[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-11-11 02:30 AM:
1v@)Q{x
遲多幾年仲大濟呀! 老董真好介紹,無端端將中史變成選修科! 身為中國人連中國本身的歷史都可以唔知! 連英國教育都不如,簡直不知所謂! [/quote]?\nc(R:L7IS
選修科???可否詳細講解下有咩問題存在呢???:o
[quote]Originally posted by [i]abc123aa[/i] at 2005-11-11 02:35:&U8V`\0B`M#q]X,A
選修科???可否詳細講解下有咩問題存在呢???:o [/quote]M%F(Tw:n,oD1P$?
任何人的民族感情多來自對自己民族的故事、歷史了解中的過程來慢慢增加及認同。 將中史變成選修科,即是連中一至中三的強迫選讀都無了。 你說若中史並非必修科的話,那還會否人人選修? 假設有一半人不選擇的話,即是這一半人對自己國家缺乏了解。 慢慢長此下去,中日戰爭都可能有人會信日本那套才對。 1Z-wBEP)v
如此下去,香港的國民教育會比回歸前更差!
就做個實驗試驗一下香港現在的青少年的道德倫理觀如何?7l+A+z_1HJ)G |
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=89437&sid=7hdtiJ[/url]
[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-11-11 02:43 AM:u7\ Wwz|C
4DYa
q
^F
任何人的民族感情多來自對自己民... [/quote]_
on"|`kw8}
哦.....
我覺得中一至中三強迫要讀中史好過要你自己揀先有得讀,起碼認清自己國家既歷史,起碼外國人問到唔會口啞啞.....身為中國人都唔知中國既歷史真係好......:mad:7VvA)LW}
究竟老董諗乜既呢???
[quote]Originally posted by [i]abc123aa[/i] at 2005-11-11 02:49:9P\-`4MEZD5pL0[7B
k?:fG(b0l3@$F`
哦.....!O @7r2t0Y!nm(G
我覺得中一至中三強迫要讀... [/quote]
多得佢d馬-->梁錦松(佢以前是教資會)、李國章。 我成日覺得佢地都唔知係咪台灣間諜來!
[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-11-11 02:53 AM:
(w*s.YQ QM(x
多得佢d馬-->梁錦松(佢以前是教資會)、李國章。 我成日覺得佢地都唔知係咪台灣間諜來! [/quote]
好鬼憎果條李國章........扮晒野咁,搞搞下搞到香港教育仲差過以前.......:mad:
[quote]Originally posted by [i]abc123aa[/i] at 2005-11-11 03:00:-xHACb
好鬼憎果條李國章........扮晒野咁,搞搞下搞到香港教育仲差過以前.......:mad: [/quote]
我都係!佢同老董攪到教育制度亂晒籠! 依家想讀大學其實仲難過97前! 讀專上學位貴到離晒譜! 又無晒d part-time degree! short ga~!
*vi2y K\bH
ZzZz la。 cu!:D
[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-11-11 03:04 AM:
我都係!佢同老董攪到教育制度亂... [/quote]uS#v
]_+N%Q
拜拜:D
黑太陽731
姑勿論恐怖噁心程度^4^p
G'v$m"W
剩係見到竟然有人對其他無怨無仇既平民百姓做咁多款殘忍既無法想象既實驗
其無人性既震撼遠比任何電影既核突畫面來得乍舌
日本人豬狗不如
[quote]Originally posted by [i]adamas[/i] at 2005-11-11 09:50:'Ll0|@!o
黑太陽7317FC:s7MikKit3v
姑勿論恐怖噁心程度