娛樂滿紛 26FUN's Archiver

alantai 發表於 2005-11-11 12:01 AM

大家睇過最核突噁心既電影係咩?

我覺得係
c3R$_eB/o3r_Y8T!eR 1. 殘酷的浪漫 ---講姦屍同肢解 Mh1Agw}
p7to'gOm _A(TF4E
2. 黑太陽731 --- 人體實驗
"Kz7x&Vu
0f w @\:^ pB8BL 3. 感官世界 ---切 jer jer 同埋 香港第一部上畫既冇格仔4仔
1H7vqI^.{ UF G8YRi5ta
本來Cannibal Holocaust 都幾好, 不過拍得幾假
vc3v!^$N6VqW
[(]AXfS(J"l:m 唔知大家有冇倉海遺珠呢?

山本耕史 發表於 2005-11-11 12:17 AM

[quote]Originally posted by [i]alantai[/i] at 2005-11-11 12:01 AM:
d-d:DiR,sW2znX 我覺得係v#^|4`3U
1. 殘酷的浪漫 ---講姦屍同... [/quote]
5Zkp JZc 7gU2l'p3[p{,P r!u
日本有套叫" 女虐",我淨係睇過短片同相,又真又核突:(

gundamman678 發表於 2005-11-11 12:24 AM

有一套港產片都頗為核突,係鄭則士做的"烏鼠",核突在鄭則士戲入面個角色被仇人報復,係佢面前活生生燒死佢個女,燒完之後鄭則士攬住佢個女條"C"逃走,走走下又撞甩埋個女個頭...... ` h} D2a*Zy!o+k.~8_
HBLs1z j-s%Bu)cxv3o
個時真係睇到想嘔~~
!kF_J$ID
\ E;EzR9z 當時鄭則士個對手,係當年成日做變態佬,而家成日做型佬既任達華~~
.d@3Uq dMn ZoL O N'A W/e1\
[[i] Last edited by gundamman678 on 2005-11-11 at 12:26 AM [/i]]

flpo 發表於 2005-11-11 01:10 AM

黑太陽731←有場係實驗室個人d腸 "beat" 哂出黎好核突~
w,@"l'q.acn ^
8`p#k+t$Oq0IU(Bu 女虐都好核突,自己挖自己隻眼出黎仲要食番,明知係假都睇到好鬼死驚.....

SEEK 發表於 2005-11-11 01:17 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

jimmy729168 發表於 2005-11-11 01:34 AM

日本變態AV   ~~玩食屎~~ 睇住個男人屙落條女個口, 跟住仲要同條女打車輪...

abc123aa 發表於 2005-11-11 01:35 AM

[quote]Originally posted by [i]SEEK[/i] at 2005-11-11 01:17 AM:F ? NK6p X| ?HQ
[b][color=Blue]<漏網之靈>...... [/quote];smE$DC4H6ml
哇,真係好無里頭喎:o

abc123aa 發表於 2005-11-11 01:41 AM

[quote]Originally posted by [i]gundamman678[/i] at 2005-11-11 12:24 AM:GR#~:AE
有一套港產片都頗為核突,係鄭則士做... [/quote]
_Y3~~8_,p/q 有時睇返任達華以前d戲都覺得佢好變態兼恐怖.......:o

機密 發表於 2005-11-11 01:48 AM

黑太陽731 --- 人體實驗

迷途小羔羊 發表於 2005-11-11 02:01 AM

我記得有套短片
$c8T S A\!q g6^2p,t 有個女,起度食緊盤嘔野,食食下堆嘔野又再嘔翻落個盤度,又繼續食,好嘔

abc123aa 發表於 2005-11-11 02:02 AM

[quote]Originally posted by [i]迷途小羔羊[/i] at 2005-11-11 02:01 AM:l4?`5@1j'c@,~ p
我記得有套短片4et9p pYf
有個女,起度食緊盤嘔野,食食下堆嘔野又再嘔翻落個盤度,又繼續食,好嘔 [/quote]
bT{1X#H+E5O;m 吓.........:o咁鬼噁心嫁= ="

機密 發表於 2005-11-11 02:06 AM

人肉叉燒包都係,黃秋生o係雪櫃拿舊豬肉用刀劃一刀,之後用來打飛機。  用完後拿來造叉燒包!  仲影埋d人拿d包,一路食一路話好味。

abc123aa 發表於 2005-11-11 02:07 AM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-11-11 02:06 AM:
5ZpZ~7k~ys 人肉叉燒包都係,黃秋生o係雪櫃拿舊豬肉用刀劃一刀,之後用來打飛機。  用完後拿來造叉燒包!  仲影埋d人拿d包,一路食一路話好味。 [/quote]Zi}%J*Y`
真係好鬼恐怖.........睇/聽見都想嘔:(

機密 發表於 2005-11-11 02:09 AM

[quote]Originally posted by [i]abc123aa[/i] at 2005-11-11 02:07:
'fXxn-cxvG/h 5nt H*V&B6A G
真係好鬼恐怖.........睇/聽見都想嘔:( [/quote].V7H3d&rv*s D

7f ndK)NPq5j 係呀, 嘔.................C

abc123aa 發表於 2005-11-11 02:10 AM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-11-11 02:09 AM:S#|.n2Q:E8rAJW
9go,x"aHx"L2O5e

~Ln8W`0E;I 係呀, 嘔.................C [/quote]
r~Kc.C H 所以我對以前港產片既印象唔係幾好,睇親唔係強姦就係變態....:o

機密 發表於 2005-11-11 02:12 AM

[quote]Originally posted by [i]abc123aa[/i] at 2005-11-11 02:10:E8o~'L*@,c
2iL)pE'T G4q-?
所以我對以前港產片既印象唔係幾好,睇親唔係強姦就係變態....:o [/quote]1a!ldkv
tNR+~tvHk:A{T]
但最衰就是呢d片先多人睇。 其實正好反映香港人的文化普遍低劣。  所謂高學歷低文化是也。

abc123aa 發表於 2005-11-11 02:19 AM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-11-11 02:12 AM:+E E*DJ8]a/U

ME;}+w.E|%a-P
TP'CbsW'wF4J 但最衰就是呢d片先多人睇。 其實正好反映香港人的文化普遍低劣。  所謂高學歷低文化是也。 [/quote];g"DdU?F+f,Z
依家好似冇咩人拍呢d片..........:o對,我同意你既講法,就算好高學歷既人文化都未必高,但係....低學歷既人文化亦都未必低:)

機密 發表於 2005-11-11 02:23 AM

[quote]Originally posted by [i]abc123aa[/i] at 2005-11-11 02:19:z1?n,t:m1d2J y'\:}
Q:D#a!P8@0C
依家好似冇咩人拍呢d片..........:o對,我同意你既講法,就算好高學歷既人文化都未必高,但係....低學歷既人文化亦都未必低:) [/quote]%ce~fH,F
\}~8o4kI
這就是香港教育的失敗! 只重於考試測驗,人人只管課本不管其它。更衰的就連書也不讀。 其他出路只當是沒出色。 往往學子變成只懂課文不懂文化德行!

abc123aa 發表於 2005-11-11 02:26 AM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-11-11 02:23 AM:&}"fM-a%F Ba
'q%G+O(o#FC6U

2QQ1NS-R-B,Yb 這就是香港教育的失敗! 只重於考... [/quote]yi+F]]T)h$U xf
係囉,香港既教育真係好失敗,下下只係教書本上既野,唔會教下其他野或者中國既文化,有d野中國人應該要識,
A#Xe5Y g}1o 例如:新年有d咩應該要做同準備,有d咩唔應該做,其實中國人一定要識,否則呢d中國文化唔由細教到大既話遲早有一日會失傳,f `/R(j_b
雖然好似好少野咁,但係我相信你問依家香港既大人都有可能有人唔識呢d野........:o

機密 發表於 2005-11-11 02:30 AM

[quote]Originally posted by [i]abc123aa[/i] at 2005-11-11 02:26:
!Tj/e#rDyv@
"U(c bu,q/x7@ 係囉,香港既教育真係好失敗,下下只... [/quote]
?p}'a9R @ 遲多幾年仲大濟呀! 老董真好介紹,無端端將中史變成選修科!  身為中國人連中國本身的歷史都可以唔知!  連英國教育都不如,簡直不知所謂!

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.