娛樂滿紛 26FUN's Archiver

neitly 發表於 2005-11-9 07:01 PM

有冇人用緊?????????????????????????

有冇人用緊a108呢部手機????6N^2F)p;h%LoYm2H
j;t Q3h5D1w&sl
[url]http://www.ringhk.com/index_phone_spec.php?id=877[/url]

cwleung1988 發表於 2005-11-9 07:09 PM

小弟用緊...咩事呢@@?

neitly 發表於 2005-11-9 07:27 PM

我想問下呢~
+DD X Uck,v'RM.Q
dG?}T9a 我自己入左張walkpaper入去做我個walkpaper~~q9g2{ZW4Z,_n0N

Nl"`#U K|+o 但個日期超大隻!!!!!!!!!!!!阻住哂!!!!!!!mJ$ruVe @"| q
)M*w4koHJYr:E
有咩方法可以整細佢呢???
8Ss VA5t$M q 'd|V,V[ [,y/U
thx

cwleung1988 發表於 2005-11-9 08:46 PM

照計就冇啦....我依家都係用mtv做walkpaper算....
u`4_^u;h`;w 都幾型下...一開機就有聲...哈哈

neitly 發表於 2005-11-9 08:48 PM

[quote]Originally posted by [i]cwleung1988[/i] at 2005-11-9 08:46 PM:
F$ThqA([ 照計就冇啦....我依家都係用mtv做walkpaper算....4Fe1|R7} fm
都幾型下...一開機就有聲...哈哈 [/quote]
%}CcGa 請問邊度有mtv呢??

cwleung1988 發表於 2005-11-9 10:24 PM

[quote]Originally posted by [i]neitly[/i] at 2005-11-9 08:48 PM: ~st.gu2k [+s

5Q~"f{"G w 請問邊度有mtv呢?? [/quote]
6{:vm8o!@?jMT 我將d mtv 轉做 mp4格式 @~@

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.