕉 發表於 2005-11-9 12:36 PM

[quote]Originally posted by [i]gundamman678[/i] at 2005-11-9 12:30 PM:
#ajM5m mH ^
9w(I1Yy#kf }?d _
OdyD3B 嘩~~你既經歷比我既更加驚嚇!! ... [/quote]
4N+j @!_`+nv
&JX&ii p[g])MU 我記得聽收音機好似講過...大約係話小強飛行時,係唔似其他昆虫咁;G Wj8z[+{8p4Wo;w
可以控制自如,想飛邊度就邊度..因為佢地對翼已退化左定唔知點..
&Z5ysR2F!w6D1b 所以你見親佢地飛都係癲左咁亂咁來..可能佢根本唔係想飛埋你度..3{,M]F#a:OQ
但佢自己又控制唔倒..
#T$QJ;Q6z5Y;\/q 講得唔岩請指正~

Poker 發表於 2005-11-9 12:40 PM

佢個死人樣真係好嚇人.....佢既DNA完全係針對大部份人類既弱點而設計出黎....w9c(CX7ijJ
'h4b\` O"rf2Q
不過聽人講其實 d 小強驚我地仲多過我地驚佢~  因為我地係比佢高百倍既龐然大物....~

gundamman678 發表於 2005-11-9 12:42 PM

[quote]Originally posted by [i]大寶蕉[/i] at 2005-11-9 12:36 PM:
5SY1n2Q2_}
EI4P9]B|Gq)J0[W "~0j-s"U&d[dZ
我記得聽收音機好似講過...大約係... [/quote]
c!@i a9| Kv"W :a0iIE D;I@
聽來和它們的飛行習性很吻合! 相信這就是原因吧~~

gundamman678 發表於 2005-11-9 12:45 PM

[quote]Originally posted by [i]Poker[/i] at 2005-11-9 12:40 PM:2\jVH [rXI%V
佢個死人樣真係好嚇人.....佢既DNA完... [/quote]
d6G:hvgT'L {j J!{)?8D ~D V
唔知點解d人驚佢多過驚其他昆虫咁多? 我都好想知道,係咪同家人傳遞既訊息有關,即係身邊既人驚,咁就有個驚既氣氛,令到我地本應唔驚既都會變成對佢地有驚恐既印象?

Poker 發表於 2005-11-9 12:53 PM

[quote]Originally posted by [i]gundamman678[/i] at 2005-11-9 12:45 PM:
GP3H{1V]
-w4e6Da{ve%_,o:D-?2j 8U(sc;{\)|;f;y
唔知點解d人驚佢多過驚其他昆虫咁... [/quote]5Hv;\IA4cS]

R:l y+SR h )ZC3Jj;[C6U^x!A

.eoPsE&R%fh 我咩昆虫都驚, 可能因為得佢係咁鍾意走入民居偷野食, 所以我地咪將注意力放係佢身上...!ZF)^\5_9lZ i
3u(J/MEV h1lQ
琴日先睇左個講昆蟲既節目, 原來地球上既昆蟲唔知種類定數目有1,000,000,000,000,000,000 咁多..... 佔地球所有動物既70%, 佢地先係地球霸主...

大寶蕉 發表於 2005-11-9 12:55 PM

[quote]Originally posted by [i]gundamman678[/i] at 2005-11-9 12:45 PM:9i f \n_.p's8`z?

F,b8d0Ga9o
8]-j-Dmu`$JCy 唔知點解d人驚佢多過驚其他昆虫咁... [/quote]
s{p"@oo[a#f o#O1]D4B6GKU
你睇佢個身D色水,手手腳腳全部有倒刺,個肚又脹..c)YZLm/pejF1bH
仲要反左肚時D腳狂郁時..真係超核突呀...
O2^;^]D.Y_6^K 小學讀D書講昆蟲,淨睇到小強D玉照已經令我毛管X*sur-N.k
楝..我永遠唔敢用手掂果頁紙..

☆威少★ 發表於 2005-11-9 12:56 PM

yes!!! 地上果D我一定殺之而後快

我阿叔先勁-.-s&t7~TRks*bh[
見到小強 既時用手捉住佢
A_bs*|;Z 之後sm-.- 係咁整落d人到

Poker 發表於 2005-11-9 01:00 PM

[quote]Originally posted by [i]大寶蕉[/i] at 2005-11-9 12:55 PM:aK8tLK
6x.e.N{T
C.A?[.U,o/PH
你睇佢個身D色水,手手腳腳全部有... [/quote]
UY-V.o;V CD
}Sps ~ 4~"t3qFk

'd @q5zu]^pG 佢既 BBs 一d 都唔可愛...e _ S}nO#m#gg4D
|kR t_.D } ^;g
[[i] Last edited by Poker on 2005-11-9 at 01:16 PM [/i]]

gundamman678 發表於 2005-11-9 01:01 PM

[quote]Originally posted by [i]大寶蕉[/i] at 2005-11-9 12:55 PM:)P4H~0?WT.S
@Qf/e@$K ^8t

Fm"pQF 你睇佢個身D色水,手手腳腳全部有... [/quote]
*m&X0Y4l6z,Sw8Q*};I2J
&yd]%c#Dfb yes~~飛左個一頁唔讀~~

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.