娛樂滿紛 26FUN's Archiver

cwleung1988 發表於 2005-11-9 09:36 PM

各位平時有冇寫開日記既習慣?

寫日記有時可以幫助自己去重新面對今日既問題,^8aZ _+w
將來睇返,有時都會覺得自己之前好幼稚,
]3URm(E7C 不知不覺原來我已經寫左4年日記啦,LR(~g(On
不斷地開新既日記,
I't/qM!DIs u 好似一旦同左一個女仔一齊我又會開一個新既日記,
0{5`+R d8s0\ 一分左手又會開一個新既日記, ]^4Ca;Z]Y@
呵呵...各位有冇自己既日記可以分享一下嗎?7W#BJ o!A+O
等我去支持下.^^"

kaixinren 發表於 2005-11-9 09:41 PM

我曾经试过4次开始写日记,但次次都只可以坚持一个月左右就放弃。真失礼~~

cwleung1988 發表於 2005-11-9 09:58 PM

我都有試過停寫日記..3t P5C;c@q[T~
因為自己冇法日日準時去寫...
0^R5a[o1aW 不過好多時都因為想將自己生活留低一d回憶...n7_ af#I(M)\,^%}
所以重新寫返日記..#krS?#l@L
朋友既支持都係我寫日記既動力

壞孩子Freddy 發表於 2005-11-9 10:00 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

makin 發表於 2005-11-9 10:05 PM

我都想寫網上既日記..UF/N[q5s XX
但唔知點整呢?

cwleung1988 發表於 2005-11-9 10:26 PM

[quote]Originally posted by [i]makin[/i] at 2005-11-9 10:05 PM:pyt|1u#o2YAv a
我都想寫網上既日記..
+FUg5bLM4| 但唔知點整呢? [/quote]
^6CYu'H i!`H"UKY 網上面依家有好多免費既日記網嫁... xe9W yS2O D Z
不過依度好似唔方使貼條link比你 =0=

au212001 發表於 2005-11-10 01:44 AM

差吾多日日都上網打,最耐試過2個星期冇打

cwleung1988 發表於 2005-11-17 02:32 PM

我自己寫日記...最鍾意就係想當日發生過既事..對我既啟法

腳指o 發表於 2005-11-17 05:43 PM

我小學寫過.....0M yf\8r7j$k
中學睇返好回味..

cwleung1988 發表於 2005-11-17 06:48 PM

用手寫呀你 @@?!
!aWA%z:[0R 我用電腦打嫁..因為我寫字唔靚...

derek23 發表於 2005-11-17 11:39 PM

用時間黎打機好過:P

loklok117 發表於 2005-11-18 12:54 AM

我都有

我寫左3年多,有時有d特別事,認左d新朋友,我都會寫係日記度,等日子內左睇番.....原來識左你班死仔都就黎兩年la!!

sherryliu 發表於 2005-11-18 10:03 AM

I keep a diary

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.