各位平時有冇寫開日記既習慣?
寫日記有時可以幫助自己去重新面對今日既問題,^8aZ_+w將來睇返,有時都會覺得自己之前好幼稚,
不知不覺原來我已經寫左4年日記啦,L R(~g(On
不斷地開新既日記,
好似一旦同左一個女仔一齊我又會開一個新既日記,
一分左手又會開一個新既日記, ]^4Ca;Z]Y@
呵呵...各位有冇自己既日記可以分享一下嗎?7W#BJ o!A+O
等我去支持下.^^" 我曾经试过4次开始写日记,但次次都只可以坚持一个月左右就放弃。真失礼~~ 我都有試過停寫日記..3t P5C;c@q[T~
因為自己冇法日日準時去寫...
不過好多時都因為想將自己生活留低一d回憶...